Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

ליסינג פרטי – עכשיו גם בירושלים

ליסינג פרטי – עכשיו גם בירושלים
קרדיט Shutterstock

ידעתם שתוכלו ליהנות מרכב חדש ולא לשלם עליו עלות מלאה? בואו נדבר על ליסינג! עם ליסינג פרטי תוכלו ליהנות מכל היתרונות שברכב חדש ולשלם בפעימות של סכום קטן אחת לחודש, במקום לשלם את המחיר המלא. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ליסינג פרטי באזור ירושלים- מה כולל השירות, מהם היתרונות שלו, למי הוא מתאים ומה הכי ישתלם לכיס שלכם. שנתחיל? 

היתרונות  בשירותי הליסינג

למי שנתקל במושג בפעם הראשונה, ליסינג זה בעצם השכרה של רכב לטווח ארוך. תוכלו לבחור את סוג הרכב שתרצו ולקבל אותו חדש לגמרי. בתחילת תקופת ההשכרה תשלמו מקדמה חד פעמית ואחר כך, גם תשלום נוסף של סכום קטן אחת לחודש. תוכלו לקבל את הרכב אפילו לתקופה של שנים אחדות, כל זה מבלי שלם עליו את המחיר המלא בשום שלב. ליסינג פרטי מתבצע מול לקוחות פרטיים וליסינג תפעולי מתאים למעסיקים המעוניינים לצייד את העובדים שלהם ברכב חברה. ברוב המקרים, בליסינג תפעולי הלקוח ייהנה מהטבות נוספות הכוללות שירותי תיקון ותחזוקה של הרכב, כך שהעובד המחזיק בו והמעסיק יוכלו לקבל שקט מכל בחינה.

קרדיט טויוטה ירושלים

כיצד מחשבים את עלות הליסינג?

למעוניינים לדעת מה אמור להיות התשלום החודשי עבור הליסינג, בחברת טויוטה קיים מחשבון ליסינג שיספק לכם את התשובה. זאת לאחר מילוי פרטים, כגון: דגם הטויוטה שאתם רוצים, רמת הגימור מבין רמות גימור השונות של אותו הדגם, מספר קילומטרים שהרכב צפוי לעבור בשנה ואת פרטיכם לצורך יצירת קשר. בטויוטה ירושלים – אוטופיה, קיים מחשבון ליסינג באתר, לחצו כאן לקבלת טווח מחירים לליסינג פרטי טויוטה .

מה הוא ליסינג משולב?

כשמו כן הוא, ליסינג משולב הוא ליסינג פרטי ותפעולי שניתן כשירות לאדם פרטי או לבעלי עסקים. בדרך כלל מדובר בחבילות כלליות שמספקות מענה לכאן ולכאן, וכך נותנות שקט ככל שניתן ללקוחות. חבילת הליסינג המשולב כוללת גם טיפולים לרכב, אגרות רישוי וכמו כן את ההסדרים בענייני הביטוח.

למי זה מתאים?

רכב בשיטת ליסינג מתאים בעיקר למי שיעדיף לפרוס את התשלום בצורה נוחה של פעימות אחת לחודש, במקום לשלם סכום גדול בפעם אחת. הבחירה הזו מעולה גם בעבור מעסיקים שמעוניינים לספק רכב חברה מבוטח ומוגן לעובדים שלהם. אם אתם מתעניינים בליסינג, מומלץ שתמשיכו לחקור בנושא. בדקו האם השירות אכן מתאים לכם ופנו לסוכנות בסמוך למקום מגוריכם כדי לשאול את כל השאלות.

קרדיט Freepik

רכב טויוטה בליסינג פרטי

אם אתם מחפשים רכב טיוטה חדש במחיר משתלם, תוכלו לפנות לסוכנות מורשית של טויוטה ולקבל רכב מכל דגם שתבחרו. תוכלו לקבל הצעת מחיר מסודרת בהתאם לסוג הדגם ולשנת הייצור ולהחליט האם אתם מעוניינים לקחת את הצעד. מדובר בבחירה מאוד חסכונית מבחינה כלכלית, שתאפשר לכם ליהנות מנהיגה ברכב שלא שילמתם עליו את כל המחיר. כך תוכלו להרגיש כאילו מדובר ברכב שלכם לכל דבר!

ליסינג בירושלים

ליסינג הוא פתרון מעולה לתושבי ירושלים והסביבה וזמין בכל חלקי הארץ. תוכלו לפנות לסוכנות מורשית טויוטה בירושלים ולקבל חוזה עם תנאים מעולים, שיאפשר לכם ליהנות לתקופה ארוכה מרכב חדש לגמרי. בסיום התקופה המסוכמת תוכלו גם לבחור לקנות אותו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם
אלכוהוליזם כבר מזמן אינו מושג נידח בחיי האנושות, ב2023 אנחנו...
רילוקיישן לספרד: עוברים את התהליך ללא עיכובים או תקלות עם שירות מקצועי
מעבר ממדינה אחת לאחרת יכול להיות תהליך שמשנה את החיים,...
הכשת הנחש כמעט הסתיימה באסון: חייה של ציפורה ניצלו בבית החולים הדסה עין כרם
בצהרי יום שישי, ציפורה מיוחס שיחקה עם נכדה בחצר כשלפתע...
הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...
מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב
שמן לאוטו הוא מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב....
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
תביעה לביטוח לאומי: עניין מורכב יותר ממה שחשבתם
כולנו משלמים לביטוח לאומי, בין אם בתור שכירים ובין אם...