Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

הדירות בפרויקט אשטרום קריית היובל ממשיכות להיחטף

הדירות בפרויקט אשטרום קריית היובל ממשיכות להיחטף
צילום: קבוצת אשטרום בעמ

כ-110 דירות נמכרו ונותרו למכירה דירות אחרונות בפרויקט * 7 דירות נמכרו בשבועות האחרונים בעלות כוללת של למעלה מ22 מיליון ₪ * אשטרום פתחו למכירה את שני הפנטהאוזים
אשטרום מגורים מדווחת כי לאחר מכירה של כ- 110 דירות בפרויקט אשטרום קריית היובל החליטה לפתוח למכירה גם את שני הפנטהאוזים.

חברת אשטרום ממשיכה לדווח על הצלחה גורפת בפרויקט 'אשטרום קריית היובל'. לאחר מכירה של למעלה מ80% מהדירות בפרויקט החליטו באשטרום להוציא גם את שני הפנטהאוזים למכירה. מדובר בדירות בקומה 22 שהיא העליונה בבניין, פנטהאוזים ענקיים בשטח העולה על 160 מ"ר בני 5 חד' עם מרפסות רחבות בשטח של כ 90 מ"ר, המשקיפים לנוף פנורמי עוצר נשימה.
עד כה נמכרו כ- 110 דירות, 7 דירות נמכרו בשבועות האחרונים בעלות כוללת של למעלה מ22 מיליון ₪. כעת נותרו למכירה דירות בודדות בתמהיל של 2,3,5 חדרים, דירת גן 2 חד' עם גינה ענקית של למעלה מ100 מ"ר ושני הפנטהאוזים.
אשטרום קריית היובל הינו פרויקט ייחודי המציע בית ירושלמי חדש לצד שדרת חנויות בוטיק ואווירה קהילתית צעירה, הכל במתחם אחד גבוה מעל כולם עם נוף עוצר נשימה.
הפרויקט כולל מגדל ובו 132 יחידות דיור של 2,3,4,5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים עם כל המרחב והנוחות לחיים מאושרים. מכל אחת מהדירות נוף פנורמי- לכיוון מערב נוף לעין כרם ולהרי ירושלים ולכיוון מזרח נוף ירושלמי של העיר העתיקה.
המתחם מאופיין בתכנון מוקפד ובמפרט טכני עשיר של בנייה ירוקה – החל מהלובי המעוצב, דרך הדירות המרווחות, מטבח מהמם עם אבן קיסר, קירות בטון מבודדות תרמית ואקוסטית, ריצוף גרניט פורצלן, מיזוג אוויר ומרפסות מרווחות. במקום פיתוח סביבתי עשיר וחניון תת קרקעי.
אשטרום קריית היובל ממוקם בסמוך לגן המפלצת האייקוני בשכונת קריית היובל המתחדשת, במרחק נגיעה מעין כרם הציורית, בסמיכות לפארקים רחבי ידיים ובקרבה למוסדות חינוך מובילים. המבנים נמצאים בסמיכות לתחנת הרכבת הקלה החדשה ועם גישה מהירה אל צירי התנועה הראשיים היוצאים והנכנסים לירושלים.
ישי אשלגי סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק, אשטרום מגורים: "אשטרום קריית היובל הוא פרויקט ייחודי ולא בכדי כ-110 משפחות כבר רכשו דירות בפרויקט. החלטנו לפתוח את המכירה של שני הפנטהאוזים ולאפשר למשפחות נוספות ליהנות מחוויית מגורים ירושלמית עם נוף שחקים מושלם, שכנים נהדרים, חיי קהילה עשירים, מרכזי חינוך מתקדמים ומתחם מושקע לקניות, תרבות ופנאי".
מורן בר-שי סמנכ"ל מכירות משגב שיווק מתחמי מגורים המשווקת את הפרויקט: "אנו ממשיכים לזהות ניצנים ברורים של התעוררות בשוק כאשר יש לא מעט רוכשים שיודעים לראות בתקופה הזו הזדמנות לביצוע רכישות, במיוחד בפרויקטים שכבר נמצאים בשלב ביצוע מתקדם כמו הפרויקט של אשטרום קריית היובל."
קבוצת אשטרום הינה אחת מחברות הבנייה והנדל”ן הגדולות והוותיקות בישראל, עם ניסיון של כ 60 שנה
באספקת פתרונות איכותיים לכל לקוחותיה, מהמסד ועד לטפחות. מאז הקמתה מהווה אשטרום ראש חץ בין חברות הבנייה והנדל”ן, היא מנצלת באופן מיטבי את היתרונות הייחודיים של חברות הבת שלה ומייצרת ערך מרבי למגוון פעילויותיה בארץ ובעולם. כמי שיצקה באבני היסוד שלה את ערכי החדשנות, האיכות האמינות המקצועיות, מקיימת קבוצת אשטרום מסורת המתבססת על ערכים אלו. קבוצת אשטרום פועלת על פי סטנדרטים גבוהים ובלתי מתפשרים, תוך הצגה קבועה של חוסן פיננסי מתמשך. כל אלו מציבים אותה כעוגן מקצועי ועוצמתי, המקנה ביטחון רב ושקט נפשי ללקוחותיה. בכל פרויקט מבית היוצר של הקבוצה תיהנו מתפיסת מגורים אטרקטיביים הכוללים בין השאר תשתיות חינוך מתקדמות, מרכזי קניות, גינות ומרכזי תרבות.

צילום: קבוצת אשטרום בעמ
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כמדי שנה, לקראת חג הפסח קיים נשיא המדינה את מסורת מכירת החמץ של בית הנשיא
נשיא המדינה יצחק הרצוג ומנכ״ל בית הנשיא אייל שויקי קיימו,...
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
זכויות עובדים חייבות הגנה גם היום
באופן מפתיע, למרות שיש כל כך הרבה מודעות לזכויות עובדים...
הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך"
להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה בסינגל חדש – "ריבה ריבך"....
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
בקניון הדר נחנכה ׳המרפסת׳, שדרת הבילוי והקולינריה
מאות אורחים, בהם אנשי עסקים, מנכ״לי חברות, פוליטיקאים, ודמויות בולטות,...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
הקרן לידידות תרמה רכב הסעות בקרוב לחצי מיליון שקלים למרכז לטיפול בקשיש בקהילה בירושלים
בכך יתאפשר למלב"ב בירושלים, המציע לקשישים עם דמנציה פעילות חברתית,...