Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

בקניון הדר נחנכה ׳המרפסת׳, שדרת הבילוי והקולינריה

בקניון הדר נחנכה ׳המרפסת׳, שדרת הבילוי והקולינריה
צילום: ארנון בוסאני

מאות אורחים, בהם אנשי עסקים, מנכ״לי חברות, פוליטיקאים, ודמויות בולטות, הגיעו ברביעי האחרון לאירוע היוקרתי של פתיחת ׳המרפסת׳, שדרת הבילוי והקולינריה המרהיבה שנחנכה בקניון הדר בירושלים לאחר תשעה חודשי בנייה.
בתכנון ועיצוב שדרת הבילוי הקולינרית, הושקעה חשיבה רבה מצד מי המעצבת שהופקדה על הפרויקט, הגברת עידית מילר, וזאת על מנת לספק ללקוחות חווית בילוי נעימה, ידידותית וחמה בקניון שזוכה לארח מדי יום עשרות אלפי מתושבי הבירה וזוכה לתואר ׳הקניון של הירושלמים׳.
במהלך הערב העשיר שכלל כיבוד, בר קוקטיילים ומוסיקה קלאסית, נשאה דברים מנכ״לית הקניון, הגברת אורלי שנהר וסיפרה על הצלחת הקניון, על ההתפתחות המתמדת שלו ועל העתיד הוורוד הצפוי לו לאור העובדה שהפך לנדבך מרכזי עבור ירושלמים רבים שממלאים את המקום מדי יום.
לאחר דבריה של המנכ״לית, עלה לשאת דברים, ראש העיר ירושלים, משה ליאון ודיבר על חשיבות הקניון לעיר ירושלים כולה ולתושבי אזור תלפיות בפרט, שכן תלפיות נמצאת בהתפתחות אדירה הן בתחום הבנייה והן בתחום התחבורה והפיתוח העסקי, מה שיחזק עוד יותר את האזור הפורה.
בין המכובדים שהגיעו לברך ולאחל בהצלחה: ראש העיר ירושלים משה ליאון, אורי אלטשולר- מנכ״ל ריבוע כחול נדל״ן, ניר דקל – מנהל חטיבת הנדל״ן בקבוצת ״כלל״, יועץ ראש העיר עופר איובי, מנהל האגף לקידום עסקים בעירייה אמיר חכימיאן, הגב׳ אילנה דניאל, יו״ר נעמת בירושלים, בן ינובר, מנכ״ל מלון דן פנורמה, הדוגמן והמפיק שון בלאיש, בעלי משרד עורכי הדין חיים אלדר, המלונאי יוני אמיתי, הקונדיטורים קרן ואיציק קדוש, השפים אבי לוי ואבי סינקלר, סמנכ״לית יקבי ירושלים כרמית אהרנרייך, הדוגמנית ג׳מסיקה אלטר, שדר הרדיו אלעד עמדי, מיקו ג׳מאל, ועוד רבים וטובים שנהנו מקייטרינג משובח, בר קוקטיילים עשיר ואווירה נפלאה.
מנכ״לית קניון ׳הדר׳, הגב׳ אורלי שנהר: ״המרפסת״ נבנתה כמקום אישי וייחודי תוך השקעה רבה ויצירתיות. מרפסת המבשרת על חיבור בין רחוב ל"בית" – שכן קניון הדר הוא בית, ופעולות רבות שבוצעו בבית זה בשנה וחצי החולפות דרשו מיומנות, מקצועיות וידע רב, ולשמחתי, יחד הפכנו את הקניון למקום המספר סיפור רגשי, ותרומתו של כל אחד ואחת במימוש החזון של "הדר" הוביל אותו להיות הקניון המוביל בירושלים והסביבה, ואנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת לממש את הפוטנציאל הרב שטמון בו, להגדיל את הצלחתו ולשמש כבית חם לכל מי שבא בשערינו.״

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״אני שמח לראות את קניון הדר שהפך לעוגן ירושלמי חשוב, ממשיך לפרוח, ולהשיק את ״המרפסת״, שדרת בילוי וקולינריה שתשרת ירושלמים רבים שיהנו מחוויה נפלאה ונעימה מאוד בלב שכונת תלפיות אשר מתפתחת בימים אלו בצעדי ענק במגוון היבטים, לרבות בנייה, תחבורה, תשתיות ומסחר."

צילום: ארנון בוסאני
צילום: ארנון בוסאני
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
כמדי שנה, לקראת חג הפסח קיים נשיא המדינה את מסורת מכירת החמץ של בית הנשיא
נשיא המדינה יצחק הרצוג ומנכ״ל בית הנשיא אייל שויקי קיימו,...
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
זכויות עובדים חייבות הגנה גם היום
באופן מפתיע, למרות שיש כל כך הרבה מודעות לזכויות עובדים...
הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך"
להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה בסינגל חדש – "ריבה ריבך"....
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
בקניון הדר נחנכה ׳המרפסת׳, שדרת הבילוי והקולינריה
מאות אורחים, בהם אנשי עסקים, מנכ״לי חברות, פוליטיקאים, ודמויות בולטות,...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...