Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

זכויות עובדים חייבות הגנה גם היום

זכויות עובדים חייבות הגנה גם היום
קרדיט - Canva

באופן מפתיע, למרות שיש כל כך הרבה מודעות לזכויות עובדים ולעוול שנגרם להם בתנאי העסקה לא הוגנים, ולמרות ההגנה שהם מקבלים בבית הדין לענייני עבודה, עדיין קיימת פגיעה בזכויות עובדים. אכן כן, יש עדיין מעסיקים שלא מהססים לנקוט אמצעים פוגעניים כלפי עובדיהם ואינם נרתעים מכך גם כאשר מתריעים בפניהם. במקרים כאלה יש לעובדים כמה אפשרויות ואחת מהן היא להילחם על הזכויות שלהם, גם בידיעה ברורה שייאלצו למצוא מקור פרנסה אחר. מדובר באחד החששות הגדולים והמוכרים של עובדים בשוק העבודה הישראלי, אך אין ברירה אחרת, שהרי, רק כך ניתן ליצור שינוי ובנוסף, רק כך ניתן לקבל את הזכויות האמיתיות המגיעות לכם, בגובהן המלא.  עורך דין לענייני עבודה שנלחם למענכם יכול לעשות זאת מבלי ליצור אנטגוניזם, שכן מקרים אלה לא תמיד מגיעים עד בתי הדין לעבודה, אלא מסתיימים בפשרה ולאחר משא ומתן. ניהול משא ומתן המתנהל דרך עורך דין לענייני עבודה,  ינוהל ללא כל פשרה על מלוא הזכויות והאינטרסים שלכם. ובכל זאת, זאת הבחירה שלכם האם להילחם על זכותכם ומשרדו של עו"ד אורן טל נלחם ועושה זאת למענכם כבר שנים רבות.

נשים מוגנות מפיטורין

החוק אוסר על פיטורי נשים בהריון או בזמן טיפולי פוריות וגם בחופשת לידה. ולמרות זאת, אנו נתקלים בלא מעט מקרים שכאלה שמחייבים  טיפול משפטי. . בתי הדין לעבודה נוטים להגן על זכויות נשים אלא אם כן מוכח שיקול אחר לגמרי שאינו קשור להריון ואלא אם כן התקבל אישור מיוחד ממשרד הכלכלה. לכן, בכל מקרה של פיטורין בהריון יש לבחון את המקרה לגופו ובין היתר לבדוק את כדאיות התביעה וסיכוייה. במקרים רבים יתנהל משא ומתן על  תנאי החזרה לעבודה או תשלום פיצויים. קיימים מקרים מורכבים יותר המצריכים בירור מעמיק, ואת אלה יש לבצע  לאחר התייעצות עם עורך דין מנוסה בתחום זה.

לא מפטרים בלי סיבה והודעה

פיטורים יכולים להיעשות בכמה דרכים. בתקופה המתוחה בה אנו חיים מדובר לעתים בהודעה קצרה ומהירה על סיום העסקה, אף בטלפון או בעל פה. פיטורים שכאלה הם  פיטורין ללא שימוע והם אינם חוקיים, תהיה הסיבה אשר תהיה ובכך יש לטפל מיידית. . גם במקרים מוצדקים אין לפטר עובדים מבלי להזמין אותם לשימוע, כדי לתת להם הזדמנות להסביר את עצמם, להתגונן, להבהיר את הסיטואציה ולנסות לשנות את ההחלטת הפיטורים.. לעובדים אלה שמורה הזכות להגן על מקור פרנסתם גם בפני מעסיקים קצרי רוח. . משרדו של עו"ד אורן טל עוסק כבר שנים רבות בייצוג עובדים ומעסיקים ופועל למען האינטרסים שלהם לשביעות רצונם המלאה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם
אלכוהוליזם כבר מזמן אינו מושג נידח בחיי האנושות, ב2023 אנחנו...
נשיא המדינה יצחק הרצוג במפגש עם משפחות שכולות, באתר ההנצחה הממלכתי לזכר חללי צה״ל הבדואים
אנחנו עוסקים כל העת - כל יום, שעה שעה, בימים...
נשיא המדינה נפגש עם מזכיר המדינה האמריקאי
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש הבוקר, יום רביעי, כ״ג בניסן,...
נשיא המדינה נפגש עם משפחתו של ענר שפירא ז״ל
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל נפגשו הבוקר, יום שלישי,...
רילוקיישן לספרד: עוברים את התהליך ללא עיכובים או תקלות עם שירות מקצועי
מעבר ממדינה אחת לאחרת יכול להיות תהליך שמשנה את החיים,...
הכשת הנחש כמעט הסתיימה באסון: חייה של ציפורה ניצלו בבית החולים הדסה עין כרם
בצהרי יום שישי, ציפורה מיוחס שיחקה עם נכדה בחצר כשלפתע...
הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
כמדי שנה, לקראת חג הפסח קיים נשיא המדינה את מסורת מכירת החמץ של בית הנשיא
נשיא המדינה יצחק הרצוג ומנכ״ל בית הנשיא אייל שויקי קיימו,...
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...