Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אתם יכולים להקל על ילדיכם בגירושין

אתם יכולים להקל על ילדיכם בגירושין
קרדיט - Canva

גירושין הם משבר קשה רגשית ונוספים עליהם עניינים נוספים כמו רכוש וכספים, אורח חיים ומשמורת ועוד נושאים שנפרטים לפתע לפרטים הקטנים ביותר כדי לחלק נכון את המשפחה. זה הרגע שבו צריך לחשוב על טובת הילדים, שייפגעו בכל מקרה, אבל צריך למזער את זה ככל האפשר. הנזקים שיכולים להיגרם כתוצאה מחוסר הסכמות ומקרבות מיותרים וממושכים בבית המשפט יקרו גם אם תנסו להסתיר מהילדים את ההליכים המשפטיים ולהעמיד פנים שהכל בסדר. הם יבינו שלא הכל בסדר ביניכם משום שאתם עדיין לא משלימים עם הפרידה ועם מצבכם החדש וממשיכים להתכתש בבית המשפט או ברבנות. לשם כך נחוצה התערבות מגשרת ומתווכת של עורכת דין גירושין, שמטרתה היא לנסח כמה שיורת הסכמות ביניכם כדי להפעיל את השכל הישר ולהגיע להסדר ענייני. זה לא קל להתפשר על החלום שלכם כמשפחה, אבל אפשר לצאת משם לדרך חדשה כמשפחה שיש בין חלקיה עדיין קשר חיובי בזכות הילדים, וזאת רק החלטה שלכם. עו"ד שני לוי רוזנבלום דוגלת בגישור ובפישור ככל האפשר מבלי להתפשר על האינטרסים והזכויות של לקוחותיה בדרך לגט.

במשפחות הכי טובות

הסכסוכים על כסף ורכוש מתחילים בעודכם בחיים ויימשכו גם לאחר מותכם, אם זהו המצב במשפחה שלכם. לכן, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא להותיר צוואה מנוסחת ומנומקת היטב וכחוק, כדי למנוע סכסוכי ירושה במשפחה ומריבות קשות בבית המשפט על הצוואה או חלוקת העיזבון. התייעצות עם עורך דין סכסוכי ירושה תבהיר לכם מה אפשר לעשות כדי לנסות למנוע כמה שיותר מריבות ירושה, ולכן רצוי לוודא שהצוואה תנוסח כחוק. מנגד, אם אתם מרגישים מקופחים בגלל צוואה שבה לא קיבלתם מה שציפיתם לקבל, שמורה לכם הזכות לערער עליה ולהיעזר בשירותי עורך דין כזה כדי להגיש את הבקשה לעשות עמכם צדק.

מה עושים עם עיזבון וצוואה?

יש אפשרויות שונות על פי חוק הירושה שעומדות בפני היורשים שרוצים לחלק בצורה צודקת יותר את העיזבון שהם יורשים. אמנם, צוואה יכולה להיות מאוד עניינית וברורה, אבל אם חלו בינתיים שינויים במצבכם ואתם חושבים שיש דרך אחרת לחלק את העיזבון בצורה צודקת, אפשר להגיע להסכם חלוקת עיזבון שגם תקל עליכם. בדרך זאת נוקטים גם כאשר הירושה שאתם עומדים לקבל תעלה לכם במיסוי כבד או בהוצאות נוספות ואתם רוצים לשנות את זה לטובת אנשים אחרים. יש גם אפשרויות למצוא דרך להגיע להסכמות אחרות במשפחה ואת זה תייעץ לכם עו"ד שני לוי רוזנבלום שמטפלת בענייני ירושה של לקוחותיה במסירות ובמקצועיות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כשצריך לתבוע את החזקים, יש מי שעוזר לכם
האזרח שנאלץ לתבוע גופים חזקים כמו המוסד לביטוח לאומי או...
למה חשוב לשים לב לפני רכישת דירה?
רכישת דירה היא אחת העסקאות הסבוכות שאדם יעשה בחייו לפחות...
בדיקת בניין ובית: איך לפעול ולא לפול?
רכישת דירה יד שנייה מהווה אחד הצעדים המעוררים דאגה, במיוחד...
רוצים להיכנס לכושר? כדאי שתעשו את זה בדרך הנכונה
כולנו יודעים שהבריאות היא אחד מהדברים הכי חשובים שיש לנו...
אילו בדיקות חשוב לבצע לפני רכישת בית?
רכישת בית היא אחת העסקאות המורכבות שיעשה אדם בחייו. לכן,...
3 יכולות קריטיות שצריך לוודא שיש למנהל הצי שלכם
קצין רכב בתעבורה עבור צי הרכב של החברה שלכם צריך...
מה זה משכנתא לעסקים ואיך מקבלים אותה?
הלוואות משכנתא מיועדות בעיקר לרכישת דירות ובתים למגורים, אך קיימים...
5 מקומות מפתיעים לחגוג מסיבת יום הולדת בישראל
חגיגת יום הולדת היא הזדמנות מצוינת ליצור זיכרונות בלתי נשכחים...
המושבה הגרמנית חיפה סיור
חיפה היא עיר מיוחדת במינה ויש כל כך הרבה מה...
כל היתרונות של פוליש רצפות
אתם בוודאי יודעים שאריחי הרצפה בביתכם, מאבדים מהיופי והברק הראשוניים...