Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מרפאה וטרינרית היא הרבה יותר מחיסונים בלבד

מרפאה וטרינרית היא הרבה יותר מחיסונים בלבד
קרדיט - Canva

טיפולים רבים שמקבלים היום במרפאה וטרינרית הפכו אותה למרכז רפואי והרבה יותר מזה לכל מי שיש לו חיית מחמד. היום, כל מי שרוצה לקבל טיפולים מקיפים לרווחת החיים מהסוג שיש בדרך כלל גם לבני אדם במרפאות שמיועדות להם מקבל זאת גם לחיית המחמד. במקום כזה מקבלים לא רקק יחס חם ועצות וטיפים לגידול חיית המחמד שלכם אלא גם כל מה שנחוץ לבעל החיים כדי לגדול נכון ובריא. אפשר לתת טיפולי שיניים לכלבים, משום שהם סובלים לא פעם מתזונה לקויה אם לא יודעים לתת להם מה שהם צריכים והם גם מקבלים את המעקב אחר השיניים שלהם ומצבם בגלל המזון והצורך שלהם בתוספי סידן ומינרלים ששומרים על מצבם הטוב. במרפאה כזאת מקבלים אם כך גם טיפולים שכוללים כל מה שכלב צריך, כולל בדיקת כפות רגליים וציפורניים על מנת לוודא שהן במצב טוב והן יכולות לשאת אותם כמו שצריך, למשל, וזה נוסף לטיפולי שיניים. ד"ר יובל אטיאס מציע לכם מרפאה לחיות מחמד שדואגת לרווחת החיות שלכם ולא רק לבריאותן.

בריאות מתחילה בהיגיינה

היגיינה של בעלי חיים הרבה יותר מסובכת מהיגיינה של בני אדם והטיפולים השוטפים שהם מקבלים חייבים לדאוג לכך שהם לא יסבלו מטפילים למיניהם. זה משליך לא רק עליהם, כמובן, אלא גם על בני הבית, ולכן יש למנוע סבל זה מבעלי החיים בדאגה לכך שלא יידבקו בקרציות ופרעושים למיניהם. טיפול בפרעושים לכלב הוא טיפול חיוני שיכול להיעשות נכון רק על ידי צוות רפואי או מקצועי שמיומן בכך, בגלל החומרים והמתקנים שאפשר להשתמש בהם וחייבים לעזור לכלב ולא להקשות עליו. טיפול בחומרים כאלה נעשה בחומרים שאינם מזיקים לעור ולפרווה של הכלב ואינם מסכנים אותו ואת בני הבית, במיוחד ילדים. כמו כן, חשוב לדעת שיש כלבים שמפתחים רגישויות ואלרגיות מסוימות ולהם צריך למצוא חלופות שונות כדי שלא יסבלו מטפילים שונים שאוהבים להידבק אליהם.

טיפים והדרכה לגידול חיות מחמד

אם אתם אוהבים חיות מחמד אבל אינכם יודעים הרבה על הגידול שלהן, הגיע הזמן לקבל הדרכה מקיפה בנוסף לכל הטיפולים הקבועים שהם חובה לכל בעל חיים. במרפאה של ד"ר יובל אטיאס תוכלו לקבל את כל הידע שנדרש לכם כדי לגדל בעלי חיים מאושרים ובריאים שיעניקו לכם שעות של הנאה ושמחה במחיצתם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לדאוג לרופא וטרינר קבוע שילווה אותם ויעקוב אחר הבריאות שלהם כדי שיחיו בנוחות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
האם אפשר לעשות שינוי תודעתי? התשובה היא כן
כל כך הרבה פעמים אנחנו פועלים על אוטומט, ובפועל, פשוט...
תהליך בדיקות ההאזנה – כיצד זה עובד?
בעולם שבו פרטיות הפכה למטבע נדיר, חשיבותה של בדיקת האזנה...
צוואה הדדית- מה חשוב לדעת
כאשר אדם מגיע לגיל מבוגר, הוא מתחיל לעכל את העובדה...
תכנון נכון מבטיח עתיד מאושר!
ההחלטה מה לעשות עם הפנסיה שלכם יכולה להיות אחת ההחלטות...
הורידו עומס מבלי להתפשר על איכות- הזמינו מפעיל ליום הולדת לילדים
יש הרבה חלקים נעימים כשזה מגיע לתכנון מסיבת יום הולדת...
הצלחה באכלוס פרויקט קריית היובל של אשטרום מגורים להשכרה ארוכת טווח בירושלים
בזמן קצר מאד הושכרו כ 350 דירות מתוך 396 דירות...
מרפאה וטרינרית היא הרבה יותר מחיסונים בלבד
טיפולים רבים שמקבלים היום במרפאה וטרינרית הפכו אותה למרכז רפואי...
חדשנות בשילוב נוחות
ישיבה ממושכת עלולה לגרום לאי נוחות, כאבי גב ואפילו פריצות...
איך למנוע סכסוכי ירושה?
סדרת הטלוויזיה "יורשים" זכתה בשורה ארוכה של פרסים, וגם באהבת...
איך לעבור דירה ולהישאר בחיים
מעבר דירה יכול להיות תהליך מרגש אבל באותה נשימה גם...