Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איך לעבור דירה ולהישאר בחיים

איך לעבור דירה ולהישאר בחיים
קרדיט: Ketut Subiyanto באתר PEXELS

מעבר דירה יכול להיות תהליך מרגש אבל באותה נשימה גם מאתגר. כדי להפוך את המעבר לחוויה חיובית ולמנוע לחצים מיותרים, חשוב להתארגן נכון לקראת המעבר. אספנו לך כמה טיפים שבהחלט יעזרו לך לעבור לבית החדש שלך בצורה חלקה, יעילה ובלי הרבה מתחים.

תכנון מראש

מומלץ להתחיל לתכנן את המעבר מספר שבועות או אפילו חודשים מראש. כדאי להכין רשימת משימות ולקבוע לוח זמנים ברור לכל הפעולות שצריך לבצע – אריזה, הובלה, פריקה וסידור כל הדברים בבית החדש.

קבלת הצעות מחיר מראש

לפני שסוגרים חברת ההובלות, תמיד עדיף לקבל הצעות מחיר ממספר חברות שונות. צריך לשים לב לכלול בהצעות את כל השירותים הדרושים לך, כולל אריזה ופירוק של פריטים קטנים כגדולים, מספר קומות, מעליות אם יש ומספר מדרגות. בכלל, כדאי לצלם את הבית ממנו תתבצע ההובלה ואת הבית אליו תגיע ההובלה כדי לוודא שהמובילים יודעים בדיוק את היקף העבודה ולא יופתעו כשיגיעו לבתים השונים.

פירוק ואריזה נכונה

מומלץ להשקיע מחשבה בתכנון האריזה ולארוז את כל החפצים של המשפחה בצורה מסודרת עם סימונים על כל קופסה מה מאוחסן בתוכה והחדר אליו היא מיועדת תוך שימוש בחומרי אריזה איכותיים. פריטים שבירים צריכים להיות מוגנים במיוחד בעזרת נייר עטיפה המכיל בועות אויר או חומרים דומים שיכולים לספוג מהמורות.

טיפול בפרטים הקטנים

לפני המעבר כדאי לבטל או להעביר שירותים כמו חשמל, מים, גז, אינטרנט וכו' כדי לא לגרום לבעיות עם הדיירים החדשים של הבית הנוכחי שלך ועם הדיירים שיוצאים מהבית אליו מתבצע המעבר.

הזדמנות נהדרת להיפטר מבגדים וחפצים ישנים

מעבר לבית חדש מחייב אותך להתעסק עם הבגדים והחפצים שיש אצלך כרגע, מה שמעניק לך אפשרות למיין אותם ולהיפטר ממה שעבר זמנו. אנחנו תמיד נמליץ לתרום בגדים וחפצים שאין לך שימוש בהם עוד כך שגם הרווחת מעשה טוב וגם זה יקל על ההובלה ויחסוך לך מקום אחסון בבית החדש.

תכנון מעבר קל גם לילדים ולבעלי חיים

מעבר דירה יכול להיות מלחיץ גם לילדים וגם לחיות המחמד. ביום הובלת הדירה כדאי לדאוג שיהיו במקום בטוח ונעים כמו משפחה או חברים, או פנסיון לחיות המחמד כדי להקל עליהם וגם עליך בזמן המעבר.

תיקון וניקיון לפני ההובלה לבית החדש

אפשר בהחלט לנצל את ההזדמנות שהבית החדש שלך ריק כדי לבדוק את התקינות שלו מבחינת צנרת, צבע ועוד תיקונים או שיפוצים כאלו ואחרים לפני הכניסה אליו.

פריקה וסידור מתוכנן

גם כאן אפשר לחסוך לא מעט זמן וכאב ראש. כשהגיע הרגע לפרק את הציוד, אנחנו תמיד ממליצים לפרק קודם את הקופסאות שמכילות חפצים יומיומיים והכרחיים ולסדר קודם את המטבח והחדרים העיקריים בבית ורק אז לעבור לשאר החלקים של הבית.

תכנון נכון של החללים החדשים

לפני שהתחלת סידור הבית החדש חשוב לתכנן איפה להניח כל פריט. מעבר לסדר הברור מאליו בבית החדש, התכנון הנכון יעזור לך להחליט מה להרכיב ולסדר ראשון וימנע מצבים שבהם יהיה צורך להזיז רהיטים וקופסאות כבדות שהונחו במקומות לא נכונים. יש לא מעט אתרים ואפליקציות שיכולים לעזור לך לתכנן נכון את החללים החדשים ולחסוך המון מקום.

אפשר לבקש עזרה

לא צריך לעשות הכל לבד. אנחנו בטוחים שחברים או בני המשפחה שלך ישמחו לעזור לך ביום ההובלה. סביבה מוכרת ואוהבת יכולה בהחלט לעזור לך להפוך את המעבר לחווייתי יותר ולהרבה פחות מלחיץ. אם יש לך ילדים גדולים יותר, שווה לגייס גם אותם לעזור ביום ההובלה.

הקפידו על אריזה נכונה של מסמכים חשובים ותכשיטים

חוזים, קבלות, אמסכתאות שונות וכמובן תכשיטים מסוגים שונים כדאי שיהיו צמודים אליך ביום ההובלה כדי למנוע מצב שבו הם עלולים להיעלם בתוך כל הבאלגן של המעבר. לא היינו ממליצים לך להשאיר אותם ברכבי ההובלה או להניח אותם במקום בו הם עלולים להיגנב או ללכת לאיבוד.

ישנם לא מעט כייסים וגנבים שיודעים שימי מעבר הם ימים לחוצים ומנסים לנצל אותם כדי לברוח עם שלל.

תקשורת נכונה עם המובילים

ביום המעבר, ישנם לא מעט לחצים שעלולים לגרום לקצרים בינך לבין המובילים. מומלץ להכין מראש רשימה מסודרת עם כל הפרטים – מה צריך להיות מובל ראשון, כיצד להניח את החפצים שלך ובאיזה סדר לפרוק אותם בבית החדש. תקשורת טובה תמנע בלבול וטעויות ותעזור לתהליך להיות קל, יעיל ומהיר יותר.

שמירה על רוח טובה

מעבר דירה יכול להיות תהליך מתיש נפשית ופיזית, אך חשוב לשמור על רוח טובה ולהסתכל על המעבר בצורה חיובית כי בסופו של דבר זוהי התחלה של פרק חדש בחייך ובחיי המשפחה שלך במקום חדש ומרגש.

סידור הובלה מקצועית

בחירת חברת הובלות מומלצת ואמינה עם ביטוח מסודר וניסיון יכולה להיות כל ההבדל בין מעבר חלק לבין מעבר מתיש ויקר. ברגע שהתחלת לברר על חברות הובלה, יש לוודא שהם מציעים לך ביטוח מתאים ומנוסים עם הובלות ממקומות אשר דומים לבית הישן והחדש שלך.

עם הכנה טובה ותוכנית מסודרת, מעבר דירה יכול להיות חוויה חיובית, מהירה, יעילה ומוצלחת. אנחנו ממליצים לך להשקיע זמן ומחשבה בבחירת חברת ההובלות כדי להבטיח הובלה אמינה ואיכותית שתקל עליך את יום המעבר.

המאמר מטעם MoversTLV מובילים בשירותי הובלות בירושלים והסביבה

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
צוואה הדדית- מה חשוב לדעת
כאשר אדם מגיע לגיל מבוגר, הוא מתחיל לעכל את העובדה...
תכנון נכון מבטיח עתיד מאושר!
ההחלטה מה לעשות עם הפנסיה שלכם יכולה להיות אחת ההחלטות...
הורידו עומס מבלי להתפשר על איכות- הזמינו מפעיל ליום הולדת לילדים
יש הרבה חלקים נעימים כשזה מגיע לתכנון מסיבת יום הולדת...
הצלחה באכלוס פרויקט קריית היובל של אשטרום מגורים להשכרה ארוכת טווח בירושלים
בזמן קצר מאד הושכרו כ 350 דירות מתוך 396 דירות...
מרפאה וטרינרית היא הרבה יותר מחיסונים בלבד
טיפולים רבים שמקבלים היום במרפאה וטרינרית הפכו אותה למרכז רפואי...
חדשנות בשילוב נוחות
ישיבה ממושכת עלולה לגרום לאי נוחות, כאבי גב ואפילו פריצות...
איך למנוע סכסוכי ירושה?
סדרת הטלוויזיה "יורשים" זכתה בשורה ארוכה של פרסים, וגם באהבת...
איך לעבור דירה ולהישאר בחיים
מעבר דירה יכול להיות תהליך מרגש אבל באותה נשימה גם...
מה חשוב לדעת על שירותי ענן לעסק?
למרות שאתם אוהבים טכנולוגיה, העסק שלכם תקוע מאחור? לא ברור...
אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם
אלכוהוליזם כבר מזמן אינו מושג נידח בחיי האנושות, ב2023 אנחנו...