Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

חנוכה במלונות ibis ירושלים מרכז העיר במחירים אטרקטיביים וסיורים ליליים ברחבי העיר

חנוכה במלונות ibis ירושלים מרכז העיר במחירים אטרקטיביים וסיורים ליליים ברחבי העיר
צילום: אסף פינצ'וק

מלונות ibis ירושלים מרכז העיר מזמינים את עם ישראל להתרענן בחנוכה ולשאוף אויר פסגות במקום בטוח עם שירות ואיכות בינלאומי במחירים אטרקטיביים החל מ 630 ₪ לחדר זוגי וארוחת בוקר אמצע שבוע ו-890 ₪ לחדר זוגי על בסיס חצי פנסיון ביום שישי בסופ"ש.

במלונות ibis ירושלים מרכז העיר, מרשת ACCOR הבינלאומית, אחת הרשתות הגדולות בעולם, המונה מעל 5500 בתי מלון ברחבי העולם תחת 40 מותגים שונים, מציעים בחנוכה לאוהבי הדקה ה90 ליהנות משירות ואיכות בינלאומי ומיקום נפלא החל מ630 ש"ל לזוג ללילה עם ארוחת בוקר והחל מ 890 ₪ על בסיס חצי פנסיון בימי שישי בסוף השבוע.
בנוסף יוכלו אורחי המלון להשתתף בסיור "באנו חושך לגרש" בתאריכים 12.12 ו 13.12. הסיור יצא ב19:00 מהמלון לכיוון שער יפו, משם דרך רחוב השוק יעלה לסיור גגות ובתי היהודים שעל הגג של השוק, ימשיך אל הכותל דרך הרובע היהודי בו יסופר סיפור המכבים. משם ימשיכו לרובע היהודי, דרך כיכר בתי מחסה ויראו את החנוכיות בחלונות הבתים, יבקרו בכיכר החורבה, קבר דוד בהר ציון והחנוכייה הגדולה. הסיור ימשיך לאורך החומה דרך גן התקומה אל שכונת ממילא המוארת ומשם תצפית מרהיבה לעבר משכנות שאננים וימין משה. אורך הסיור בין שלוש לארבע שעות. הסיור מותנה במינימום משתתפים.

שני מלונות ibis ירושלים מרכז העיר נמצאים ממש 'היכן שכל האקשן קורה' – לב מרכז העיר ירושלים, במיקום הטוב ביותר שקיים. מלונות איביס מהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע.
כל מה שצריך במרחק הליכה; ibis styles ממוקם על מדרחוב 'בן יהודה' ומלון ibis ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו השני של המדרחוב, בסמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות.

רמה בינלאומית במרכז העיר בירושלים!

מלונות ibis ירושלים מרכז העיר, שייכים לרשת ACCOR הבינלאומית שהינה אחת הרשתות הגדולות בעולם. הרשת מונה מעל 5,500 בתי מלון ברחבי העולם הפרושים על 110 מדינות עם מעל 40 מותגים שונים.

המלונות מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים הגבוהים של הרשת, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet Bed TM by ibis מבית היוצר של מותג ibis העולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי. מלונות ibis ירושלים מציעים לאורחיהם WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים ועוד.

במלון ibis ירושלים מרכז העיר 124 חדרי אירוח מאובזרים, משתייך לקטגוריית העולמית של המותג. על כן, מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום). חלק מהחזון הינו ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים, לשם כך מציע המלון למבקריו, בין היתר, שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל. שם אפשר לשבת וליצור שיח מגוון עם שאר האורחים.

מלון ibis Styles מרכז העיר, שוכן בבניין היסטורי בלב מדרחוב בן יהודה ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וחדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה– 8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.

צילום: אסף פינצ'וק
צילום: יעל הרמן

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בקניון הדר נחנכה ׳המרפסת׳, שדרת הבילוי והקולינריה
מאות אורחים, בהם אנשי עסקים, מנכ״לי חברות, פוליטיקאים, ודמויות בולטות,...
פסח במוזאון קסטל
מוזאון הצייר משה קסטל מזמין אתכם לחוויה משפחתית ייחודית ומהנה...
שלוש מדליות זהב, מדליית כסף ושתי מדליות ארד ליקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית בתחרות BEST VALUE היוקרתית
זו השנה ה-16 ברציפות שתחרות היין BEST VALUE נערכת לקראת...
חדש בירושלים מרכז הקונגרסים בנייני האומה מציין 70 שנה ופותח לראשונה את שעריו לסיורים מודרכים בתערוכות השונות
הסיורים חינם בתיאום מראש! במסגרת חגיגות ה70 יפתח לראשונה מרכז הקונגרסים...
יפן בירושלים הארוקון 2024 - כנס האנימה והמנגה הגדול בישראל יתקיים בפורים בבנייני האומה
במעמד שגריר יפן בישראל השנה יוענקו פרסים לאוהבי אנימה צעירים...
עדלאידע הילדים של ישראל בירושלים, יוצאת לדרך בהפנינג שמח, שיכלול תהלוכות בובות ענק שעוצבו ונבנו ע"י מוסדות התרבות וילדי ירושלים, למען כל עם ישראל ובסימן אחדות העם
את שיירת בובות הענק יוביל בראש מיצג סמל החטופים 25.3.2024, ט"ו...
מחפשים צלם לחתונה במרכז הארץ?
תכנון חתונה יכול להיות חוויה סוחפת, אבל היבט אחד שאסור...
פורים ב׳דנוור׳ סטייק האוס, אוכל משובח לצד אווירה שמחה
במסעדת ״דנוור סטייק האוס״ הכשרה למהדרין יחגגו את פורים ב-24.03...
Oh My Electric Eye - יצירת מחול בבכורה מאת דנה נעים חפוטה 3 באפריל במחול שלם בירושלים 4 באפריל במרכז סוזן דלל
Eye (העין האלקטרונית שלי) יצירתה החדשה של דנה נעים חפוטה...
בנייני האומה חוזרים לפעילות מלאה: מגוון מופעים ופעילויות ב'במת האומה' - חגיגה תרבותית של מוזיקה וקולינריה - פברואר מרץ 2024
בנייני האומה מעדכנים - חוזרים לפעילות מלאה כולל כנסים, ארועים...