Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

השתלת קרנית בלייזר – השיטה שכדאי לכם להכיר 

השתלת קרנית בלייזר – השיטה שכדאי לכם להכיר 
קרדיט לתמונה Freepik

בעת בה המבנה של קרנית העין או שקיפותה נפגעים כתוצאה ממחלת עיניים כמו קרטוקונוס או לסירוגין, כתוצאה מפציעה, הדבר יכול להביא להפרעה חמורה ביותר בכל הנוגע למעבר של קרני האור אל תוך העין, דבר שגורם בעצם לראייה מטושטשת באופן בלתי נסבל וכן גם לעיוורון במקרים מסוימים. 

לשם כך, מטופלים שסובלים ממצבים אלה ובין היתר ממחלת קרטוקונוס זקוקים לניתוח השתלת קרנית אצל מומחה קרטוקונוס כמו ד"ר מייקל מימוני , אם כי קיים מגוון אפשרויות בנושא זה. ובכן, אחת הבחירות הטובות ביותר שניתן לבצע היא השתלת קרנית בלייזר – אפשרות שעליה החלטנו להסביר לכם לעומק במהלך הכתבה הבאה. 

איך זה עובד?

ניתוח השתלת קרנית בלייזר נחשב לסוג ניתוח לא שכיח במיוחד , אם כי ראוי לציין שמדובר באחד הפתרונות היעילים הקיימים עבור אלו שקרנית העיניים שלהם נפגעה בצורה מאוד משמעותית. בזכות טכנולוגיית הלייזר וההתפתחות הכבירה בתחום טכנולוגיית הרפואה, ניתן לבצע הסרת קרנית בצורה פשוטה הרבה יותר מיתר הניתוחים שכן, מדובר על ניתוח שזמן ההחלמה שלו נחשב לקצר מאוד, זאת בעוד כי אלו שעברו ניתוח השתלת קרנית בלייזר בדרך כלל לא יסבלו מתופעות לוואי בתומו. 

למעשה, הניתוח המדובר מתבצע על ידי השימוש בקרן לייזר, כאשר זו חותכת את רקמת הקרנית ברמת דיוק יוצאת דופן. חיתוך זה בעצם מונע פגמים אפשריים בראייה וכן גם מקצר באופן משמעותי את הזמן של הליך הניתוח עצמו, הרי שבמקום לבצע חיתוך של כל הקרנית במקרים ספציפיים בהם מדובר על פגיעה חלקית – הלייזר המדויק מאפשר לבצע חיתוך מדויק להפליא, זאת על ידי חישוב מראש של צורת השתל. 

יתרונות של ניתוח השתלת קרנית בלייזר

  • מהיר יותר – הודות לדיוק יוצא הדופן של טכנולוגיית הלייזר, ניתן להגיע לתוצאות מהירות יותר שמבצעות התאמה של כל מקרה ניתוח באשר הוא. למעשה, במקרים בהם הפגיע היא חלקית רק באזור אחד, בזכות אותה טכנולוגיית חיתוך מדויק ניתן לטפל אך ורק באזור הפגוע – דבר אשר חוסך זמן רב למנתח וכן גם למטופל.
  • ללא תופעות לוואי – מאחר וכאמור, מדובר על שיטה מדויקת מאין כל שיעור – התוצאה שמתקבלת בדרך כלל תביא לכך שהמטופלים כמעט ולא יסבלו כלל מתופעות לוואי כלשהן. 

ולסיכום

אין ספק כי קרנית עכורה זהו מצב מאוד מתסכל, מצב בו האדם הסובל מבעיות הקרנית מרגיש בירידה משמעותית באיכות החיים שלו בשל בעיות הראייה להן הוא נתון. אולם, ניתן לטפל במצב זה על ידי ביצוע ניתוח השתלת קרנית, כאשר השתלת קרנית בלייזר ללא ספק נחשבת לאחד הפתרונות המומלצים ביותר בשל כל היתרונות שהיא מביאה לשולחן. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם
אלכוהוליזם כבר מזמן אינו מושג נידח בחיי האנושות, ב2023 אנחנו...
רילוקיישן לספרד: עוברים את התהליך ללא עיכובים או תקלות עם שירות מקצועי
מעבר ממדינה אחת לאחרת יכול להיות תהליך שמשנה את החיים,...
הכשת הנחש כמעט הסתיימה באסון: חייה של ציפורה ניצלו בבית החולים הדסה עין כרם
בצהרי יום שישי, ציפורה מיוחס שיחקה עם נכדה בחצר כשלפתע...
הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...
מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב
שמן לאוטו הוא מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב....
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
תביעה לביטוח לאומי: עניין מורכב יותר ממה שחשבתם
כולנו משלמים לביטוח לאומי, בין אם בתור שכירים ובין אם...