Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית

הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
קרדיט - Canva

אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות מסוכסכים שאינם מצליחים לפשר ביניהם ולהגיע לניהול מערכת יחסים מכבדת שמאפשרת גידול ילדים גם בנפרד, ללא יצירת טראומות נוספות. בעיית הניכור ההורי נוצרת ברוב המקרים על ידי אחד מבני הזוג אבל לא פעם מדובר גם במלחמה קשה שמלבים משני הצדדים מבלי לרצות לשכך אותה ולהתפייס. הקרבנות הם הילדים כמובן ולפעמים רק אחד מבני הזוג, ולשם כך נחוץ להעזר בעורך דין  שמתמחה בתופעה זאת כדי לנסות לנצל כל גוף או גורם שיכול לסייע על מנת להפסיק את הניכור ההורי. סיוע מקצועי של עורך דין ניכור הורי הוא רק אחד הצעדים שנדרשים במקרה כזה משום שלא פעם נדרשת גם תמיכה בלקוח שקשה לו לחיות עם הנתק והרדיפה שלו, שנמשכים גם כאשר הוא מנסה לשקם את חייו. המקרים הקשים האלה מחייבים ידע מקצועי, ניסיון רב וגישה ייחודית כדי לסייע ללקוחות אלה, כמו שעו"ד אתי גוהר משתדלת לעשות למען לקוחותיה כדי לחלץ אותם מהייאוש.

גירושין מתכננים לפני הצעד המעשי

לא מתגרשים משום שטוב מדי אלא להפך, ולכן, כבר כאשר מרגישים ורואים מה קורה בבית יש להתכונן לכך מראש. פגישת ייעוץ עם עורך דין מומחה לגירושין תיתן לכם את התמונה המלאה שנחוצה לכם על מנת להתכונן ולהתחיל לחסוך כסף ולתעד כל מה שדרוש כדי לתמוך בטענות שלכם. חשוב לדעת שככל שהיחסים במשפחה קשים יותר כך יש גם להיערך לכך שהמלחמה תסלים ולכן נדרשים אנשי מקצוע לעזור לכם לצלוח את המכשולים האלה. אפשר לעשות את זה נכון ולהפסיק להילחם, כהחלטה, ואפשר לנסות להגיע להסכמות מראש כאשר הולכים לטיפול זוגי וכאשר נעזרים בעורך דין שתומך בגישור ובתיווך בין הצדדים יותר מאשר במאבקים מיותרים.

ניהול אסטרטגיה מוסכמת

ניהל תיק גירושין פירושו להגיש את הבקשות שלכם על פי אסטרטגיה מתואמת מראש ביניכם לבין עורך הדין שלכם על מנת לדאוג לאינטרסים שלכם ושל הילדים. גם במקרים שבהם ברור שלא יהיו גירושין שקטים ורגועים, אתם לא חייבים להיגרר למאבק מיותר אלא לנסות לשלוט בכל צעד שלכם מבלי להגיב לפרובוקציות. זה חשוב בעיקר כדי להוכיח שלפחות אתם השתדלתם להיות ענייניים ולהתנהל כשורה כדי לא לפגוע בגירושין. עורכת הדין שלכם מובילה אתכם צעד צעד במסלול השלבים שיש לעבור בבית הדין הרבני או בבית המשפט לענייני משפחה וגם מסייעת לכם לקבל את מה שמגיע לכם בזכות. עו"ד אתי גוהר מתייחסת לכל תיק גירושין במלוא האמפתיה וההבנה ומנהלת אותו כדי לשמור על הזכויות המלאות של לקוחותיה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
צוואה הדדית- מה חשוב לדעת
כאשר אדם מגיע לגיל מבוגר, הוא מתחיל לעכל את העובדה...
תכנון נכון מבטיח עתיד מאושר!
ההחלטה מה לעשות עם הפנסיה שלכם יכולה להיות אחת ההחלטות...
הורידו עומס מבלי להתפשר על איכות- הזמינו מפעיל ליום הולדת לילדים
יש הרבה חלקים נעימים כשזה מגיע לתכנון מסיבת יום הולדת...
הצלחה באכלוס פרויקט קריית היובל של אשטרום מגורים להשכרה ארוכת טווח בירושלים
בזמן קצר מאד הושכרו כ 350 דירות מתוך 396 דירות...
מרפאה וטרינרית היא הרבה יותר מחיסונים בלבד
טיפולים רבים שמקבלים היום במרפאה וטרינרית הפכו אותה למרכז רפואי...
חדשנות בשילוב נוחות
ישיבה ממושכת עלולה לגרום לאי נוחות, כאבי גב ואפילו פריצות...
איך למנוע סכסוכי ירושה?
סדרת הטלוויזיה "יורשים" זכתה בשורה ארוכה של פרסים, וגם באהבת...
איך לעבור דירה ולהישאר בחיים
מעבר דירה יכול להיות תהליך מרגש אבל באותה נשימה גם...
מה חשוב לדעת על שירותי ענן לעסק?
למרות שאתם אוהבים טכנולוגיה, העסק שלכם תקוע מאחור? לא ברור...
אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם
אלכוהוליזם כבר מזמן אינו מושג נידח בחיי האנושות, ב2023 אנחנו...