Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?

מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
קרדיט - Canva

עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה בחיים, עם חזון ועם הרבה מאוד מחשבה שהקדשתם לסיפור שלכם. לכל זה יש ערך מסחרי, כאשר מלווים אותו בתהליך מיתוג ובידול שיווקי נכון, כולל בניית השם המסחרי שלכם, הלוגו והצבעים שמייחדים אתכם וכמובן כל הסלוגנים והקמפיינים השיווקיים כדי לפרסם אתכם ולהכיר אתכם ללקוחות פוטנציאליים. לכל זה יש גם חשיבות מסחרית וחוקית ולכן יש לנקוט כמה צעדים, מעבר לרישום העסק שלכם כחוק ברשויות המס, כדי לקבוע חוקית את מה ששייך לכם. זה חיוני במיוחד למי שבונה עסק על בסיס פטנט ועבודה יצירתית, וזה קריטי כאשר רוצים להגן על הרווחים שלכם מעבודה זאת לאורך השנים. בשלב זה חשוב מאוד להגן על כל הקניין הרוחני שלכם, בין היתר על ידי רישום סימן מסחרי, שהוא ההליך החוקי שימנע מאחרים לחקות אתכם ולטעון לגניבה מצדכם. את זה עושים באמצעות עורך דין שמתמחה בכך, כמו עורך דין מסחרי ארז הרכבי, שהוא מומחה בתחום המסחרי כבר שנים רבות.

התנהלות נכונה עם שותפים וספקים

כל עסק חייב להתנהל בשגרה ללא הפרעות וללא תקלות ואת זה אמורים להבטיח חוזים שנחתמים עם ספקים ועמיתים שהם חלק מהעולם העסקי שלכם. גם כאשר אתם מאמינים לכל מילה של השותפים שלכם, חשוב מאוד לעגן כל התקשרות כזאת חוזים ברורים ולא מעורפלים, שמגינים על האינטרסים שלכם ומונעים כל טעות או תקלה שעלולות לקרות ואולי לא הייתם מודעים להן. חוזים גם מונעים כל אפשרות לגרום לכם עוולה או לקפח אתכם ולכן חשוב מאוד שרק עורך דין לענייני חוזים יבדוק, יערוך, ינסח ויאשר את החוזים שמוגשים לכם לחתימה. חוזים אלה הם הבסיס להתנהלות תקינה ומונעים מכם הפסדים רבים.

במקרה של מחלוקת, יש פתרונות

מחלוקות עסקיות יכולות לקרות גם אם יש חוזים טובים ולכן במקרים כאלה מוצעים כמה פתרונות ליישוב המחלוקת. אפשר לגשת לפתרון הקיצוני, כאשר כלו כל הקצין, ולהגיש תביעה לבית המשפט, כמובן. אולם בעולם העסקי של היום משתדלים לנסות בכל זאת צעדים אחרים, כמו בוררות עסקית. אם בוחרים את הבורר הנכון ויש לכם ייצוג מצוין של עורך דין שמנוסה בניהול הליכים כאלה, אין סיבה לא לבחור בהליך שמייתר את המלחמות הממושכות בבתי המשפט, ועשוי להניב לכם תוצאות טובות יותר. במקרים כאלה, עורך דין מסחרי ארז הרכבי מייצג את לקוחותיו והאינטרסים שלהם בהליכי בוררות, לשביעות רצונם המלאה מהתוצאות.  עו"ד ארז הרכבי גם מכהן בעצמו כבורר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם
אלכוהוליזם כבר מזמן אינו מושג נידח בחיי האנושות, ב2023 אנחנו...
רילוקיישן לספרד: עוברים את התהליך ללא עיכובים או תקלות עם שירות מקצועי
מעבר ממדינה אחת לאחרת יכול להיות תהליך שמשנה את החיים,...
הכשת הנחש כמעט הסתיימה באסון: חייה של ציפורה ניצלו בבית החולים הדסה עין כרם
בצהרי יום שישי, ציפורה מיוחס שיחקה עם נכדה בחצר כשלפתע...
הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...
מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב
שמן לאוטו הוא מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב....
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
תביעה לביטוח לאומי: עניין מורכב יותר ממה שחשבתם
כולנו משלמים לביטוח לאומי, בין אם בתור שכירים ובין אם...