Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

לנצח כנגד כל הסיכויים

לנצח כנגד כל הסיכויים
קרדיט: Canva

עבירות תעבורת נחשבות לקשות מאוד להוכחה למי שקיבל זימון לדין או חשב לנסות לבטל את הדוח שנרשם לו בטענה שהוא חף מפשע, לא היה שם או שהייתה בעיה אחרת שגרמה להאשמתו שלא בצדק. מקרים כאלה צריכים עבודה מקצועית של עורך דין לענייני תעבורה כדי להוכיח את החפות שלכם ואת מה שאתם יכולים לבטל תוך כדי שימוע או משא ומתן מול הרשויות. על מנת לבטל כתב אישום או כדי לגרום לכך שיזכו אתכם ולא ירשיעו, יש למצוא עורך דין יצירתי שמבטיח ומקיים להוכיח ולעזור לכם לצאת מהסנקציות, או לפחות בכמה שפחות ענישה חמורה. עבירות תעבורה אינן קלות כמו שחושבים עליהן והן נושאות בחובן פוטנציאל נזק לטווח ארוך שבגללו יכולים להוסיף לכם נקודות ולזמן אתכם לקורס נהיגה מונעת ולפסול את הרישיון, או סנקציות חמורות נוספות שמשפיעות עליכם ועל שגרת יומכם. עו"ד מאיה שפירא אלקריף עושה כמיטב יכולתה למען הלקוחות שלה על מנת לשמור על האינטרס שלהם כדי להוציא אותם בכמה שפחות נזק.

גם נקודות אפשר לבטל

יש הוכחות שאפשר למצוא על מנת לבטל נקודות שנרשמו לחובתכם אבל זה דורש שיתוף פעולה מלא שלכם על מנת להגיע להוכחות האלה. זה כולל גם הישענות על תקדימים משפטיים שונים כמו בעיות שנמצאו בכיול מכשירי מדידה של אלכוהול, בעיות באישור קנאביס, מצלמה לא תקינה ועוד הוכחות למכביר שאפשר למצוא כדי לזכות אתכם. כל ביטול נקודות תעבורה מרחיק אתכם מפסילה שלא לצורך של רישיון הנהיגה שלכם ולכן אתם צריכים לטפל בזה כמה שיותר מהר ובלי שהיות. זה נוסף לעובדה שכל קנס שנרשם לחובתכם גם צובר את הריבית שלו ולכן אל תחכו עם זה. ככל שהזיכרון שלכם יותר טרי תוכלו להוכיח מהר יותר שלא אתם ביצעתם את העבירה ולכן אפשר לבטל את הנקודות שנרשמו לכם.

עבירות תעבורה הן חמורות

בית המשפט בימינו אינו מקל על עברייני תנועה משום שההשלכות הקשות הן תאונות קשות שגובות חיי אדם וגורמות לנזק בל ישוער ברכוש ובנפש. המדינה אינה מוכנה לוותר בקלות על הרתעה ולכן כל עבירה כזאת מחייבת גם הפנמה שעליכם להתחייב וגם לנהוג נכון יותר ובזהירות. עורכת הדין שלכם תעשה הכל על מנת לשמור על הזכויות שלכם וכדי להבטיח זיכוי או הפחתת חומרת כתב אישום, יחד עם הבנה שזה חייב לשנות אצלכם את הגישה. עו"ד מאיה שפירא אלקריף מטפלת בלקוחותיה במסירות עד התוצאה שאתם מקווים לקבל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...