Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

ככה תשתלטו על ההצפות לקראת החורף הקרוב

ככה תשתלטו על ההצפות לקראת החורף הקרוב
קרדיט - Genaro Servín באתר PEXELS

עונת החורף מביאה עימה מזג אוויר סוער וגשום. הגשמים הרבים שיורדים עלולים להוביל למצב של הצפות. הצפות ברחוב או בשכונה הן לא דבר שנעים להתמודד אתו ולכן, הפתרון הטוב ביותר בכל מקרה של הצפה הנובעת כתוצאה ממזג אוויר או כתוצאה מכל סיבה אחרת הוא: ביובית. שירותי ביובית רלוונטיים עבור שאיבת מי הצפות בצורה יעילה ואיכותית.

כל הסיבות להצפות

על אף שאחת הסיבות המרכזיות להצפות היא מי גשמים אשר לא התנקזו בצורה מספיק יעילה, הרי שישנן סיבות נוספות להצפות. כך לדוגמא: הצפות במערכת הביוב והניקוז שיכולות להתרחש מסיבות שונות כגון: חדירת שורשים למערכת הביוב, עודף זרימה של שפכים לבורות ספיגה, סתימות ביוב חוזרות, תכנון ובנייה לקויים של קווי הביוב, פיצוץ של צינור ראשי במערכת הביוב ועוד. כל אלה יכולים לגרום להצפה של מי ביוב אשר מעבר לכך שהם יגרמו לקושי לעבור במקום הם גם יהיו מלווים בריח רע ולא פעם גם בהפצה של חיידקים ומזיקים. בכל מקרה של הצפת מי ביוב, חשוב מאוד לבחור בשירותי ביובית כמה שיותר מהר עבור שאיבה של בורות הביוב. כמו כן, במקרה ומדובר על מי ביוב שצפו בשל תקלה כלשהי במערכת הביוב או בצנרת הביוב, שירותי ביובית רלוונטיים גם לאיתור הבעיה ומתן מענה מתאים.

כיצד מתבצעת שאיבת הצפות על ידי ביובית?

כאמור, הפתרון עבור כל הצפה שנגרמת כתוצאה ממזג אוויר סוער וגשום או מי ביוב שעלו על גדותיהם הוא: שירותי ביובית. מדובר על משאית שר כוללת צנרת מים בלחץ גבוה, מיכל אגירה ומשאבות עוצמתיות ביותר. באמצעות רכב הביובית, ניתן לשאוב את כל מי ההצפה לתוך מיכל האגירה אשר על המשאית. את המים שואבים באמצעות הצנרת והמשאבה שעל הביובית. כאשר מדובר על שירותי ביובית מקצועיים, תוך פרק זמן קצר כל המים ישאבו.

כמובן שבשלב זה, אם מדובר על הצפה שנובעת כתוצאה מסתימה בביוב או מתכנון לקוי של מערכת הביוב, שירותי ביובית אשר מציעים גם צילום קווי ביוב, יכולים לאתר את הסיבה להצפה על ידי צילום של קווי הביוב באמצעות ציוד מיוחד ולתת את המענה הרלוונטי לבעיה על מנת שלא יקרה שוב מצב שבו ישנה הצפה.

כיצד תבחרו שירותי ביובית?

שירותי ביובית הם קריטיים במגוון מקרים שונים, אך אם אתם זקוקים לשירות המדובר, חשוב שלא תתפשרו על פחות מהטובים ביותר בתחום. בחרו באנשי מקצוע שמציעים רכב ביובית בגודל המתאים בהתאם לאזור שאליו הביובית צריכה להגיע, אנשי מקצוע מנוסים בתחום, בעלי המלצות רבות מלקוחות מרוצים ועוד. מעבר לכך, הזמינות של אנשי המקצוע היא דבר חשוב מאוד. בסופו של דבר, כאשר ישנה הצפה, בין אם של מי גשמים ובין אם של ביוב, יש צורך לתת מענה מידי למצב ולכן, יש לבחור שירותי ביובית אשר מציעים שירות זמין, 24 שעות ביממה ו7 ימים בשבוע.

מחפשים מומחים לשאיבת ביוב בירושלים? היכנסו לאתר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כך בוחרים היום צלם לאירועים
יש לכם בקרוב אירוע מרגש ואתם רוצים לזכור אותו בצורה...
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...