Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איך לתכנן מסיבת רווקות לא שגרתית בים?

איך לתכנן מסיבת רווקות לא שגרתית בים?
קרדיט freepik

אחד המקומות היותר כיפיים לחגוג בו מסיבת רווקות הוא חוף הים. אך חשוב לדעת שבנושא זה קיימים חוקים ואביזרים שאתן חייבות שיהיו לכן על מנת שהמסיבה תהיה טובה, מהנה ואיכותית. הלכנו לבדוק עם פורטל קרמל על כל הניואנסים הקטנים של תכנון מסיבת רווקות בים וזה מה שגילינו.

איך לתכנן מסיבת רווקות לא שגרתית בים?
קרדיט freepik

לחגוג את המסיבה בים בחוף סגור

לא כולן יודעות ומכירות שלחגוג מסיבת רווקות בים אסורה על פי חוק אלא אם קיבלתן לכך אישור מיוחד של עירייה ומשטרה. על מנת לפשט את העניין, תוכלו פשוט לחגוג את המסיבה בחוף ים סגור שמי שמקבל את האישור הוא לא אתן אלא מי שאחראי על החוף. בחופים סגורים לרוב יהיה גם חלק של לינה וחלק של קיימפינג בו תוכלו להקים אוכל מסיבה שהשכרתן מראש. מסיבה בחוף הים בחוף סגור תתאים מאוד עבור קבוצות גדולות, אך מה עושים כאשר מסיבת הרווקות היא מצומצמת? תמשיכו לקרוא ותדעו מה ניתן לתכנן במקום.

רעיונות למסיבת רווקות מצומצמת

אז גם רעיונות למסיבת רווקות מצומצמת ניתן למצוא בקלות בפורטל קרמל. כשחוגגים מסיבת רווקות מצומצמת, לרוב מחפשים פעילות שהיא יותר אינטימית. תוכלו יחד מספר חברות להגיע ליום כיף בספא ולסיים אותו במסעדה טובה. כמו כן, תוכלו לעשות יחד פעילויות אקסטרים או טיולים בטבע ושם לחגוג מסיבת רווקות מצומצמת ואיכותית.

איזה אוכל מזמינים למסיבת רווקות?

האוכל הוא אחד הדברים המרכזיים בתכנון מסיבת רווקות כי תמיד כיף לנשנש יחד מטעמים מגוונים. האוכל שהכי מקובל במסיבות רווקות הוא מגשי אירוח. מדובר על אוכל טעים להזמנה אשר ארוז בצורה אישית ויפה על מגשים. במגשי אירוח ניתן לבחור טורטיות אישיות עם מילויים מגוונים, פשטידות אישיות, סלטים אישיים, קינוחי פירות וקינוחים טעימים אחרים. זה ללא ספק סוגר לכם את כל הארוחה וגם בעלות יחסית נמוכה. למי שיש תקציב גבוה, תוכל להזמין שף בשרים פרטי שיבשל עבורכן במהלך כל הערב. זו אומנם הזמנה קצת יותר יקרה, אך בהחלט אנו מדברים כאן על איכות וטעמים משובחים במיוחד.

עוד דברים חשובים שכדאי לא לשכוח

כיום במסיבת רווקות יש את האפשרות להכין בעצמכן משחקים מגוונים לערב או לחילופין להזמין אטרקציות או הפעלות של בעלי מקצוע מגוונים. אם יש בידיכן תקציב, בהחלט מומלץ להנות מסדנאות מגוונות כמו טוורקינג, ריקודי בטן, סקסולוגית, הפעלות של דראג קווין ועוד. פורטל קרמל מרכז בתוכו גם משחקים וגם הפעלות בתשלום ותוכלו לקבל משם מגוון רעיונות משובחים שיהפכו את המסיבה שלכן לאיכותית ומושלמת.

לסיכום, מסיבת רווקות בים היא רעיון מעולה, רק חשוב לעמוד בחוקים ולדאוג שמדובר בחוף סגור ומסדר שבו ניתן לקיים מסיבות. נוסף על כך, אם מדובר במסיבה מצומצמת יש מגוון אפשרויות נהדרות ומלהיבות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...