ירושלים ממשיכה להתחדש ולהפתיע ומעתה מעתה כל תושב יוכל להתעדכן בכלל הנושאים העירוניים ולעקוב אחר פעילותו מול העירייה באמצעות תיק תושב דיגיטאלי שהושק באתר האינטרנט של עיריית ירושלים.
תיק התושב הדיגיטאלי יאפשר לכל תושב לעקוב אחר כלל פעילותו מול העירייה בנושאים: ארנונה, חנייה, חינוך, פניות 106 וקבלת הודעות בנושאי תחבורה, הטבות לתושבים ואירועים עירוניים ישירות מהמחשב ובלי לצאת מהבית. באמצעות תיק התושב הדיגיטאלי יתקצרו זמני ההמתנה במוקדי העירייה וכל אזרח יזכה לשירות אישי ויעיל ללא המתנה.
תיק התושב יאפשר תשלום ארנונה, מעקב אחר פניות למוקד 106, רישום לבתי ספר ולגנים, שלום דוחות חנייה, חידוש רישיון לבעלי כלבים, עידכונים באירועים העירוניים, הסדרי תנועה ואחר ההטבות הניתנות על ידי מחזיקי כרטיס "ירושלמי" כמו כן, תיק התושב מחובר לחברת "הגיחון" ויאפשר דיווח על בעיות מים וביוב ישירות לחברה ללא צורך בטלפון.
תיק התושב הדיגיטאלי פותח לאחר עבודה מאומצת של הרשות לאיכות השירות בעיריית ירושלים ובחודשים האחרונים התנהל פיילוט בו לקחו חלק מספר קטן של תושבי העיר בכדי לשפר את המערכת ולהתאימה יותר לדרישות האוכלוסייה. "תיק התושב, 'קליק תיק' הינה דוגמא נוספת לשיפור השירות ותפיסת השמת התושב במרכז אותה אנו מקדמים בעירייה, המטרה שהתושבים יוותרו על ההמתנה בתורים והעירייה תהיה נגישה בקליק אחד" אומר מנהל הרשות לאיכות השירות בעיריית ירושלים, הקטור מסטרמן.