החלטתם להשקיע בנדל"ן? בחר את היעד המתאים

החלטתם להשקיע בנדל"ן? בחר את היעד המתאים
קרדיט - Pixabay

להשקה בנדל"ן באופן כללי יש יתרונות רבים. מדובר על אפיק השקעה סולידי. התנודות בשוק הנדל"ן, זאת בניגוד לאפיקי השקעה אחרים, הם מעטים ואף אפסיים. מחירי הדירות נמצא כל הזמן בעליה. לכן, הקונים דירות להשקעה זוכים לנכס מניב ממנו ניתן להפיק רווחים הן בטווח הקצר ע"י השכרתו והן בטווח הארוך ע"י מכירה. כעת, יש לבחור את היעד לרכישה. מחיר הדירות בישראל גבוה מאוד והתשואה אינה הגבוהה ביותר שתצליחו להשיג. לכן זה הזמן להסתכל מעבר לאופק אל אופציות לרכישת נדל"ן באירופה שיעלה לכם פחות וגם ייתן לכם תשואה גבוהה יותר.

בחירת היעד המתאים בתוך אירופה

השקעות נדל"ן באירופה באופן כללי מומלצות בגלל היותה יבשת מערבית שההתנהלות בה נוחה, בשל מחירים נמוכים יחסית ותשואה גבוהה. עם זאת, ישנם הבדלים במחירים ובתנאים הן של הרכישה, הן של ניהול הנכס והן של המכירה בין המדינות השונות. יש כמובן הבדלים גם בתשואה שתקבלו בין מדינה אחת לאחרת. המומלץ ביותר הוא לבחור מדינה שנמצאת בשלבי התאוששות לאחר משבר שעברה. כך תזכו כעת למחירים נמוכים אך לאחר מספר שנים בהן המדינה התאוששה והכלכלה בה מאוזנת יותר גם מחירי הדירות יעלו כך שהתשואה תהיה גבוהה. בין מדינות אלה נמצאות בעיקר מדינות בדרום אירופה כמו יוון או במזרחה כמו אוקראינה, אם כי המצב בה לא מעודד כעת לעשות בה השקעות, פולין, ואחת המדינות הנחשבות לאטרקטיביות ביותר מבחינה נדל"נית: גאורגיה.

גאורגיה: מדינה המעניקה לכם מגוון הזדמנויות

ממש כפי שגאורגיה התגלתה בתור יעד תיירותי פופולארי שמהווה תחליף מוצלח מאוד לטורקיה, כך היא נמצאה גם בתור יעד מצוין להשקעות בנדל"ן. אם בישראל בירוקרטיה ומיסוי הם נושאים  בעייתיים שמקשים ומרתיעים רבים מלהשקיע בנדל"ן, בגאורגיה המיסוי למשקיעים זרים נמוך יחסית וגם ההליכים הבירוקרטיים הנדרשים הם מינימליים מה שכמובן מעודד השקעה בנדל"ן בה. מעבר לכך התשואה שתקבלו בה הן על השכרת נכסים והן על מכירתם היא גבוהה מאוד. עליית מחיריהן של דירות בבטומי למכירה אך גם בערים מרכזיות אחרות היא מהירה כך שהתשואה על מכירה כעבור מספר שנים תהיה גבוהה מאוד. גם חוקי המדינה באים לקראת משקיעים זרים ע"י ביטול מס רכישה וגם אי הגבלה על מספר הדירות שאתם רוכשים. למרות כל היתרונות, כדי למצות את מלוא הפוטנציאל, כדאי מאוד לעבוד עם חברה המתמחה בהשקעות באירופה בכלל ובגאורגיה בפרט שתקל את התהליך ותהיה לצידכם בכל שלב.

וידה טיירוס היא חברה המתמחה בזיהוי הזדמנויות נדל"ניות בגאורגיה עם דגש על בטומי ויש לה ניסיון רב בכל הנדרש להשקעה טובה ומשתלמת. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
החלטתם להשקיע בנדל"ן? בחר את היעד המתאים
להשקה בנדל"ן באופן כללי יש יתרונות רבים. מדובר על אפיק...
כל מה שהממ"ד שלכם צריך כדי להיות תקני ובטוח לשימוש
אומנם יש לכם ממ"ד בבית ויש בו אפילו לא מעט...
קבלת החזרי מס מהמדינה: כך תעשו את זה
לאורך השנים אנו משלמים מיסים שונים למדינה, בין אם זה...
כיצד בוחרים מגש פירות?
מגש פירות מהווה כיום את המתנה האידיאלית עבור כל אדם....
דיקור סיני: שיטת טיפול שהוכיחה את עצמה אלפי שנים
עבורנו הרפואה הסינית נחשבת לדבר חדש יחסית. למרות שיש מטפלים...
איך נעצב את סביבת העבודה המנצחת לעובדים מהבית
הייתה זו מגיפת הקורונה אשר האיצה תהליכים שכבר התחילו מזמן....
רוצים לרכוש דירה בתל אביב? כך תעשו זאת נכון
לא במקרה רבים כל כך רוצים להתגורר בתל אביב. לעיר...
מאות עולים ירושלמים חדשים מסכמים את השנה העברית בשני אירועים מיוחדים למענם ביוזמת עיריית ירושלים וארגון 'נפש בנפש'
מעל 800 עולים חדשים מכל רחבי העולם, אשר בחרו לבנות...
נפגעתם חלילה בתאונת דרכים? אל תתמודדו לבד
תאונת דרכים מקבלת התייחסות שונה מסוגים אחרים של תאונות כמו...
למדת מיקרובליידינג? קבלי אספקה קבועה של ציוד
כל מי שלומדת מקצוע בתחום האסתטיקה יודעת שהכי חשוב למצוא...
דילוג לתוכן