המדריך המלא לטיפוח הגוף – דברים שכל אישה צריכה לדעת

המדריך המלא לטיפוח הגוף – דברים שכל אישה צריכה לדעת
קרדיט - Freepik

פעולות טיפוח חיוניות גם לשמירה על בריאות הגוף, גם לעיכוב של תהליכי ההזדקנות וגם למראה אסתטי. הבסיס לפעולות טיפוח גוף הוא בראש ובראשונה שמירה על היגיינה. יש להקפיד כל רחצה יומיומית, הזנה של העור בלחות וזיהוי שינויים כמו קמטוטים, כתמי פיגמנטציה, שומות, צלוליט. את תכנית הטיפוח האישית שלך תרכיבי בהתאם לסוג העור, גנטיקה, העדפה אישית ואורח החיים. לא לכולם יש אפשרות להשקיע זמן רב בפעולות טיפוח, הטיפים שנציג כאן אינם דורשים זמן רב וניתן לשלב אותם גם באורח חיים עמוס מאוד.

טיפול מהיר וממוקד בצלוליט

סובלת מבעיה של צלוליט? את לא לבד! 90% מהנשים מתמודדות בשלב כלשהו עם צלוליט. הצלוליט נוצר מהצטברות של שומן מתחת לרקמת העור. עם ההתקדמות בגיל העור הופך דק ופחות גמיש, הסיכויים להתפתחות של צלוליט גדלים. אצל רוב הנשים בעיית הצלוליט מתרכזת בעיקר באזור הירכיים. קיימים מקרים של צלוליט קל שכמעט ולא מבחינים בו מול מצבים של מראה גבשושי עם גומות עמוקות. אין דרך להעלים לחלוטין את הצלוליט אך ניתן בהחלט להפוך אותו פחות בולט. אורח חיים בריא שכולל אימוני כושר (אירובי וגם כוח) משפר את גמישות העור. טיפוח של עור הגוף עם קרם גוף למיצוק העור חיוני כבר מגיל צעיר.

שגרת טיפוח יומיומית

טיפוח של העור חיוני לשמירה על מראה מטופח ובריא. הקפדה על שגרת טיפוח גוף משיגה תוצאות בכל גיל. נציג כאן דוגמה של שגרת טיפוח שמתאימה לנשים וגם לגברים. את הבוקר נפתח בכל יום עם ניקוי עדין של עור הפנים, הניקוי נדרש להסרת שומן ולכלוך שהצטברו על העור במהלך הלילה. מוצרי טיפוח גוף יש להתאים לסוג העור. עור פנים יבש שלא מטופל נכון עלול להפוך אפרפר וחיוור. במקרה של עור פנים שומני טיפוח נכון הכרחי למניעת פצעונים ונקודות שחורות. עור פנים רגיש נפגע בקלות מקרני השמש החזקות ומפתח בקלות נזקי פיגמנטציה. את כל תכשירי הטיפוח נקפיד תמיד למרוח לאחר שטיפת הידיים, עיסוי של הקרם אל תוך העור משפר את הספיגה.

המשך טיפוח יומיומי

תכשירי טיפוח קבועים או זמניים נבחר על פי צורך בתוספת של לחות, הזנה, קרם גוף למיצוק העור, קרם להעלמת כתמים. הזנה של עור הפנים עם מסכה מומלצת פעמיים בשבוע. לפני השינה חשוב לנקות את הפנים בצורה יסודית על מנת להסיר שומן ולכלוך שהצטברו במהלך היום. מים פושרים יהיו בחירה אידאלית לניקוי הפנים, מים חמים עלולים לייבש את העור. לאחר השטיפה נמרח על הפנים תכשירי לחות והזנה עם העדפה לקרם פנים עשיר שמיועד ללילה. מחפשים קרם פנים איכותי? קרם למיצוק העור של חברת עשבי קדם עשוי חומרי טבעיים שמזינים את העור ומתקנים נזקים עוריים, חברת עשבי קדם מציעה מבחר מוצרי טיפוח טבעיים שמתבססים על צמחי מדבר יהודה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כיצד בוחרים מגש פירות?
מגש פירות מהווה כיום את המתנה האידיאלית עבור כל אדם....
דיקור סיני: שיטת טיפול שהוכיחה את עצמה אלפי שנים
עבורנו הרפואה הסינית נחשבת לדבר חדש יחסית. למרות שיש מטפלים...
איך נעצב את סביבת העבודה המנצחת לעובדים מהבית
הייתה זו מגיפת הקורונה אשר האיצה תהליכים שכבר התחילו מזמן....
רוצים לרכוש דירה בתל אביב? כך תעשו זאת נכון
לא במקרה רבים כל כך רוצים להתגורר בתל אביב. לעיר...
מאות עולים ירושלמים חדשים מסכמים את השנה העברית בשני אירועים מיוחדים למענם ביוזמת עיריית ירושלים וארגון 'נפש בנפש'
מעל 800 עולים חדשים מכל רחבי העולם, אשר בחרו לבנות...
נפגעתם חלילה בתאונת דרכים? אל תתמודדו לבד
תאונת דרכים מקבלת התייחסות שונה מסוגים אחרים של תאונות כמו...
למדת מיקרובליידינג? קבלי אספקה קבועה של ציוד
כל מי שלומדת מקצוע בתחום האסתטיקה יודעת שהכי חשוב למצוא...
מה צריך לעשות כדי להפוך למדריכי הורים טובים?
כל מה שקשור להדרכת הורים תמיד היה נראה לכם מעניין?...
מה עושים עם עשן במפעל
כמה עשן יש בבית שלכם?  אין בית שאין בו עשן,...
המדריך המלא לטיפוח הגוף - דברים שכל אישה צריכה לדעת
פעולות טיפוח חיוניות גם לשמירה על בריאות הגוף, גם לעיכוב...
דילוג לתוכן