Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

קופת חולים מאוחדת במבצע חיסוני שפעת רחב היקף במחוז ירושלים ובכלל זה במבשרת ציון והסביבה

קופת חולים מאוחדת במבצע חיסוני שפעת רחב היקף במחוז ירושלים ובכלל זה במבשרת ציון והסביבה
קרדיט צילומים: טל שחר

קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים נמצאת בעיצומו של מבצע החיסונים כנגד השפעת. מאוחדת, החלה השנה את מבצע החיסונים בשלב מוקדם יותר וזאת במטרה להפחית את התחלואה לצד החשש מגל הקורונה נוסף, ובמטרה לחסן את כלל מבוטחיה תוך מתן דגש על האוכלוסיות בסיכון ובכללן : גילאי 65+ , חולים כרוניים, נשים בהריון ונשים לאחר לידה, ילדים ותינוקות מגיל חצי שנה ועד לגיל -12, ולספק להם הגנה ממחלת השפעת ומסיבוכיה. עד כה, מאוחדת רכשה קרוב לכ-350,000 חיסוני שפעת נגד ארבעת הזנים, המיועדים למבוטחי הקופה ברחבי הארץ ובמחוז ירושלים. יצוין כי , בנוסף לחיסוני השפעת הרגילים, יינתנו החיסונים עבור הילדים דרך הפה ועבור אוכלוסיות מסוימות ייתן חיסון High dose כנגד השפעת.

קרדיט צילומים: טל שחר

 

במאוחדת מציינים כי ניתן להתחסן כנגד השפעת בכל מרפאות הקופה ברחבי ירושלים, מבשרת ציון, מעלה אדומים , בית שמש והסביבה בתיאום תור מראש דרך אתר מאוחדת או המוקד הטלפוני של הקופה ב- 3833*.

מאוחדת היא קופת החולים הגדולה במחוז ירושלים עם למעלה מחצי מיליון מבוטחים ו-300 מרפאות ונקודות שירות בירושלים והסביבה, ומהווה את המחוז הגדול ביותר של הקופה בארץ.

עופר משולם, מנהל מאוחדת במחוז ירושלים : " אנחנו משקעים משאבים ומאמצים רבים לצמצום תחלואת השפעת במחוז ירושלים. השפעת יכולה להיות מחלה קשה עם סיבוכים מסוכנים, והחיסונים מהווים את הרפואה המונעת היעילה ביותר כנגדה. בנוסף, ההתחסנות תסייע בצמצום העומסים במערכת הבריאות במהלך עונת החורף ותמנע אשפוזים, העלולים להיגרם כתוצאה מסיבוכי השפעת. הנגשנו את חיסוני השפעת בפריסה גדולה ברחבי המחוז לטובת מבוטחינו שיכולים להגיע ולהתחסן ביעילות, במהירות ובסמוך למקום מגוריהם. אני קורא לכולם להתחסן ולשמור על הבריאות" .

ד"ר מנחם ביתן , מנהל הרפואי של מאוחדת במחוז ירושלים הוסיף :" אנחנו בעיצומה של עונת השפעת ועונת חיסוני השפעת. למזלנו, אנחנו חיים בדור שלוירוס השפעת יש תשובה, יש חיסון. הדבר קל בעינינו כי אנחנו רגילים שלכל מזהם יש למערכת הבריאות תשובה. אז אל יקל בעינינו הדבר, שפעת היא מחלה שחס וחלילה אפשר גם למות ממנה. לכן ההמלצה החד משמעית שלנו היא – לכו להתחסן!  ונעבור את החורף בשלום".

דרור טאו , מנהל סיעוד מחוזי, במאוחדת מחוז ירושלים סיכם : "ישנה חשיבות רבה לכלל האוכלוסיות, במיוחד לאוכלוסיות שנמצאות בקבוצת סיכון, להתחסן כנגד השפעת ולהגן עליהן מפני סיבוכים אפשריים של המחלה. חשוב לציין כי הקורונה עדיין כאן , חיה ובועטת ומחלה ויראלית שמשלבת בין שפעת וקורונה עלולה להביא לתחלואה גדולה יותר, ולכן חשוב מאוד להתחסן בכל גיל ובפרט לאוכלוסייה המבוגרת ולילדים".

קרדיט צילומים: טל שחר
קרדיט צילומים: מאוחדת

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך"
להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה בסינגל חדש – "ריבה ריבך"....
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
הקרן לידידות תרמה רכב הסעות בקרוב לחצי מיליון שקלים למרכז לטיפול בקשיש בקהילה בירושלים
בכך יתאפשר למלב"ב בירושלים, המציע לקשישים עם דמנציה פעילות חברתית,...
חשיבותן של הבדיקות הגנטיות
בדיקות גנטיות, הנעשות על ידי יועצים גנטיים, עוזרות למטופלים ולמשפחותיהם...
איך שומרים על כושר – גם בנוחות ביתנו
אנשים רבים חושבים שהתעמלות עבור חיטוב וירידה במשקל, או שמירה...
ברית מילה- כך תערכו בצורה נכונה
ברית מילה היא אירוע מרגש ביותר. מדובר על אירוע הנערך...
מתי יש צורך לגשת לאבחון לקויות למידה?
לא מעט ילדים מתמודדים עם לקויות למידה. לקויות למידה יבואו...
לכבוד חג הפסח
שמן זית כשר לפסח הוא מרכיב חיוני המוסיף נופך מיוחד...
נפרדים מהאלכוהול אחת ולתמיד
לאחרונה אחת מהאהבות הכי גדולות שיש לכם זה אלכוהול? בלי...
מגוון טיפולי השיניים בהרדמה מלאה
טיפולי שיניים בהרדמה מלאה הוא תחום טיפולי שיניים מיוחד המיועד...