Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

'מעלית הזמן בירושלים' מתחדשת עם 4 מוצרים חדשים וכרטיסים משולבים

'מעלית הזמן בירושלים' מתחדשת עם 4 מוצרים חדשים וכרטיסים משולבים
צילום: מעלית הזמן

 לרגל השנה החדשה מתחדשת האטרקציה 'מעלית הזמן בירושלים' במוצרים וחידושים למבקרים ומעצימה את חוויית הביקור באטרקציה לאפיקים נוספים. לקראת חגי תשרי, זמן שבו רבים מגיעים לירושלים לטייל וליהנות מאתריה היפים, מוזמנים המבקרים ליהנות, בנוסף מהאטרקציה מעלית הזמן שחזרה לפעול לאחר שנתיים וחצי של קורונה, גם מאפליקציה חדשה לסיורים עצמאיים בירושלים, ביקור בתצפית 360 מרהיבה ממרומי מגדל דוד, סיור טעימות בשוק מחנה יהודה עם כרטיס הטעימות של יאללה בסטה ועוד. לנוחות קהל המבקרים מוצעים במעלית הזמן כרטיסים משולבים עם הפעילויות השונות במחירים מיוחדים ונוחים לכל כיס.

סיור עצמאי בירושלים עם האפליקציה של מעלית הזמן

כל מבקר במעלית הזמן יזכה חינם לאפליקציה חדשה שהגיעה לראשונה לישראל בעזרתה יוכל לסייר עצמאית בירושלים הכוללת 100 נקודות עניין כולל מוזיאונים, פארקים, אתרים היסטוריים, מרכזי קניות ואטרקציות בירושלים. מורידים את האפליקציה לטלפון או לטאבלט ויוצאים לסיור מודרך עצמאי בירושלים ישר ממדרחוב ממילא. האפליקציה כוללת 100 נקודות עניין, עם הסברים מוקלטים קצרים ומרתקים המתאימים לכל גיל. ניתן לבחור מסלול קצר, בינוני או ארוך מתאים, או לצאת לדרך ולבחור את נקודות העניין המתאימות.  שפות: עברית, אנגלית

כניסה לתצפית  360 במגדל דוד כולל אפליקציה ייעודית:

מעלית הזמן משתפת פעולה עם מגדל דוד ומאפשרת רכישה של כרטיס משולב במחיר מוזל למעלית הזמן וכניסה לתצפית 360 במגדל דוד הכולל אפליקציה ייעודית.

ממרום מגדל פצאל שוכנת התצפית היפה ביותר בירושלים, המאפשרת ראיית 360° של נוף מרהיב אל עבר המזרח והמערב, העיר העתיקה והחדשה, העבר והעתיד. מהתצפית המתנשאת מראש המגדל שבנה המלך הורדוס לפני כאלפיים שנה נשקפים אתרים מקודשים, שכונות ומבנים מרכזיים בירושלים, הר הבית ומעליו הר הזיתים והר הצופים, רובעי העיר העתיקה והאתרים המיוחדים. האפליקציה נותנת הסברים על עשרות נקודות שרואים מהתצפית.

צילום: מעלית הזמן

סיור קולינרי עצמאי בשוק מחנה יהודה או בעיר העתיקה עם כרטיס הטעימות של יאללה באסטה

המבקרים במעלית הזמן יוכלו ליהנות לאחר הביקור גם מסיור קולינרי עצמאי עם הסברים וסיפורים על שוק מחנה יהודה או שוק העיר העתיקה, האנשים והדמויות שאסור לפספס בשוק, כמו גם משוברי טעימות מיוחדים בדוכנים וחנויות נבחרות בכל שוק באופן המאפשר ליהנות מהאווירה והאותנטיות, מבלי לפספס את הטעימות והמאכלים המיוחדים.

עם כרטיס הטעימות ניתן לשוטט ולהסתובב בזמן כל אחד בקצב שלו, ללא תלות במדריך או בקבוצה. בנוסף כולל כל כרטיס טעימות גם סיור קולי מרתק שייקח את המשתתפים למסע בעקבות הסיפורים והדמויות שאסור לפספס בסיור (נדרש טלפון עם גלישה סלולרית).

'ניצחה הרוח' סיור וירטואלי במציאות מדומה באושוויץ- מוצר חדש במעלית הזמן

עבור מי שאינם יכולים לבקר בפולין ובמחנה ההשמדה אושוויץ הוקם המיזם "ניצחה הרוח – 360 מעלות באושוויץ",  מדובר בסיור וירטואלי בן כשעה, המעניק חוויה תלת מימדית, מרגשת, מסעירה ויוצאת דופן בפולין – בלי לצאת מישראל, תוך חיבור היסטורי בין-דורי. באמצעות משקפי מציאות מדומה (VR). נפגשים הצופים עם גדרות התיל, הצריפים והדרגשים, וכן עם עדויות מניצולי שואה ששרדו את התופת. מסע מטלטל ומסעיר בדיוק כפי שעובר מי שנוסע לפולין. את המסע המרגש במחנה מלווה הסבר מקצועי ומרתק של ישראל גולדווסר, מרצה בעל שם עולמי לחקר השואה.

מעלית הזמן בסוכות

האטרקציה האהובה 'מעלית הזמן בירושלים' מזמינה את ההורים, הילדים וכל בני המשפחה להצטרף במהלך חוה"מ סוכות למסעות רב-חושיים מדהימים: מסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים ומסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם באולם כולל 250 מ"ר של מסכי לד היקפיים העוטפים את הקהל ב-180 מעלות, מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות בעולם, 104 מושבים, 98 מהם נעים על 6 צירי תנועה ו- 6 מהם נייחים (כאשר עפ"י דרישה מראש ניתן לקבע מספר מושבים רב יותר).

מעלית הזמן – מסע מרתק אל סודות העיר D2 – מיצג חוויתי העושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של העיר ירושלים. המיצג הדו מימדי, לוקח את הצופה 3,000 שנה אחורה, למסע מרתק בזמן אל מעמקי האדמה של העיר ירושלים, החל מימי בית ראשון דרך בית שני, חיי ישו ומוחמד, כובשי העיר, שחרור הכותל במלחמת ששת הימים ועד לימים אלו. בירושלים של פעם נפגש הצופה פנים אל פנים עם מלכי ישראל לאורך ההיסטוריה – שלמה המלך, ירמיהו המלך, צדקיהו המלך ואחרים, לומד על התקופות השונות, זאת בשילוב צלילים ומראות מרגשים באמצעות חיישנים הגורמים לצופה לחוש כאילו ירד אל מעמקי ההיסטוריה של ירושלים והפך להיות חלק ממנה. לקינוח לוקח חיים טופול את הצופה יחד איתו לרחף מעל העיר ולחזות בירושלים העכשווית עם כל החידושים בה כפי שאנו מכירים אותה כיום.

בין השחקנים המשתתפים במיצג: חיים טופול, דביר בנדק, צחי נוי, עמי סמולרצ'יק ונוספים.

אורך: 30 דקות מוקרן במספר שפות: עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית וסינית מנדרינית.

קפסולת העתיד – מסע בגוף האדם בתלת מימד. מתי ראיתם מה קורה באוזן, במוח בשרירים או בריאות? המיצג חושף את סודותיה של המכונה המשוכללת ביותר ביקום, גוף האדם. כיצד אנו נושמים? איך אנו קולטים מידע? איך אנו מעכלים? איך אנו נראים מבפנים? את התשובות לכל השאלות האלו ועוד תוכלו למצוא במיצג הדמיות תלת מימדיות מרהיבות ומדויקות בעזרת 'אינפו' קפסולה – רובוטית עתידנית המנחה את המסע ומספקת נקודת מבט ייחודית משלה על הנעשה בגופנו. אורך: 25 דקות.  שפות: עברית וערבית. (אין אפשרות לכסאות נייחים)

מעלית הזמן בירושלים – יצחק קריב 6 שד' ממילא (הקניון הסגור) ירושלים

שעות פתיחה א'-ה' 10:00-21:20  שישי מ-10:00-14:00. שבת סגור.

הכניסה מותרת מגיל 5 /חובה לתאם מראש את מועד וסוג המיצג .

עלות כניסה למעלית הזמן: 54 ₪ ברכישת כרטיס בקופת האתר. 46 ₪  לרוכשים דרך האתר.

כרטיסים משולבים לרכישה באתר או בקופה:

מעלית הזמן/גוף האדם + אפליקציית פופ גייד –  54 ₪ לאדם

מעלית הזמן/גוף האדם + תצפית 360 במגדל דוד כולל אפליקציית פופ גייד ואפליקציית

תצפית מגדל דוד.– 64 ₪ לאדם

מעלית הזמן או גוף האדם, אפליקציה פופ גייד ירושלים,  3 טעימות עם כרטיס יאללה בסטה בשוק מחנה יהודה או בעיר העתיקה – ב-99 ₪ בלבד לאדם.

מעלית הזמן + ניצחה הרוח – 99 ₪

ניצחה הרוח   – 75 ₪

למיצג מעלית הזמן יש להגיע 15 דק לפני השעה היעודה לצפייה בסרטון בטיחות

הנחות למחזיקי כרטיס ירושלמי/חיילים/סטודנטים בהצגת תעודה

לפרטים נוספים והזמנות: 02-6248381 ובאתר

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בקניון הדר נחנכה ׳המרפסת׳, שדרת הבילוי והקולינריה
מאות אורחים, בהם אנשי עסקים, מנכ״לי חברות, פוליטיקאים, ודמויות בולטות,...
פסח במוזאון קסטל
מוזאון הצייר משה קסטל מזמין אתכם לחוויה משפחתית ייחודית ומהנה...
שלוש מדליות זהב, מדליית כסף ושתי מדליות ארד ליקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית בתחרות BEST VALUE היוקרתית
זו השנה ה-16 ברציפות שתחרות היין BEST VALUE נערכת לקראת...
תערוכה חדשה בבנייני האומה, ירושלים "אוצרים לרגע" - ילדי ישראל מציירים בזמן מלחמה
למעלה מ-1000 ילדי בתי ספר יסודיים מכלל המגזרים ומכל רחבי...
חדש בירושלים מרכז הקונגרסים בנייני האומה מציין 70 שנה ופותח לראשונה את שעריו לסיורים מודרכים בתערוכות השונות
הסיורים חינם בתיאום מראש! במסגרת חגיגות ה70 יפתח לראשונה מרכז הקונגרסים...
הסטודנט משאנן הנציח את חבר הילדות מירושלים
בטקס מרגש בבית יד לבנים בירושלים השתתפו השבוע משפחות שכולות,...
תערוכת ענק לכבוד ציון 40 שנה לסדנאות האמנים
"האומן 26" ניהול אמנותי: לי היא שולוב אוצרות: הילי וורטמן מויאל, דביר...
תערוכה חגיגית לכבוד 40 שנה לסדנאות האמנים ירושלים: "האומן 26"
ניהול אמנותי: לי היא שולוב אוצרות: הילי וורטמן מויאל, דביר...
רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן" מתרחבת ופותחת סניף בירושלים בהשקעה של כ – 1 מיליון ₪
 רשת מסעדות הביסטרו: "גרג קיטשן", מקבוצת גרג, מתרחבת ופותחת בימים...
יפן בירושלים הארוקון 2024 - כנס האנימה והמנגה הגדול בישראל יתקיים בפורים בבנייני האומה
במעמד שגריר יפן בישראל השנה יוענקו פרסים לאוהבי אנימה צעירים...