Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מחפשים מחשב נייד? התייעצו עם ענקי המחשב

מחפשים מחשב נייד? התייעצו עם ענקי המחשב
קרדיט תמונה FREEPIK

מדהים לחשוב על כך, אך מחשבים ניידים נחשבים כיום למוצר צריכה כמעט בסיסי ואף הכרחי הן לצרכים עסקיים והן לצרכים פרטיים.

לא לכולם ישנו המקום או הרצון להקצות את המקום עבור מחשב נייח המצריך מקום קבע. ישנם מי שיבקשו לרכוש מחשב נייד כדי להתחבר אל הטלוויזיה. קהל הסטודנטים נדרש למחשב נייד עבור לימודיו, ובעיקר כאשר הלימודים הם הומניים, ואנשי מקצוע שונים העובדים לעתים מן הבית וכן עצמאיים, זקוקים למחשב נייד איכותי כדי לספק את שירותיהם באופן מהיר וקל.

קרדיט תמונה FREEPIK

כיצד בוחרים את המחשב הנכון?

עם זאת, הבחירה במחשב הנייד הנכון יכולה לעתים להציב אותנו בפני צומת דרכים, וכן אף להדגיש את חוסר הבקיאות שלנו ברכיבים טכניים כאלו ואחרים.

מן הצד האחד, מחשב נייד לגרפיקאים מוכרח להיות עוצמתי ועמיד בפני התוכנות והתוצרים הכבדים, ומן הצד השני, מחשב לסטודנט או לעצמאי אשר זקוק רק לתוכנות אופיס ותו לא, איננו צריך דבר למעט החומרה הבסיסית ביותר.

בכל אלו, חברת ענקי המחשב שמחה לסייע ומציעה את כל הפתרונות: מייעוץ ורכישת מחשב חדש, דרך הרכבת מחשב בהתאמה אישית ועד למעבדת תיקון איכותית ומקצועית לכל סוגי המחשבים והמסכים.

ייעוץ בהתאמה אישית

באתרה של ענקי המחשב (computergiants) ניתן למצוא מגוון רחב של מחשבים ניידים המחולקים על-פי קטלוגים שונים לרבות מחשב לנובו נייד, מחשבי Dell, מחשבי HP, מחשבי Asus ועוד מגוון מותגים מוכרים וידועים.

סוד הקסם בשירות המוצלח שמעניקה החברה, טמון ביכולתה לערוך התאמות אישיות עבור לקוחותיה, ובכך לענות על צרכיהם באופן המדויק ביותר.

באמצעות בניית המחשב הנייד המותאם לצרכי הלקוחות, ניתן לא רק לחסוך כסף רב, אלא גם להצדיק את ההוצאה ולקבל את המחשב שעונה במדויק על רצונות המשתמש כגון שימוש בתוכנות כבדות אשר עלולות להאט את פעילותו של מחשב נייד סטנדרטי.

האם יש צורך להגיע לחנות פיזית?

ענקי המחשב הינה משווק מורשה ועורכת משלוחים מהירים לכל רחבי הארץ. החברה שמחה להציע את שירותיה באופן מקוון לחלוטין, תוך אפשרות לרכישה בטוחה ומאובטחת באתרה.

לרשות הלקוחות צ'אט וירטואלי באמצעותו ניתן לשוחח עם נציגי החנות, טפסי יצירת קשר או שירות ותמיכה טלפוני הזמין לכל שאלה והתייעצות.

חשוב לציין כי אם חיפשתם אחר מעבדת תיקונים למחשבים, הרי שענקי המחשב מספקת את שירותיה אולם יש לפקוד את סניפה פיזית. הסניף ממוקם בתל אביב במתחם התחנה המרכזית החדשה.

אילו היבטים חשוב לבחון בקניית מחשב נייד?

בקניית מחשב נייד יש לבחון בין אלמנטים טכניים לבין אלמנטים של נוחיות. האם תרצו לרכוש מחשב נייד בגודל סטנדרטי אשר יכול להגיע במשקלו לכ-3 ק"ג? או שמא במחשב נייד קטן אשר יכול גם להציע למשקל של כ-1.5 ק"ג בלבד. עבור מי שמתכוונים לשאת את המחשב באופן ניכר לאזורים שונים, מדובר בפרט שאיננו שולי כלל.

לצד אלו, חשוב לבחון היבטים טכניים כגון זיכרון RAM אשר יענה על צרכים בסיסיים או לחילופין על צרכים מקצועיים כגון תוכנות עריכה דיגיטלית מקצועיות. כרטיס מסך אשר יענה על צורך כגון תוכנה גרפית או אם מדובר במחשב נייד לגיימרים וכיוצא בכך. 

כל אלו ועוד, יכולים להשפיע באופן משמעותי על הבחירה במחשב, וכן על התקציב הנדרש בעבורו. בענקי המחשב ישמחו ללוותכם ולסייע לכם בבחירת המחשב הנייד המתאים ביותר ובמחיר האטרקטיבי ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
רילוקיישן לספרד: עוברים את התהליך ללא עיכובים או תקלות עם שירות מקצועי
מעבר ממדינה אחת לאחרת יכול להיות תהליך שמשנה את החיים,...
הכשת הנחש כמעט הסתיימה באסון: חייה של ציפורה ניצלו בבית החולים הדסה עין כרם
בצהרי יום שישי, ציפורה מיוחס שיחקה עם נכדה בחצר כשלפתע...
הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...
מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב
שמן לאוטו הוא מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב....
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
תביעה לביטוח לאומי: עניין מורכב יותר ממה שחשבתם
כולנו משלמים לביטוח לאומי, בין אם בתור שכירים ובין אם...
זכויות עובדים חייבות הגנה גם היום
באופן מפתיע, למרות שיש כל כך הרבה מודעות לזכויות עובדים...