Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

חברת עדן מסכמת את שנת 2022 ופותחת את השנה הבאה. פיתוח רובע הכניסה לעיר, שדרוג אזורים, רחובות ואנרגיה ירוקה: התוכניות של חברת עדן לשנת 2023

חברת עדן מסכמת את שנת 2022 ופותחת את השנה הבאה. פיתוח רובע הכניסה לעיר, שדרוג אזורים, רחובות ואנרגיה ירוקה: התוכניות של חברת עדן לשנת 2023
צילום: באדיבות חברת עדן

דירקטוריון חברת עדן, סיכם את הפעילות בשנת 2022 ואישר את תוכנית העבודה לשנת 2023:

בעיריית ירושלים ובחברת עדן, מציינים בסיפוק את פעילות החברה בשנת 2022, בה נרשמו מספר הישגים בולטים אשר קידמה החברה – שיווק מוצלח של שלושה מתחמים (A,J,B) ברובע הכניסה לעיר, חנוכת קמפוס ירושלים לאומנויות, קידום החלטת ממשלה מהפכנית לפיתוח משק האנרגיה בירושלים, בתקציב של כ-90 מיליון שקלים, וכן הצבת עשרות עמדות טעינה לרכבים חשמליים, תחנות השכרה לאופניים במסגרת מיזם ירופאן והתקנת פאנלים סולאריים על גגות מבנים עירוניים.

במסגרת התוכנית לשנת 2023, תמשיך החברה בקידום מיזמים שונים בתחומי פעילותה. לחברה ירשם גידול של 20% בתקציב הפעילות לשנה זו, בהשוואה לתקציב שנה קודמת. כך, ישווקו שלושה מתחמים נוספים במתחם רובע הכניסה לעיר – מתחמים C,D,L1 וכן ימשיך פיתוח המרחב הציבורי ברחובות הרובע המתהווה. כמו-כן, יקודם תכנון רחוב צלאח א-דין, לרבות הקמת האב תעסוקתי ברחוב. יפותח חניון המשולש בשער שכם, יסתיימו העבודות ברחוב סולטן סולימאן ויבוצעו מיזמי פלייסמיקיינג בכיכר החשמל לעידוד תנועת התושבים במתחם.

בנוסף, תקדם חברת עדן עבור עיריית ירושלים גם את מיזם הרכבת הכבדה במרכז העיר ובמתחם התחנה, לרבות תכנון הממשקים בין הרכבת הכבדה, קו הרכבת הקלה והרכבל, העתידים לקום באזור. כחלק מהמשך קידום תוכנית האב האסטרטגית להתייעלות אנרגטית, יתוקנו עמדות טעינה נוספות ובהם עוד מאות שקעי טעינה עבור רכבים חשמליים וכן יותקנו פאנלים סולאריים על עשרות גגות נוספים ברחבי העיר.

קמפוס ירושלים לאומנויות, צילום: ארנון בוסאני

החברה, הממונה גם על תחום פיתוח החניונים ברחבי העיר, תקדם הקמה ותפעול של שני חניונים נוספים ברחבי העיר –חניון תת קרקעי ברחוב פייר קניג (כ-600 מקומות חניה) אשר העבודות להקמתו החלו בשבועות האחרונים וחניון טדי (400 מקומות חניה). החברה, אמורה לקבל לידה את תפעול חניון שז"ר, עם סיום העבודות עליו המבוצעות בימים אלו על ידי חברת מוריה.

מיזמים אלו, יקודמו לצד המשך הפעילות השוטפת של החברה – לשדרוג אזורי העיר השונים ומרכזים מסחריים בשכונות, מתן מענקים לעסקים ופיתוח המרחב הציבורי ועידוד התנועה במרחב, על ידי פעילויות ומיצגים שונים.

ראש העיר ירושלים ויו"ר חברת עדן, משה ליאון: "חברת עדן נוטלת חלק מהותי במהפכה העוברת על העיר ירושלים בכל תחומי החיים תוך מתן דגש על פיתוח אזורים, פיתוח רובע הכניסה לעיר ומיזמים התורמים לאיכות חייהם של תושבי ירושלים. החברה סיימה את שנת 2022 עם הצלחות גדולות ומשמעותיות. גם בשנה הקרובה תירתם חברת עדן למשימות בניית ירושלים ותמשיך לפתח את בירתנו לטובת כלל תושביה והבאים בשעריה. אני מבקש להודות ולהעריך את מנכ"ל חברת עדן וכל עובדי החברה על עוד שנה מוצלחת".

צילום: באדיבות חברת עדן

עידו הרשקוביץ, מנכ"ל חברת עדן: "חברת עדן, ממשיכה בתנופת הפיתוח של העיר ירושלים וגאה ליזום ולהוביל פרויקטים כלכליים והכל בהתאם לחזונו של ראש העיר מר משה ליאון. גם השנה, נמשיך לעסוק ולטפל בכל נושא שיש בו כדי לסייע לפיתוחה הכלכלי תוך התמקדות בחמישה תחומי ליבה-עיקריים ניהול ופיתוח אזורים כלכליים ואסטרטגיים, תכנון והשבחת נכסים, קידום פרויקטים עסקיים וחניונים, חדשנות אורבנית ואנרגטית. תודה מיוחדת לעובדות ועובדים החברה על העשייה, החשיבה, ההשקעה וההתמדה בגיבוש התוכניות והביצוע המצוין. יחד נמשיך להצעיד את העיר ירושלים להישגים נוספים".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך"
להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה בסינגל חדש – "ריבה ריבך"....
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית כמחזיקת גביע המדינה וסגנית...
שני פרויקטים בשותפות הקבוצות בית ירושלמי ויובלים אושרו להפקדה ע"י הוועדה המחוזית לתכנון ובניה בירושלים בתוך זמן שיא של כ- 4 חודשים בלבד
מדובר בפרויקטי פינוי בינוי להקמת 450 יח"ד חדשות ב-2 פרויקטים...
מתגייסים למענם: רשת מלונות פתאל ועמותת 'נצח יהודה' ביוזמה מרגשת למען פצועי צה"ל והמשפחות השכולות
רשת מלונות פתאל בשיתוף עמותת 'נצח יהודה' יארחו בסוף השבוע...
נשיא המדינה נפגש עם נשיא רואנדה והעניק לו את דיסקית החטופים בקריאה לשחרורם המיידי
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום, יום ראשון, כ״ח באדר...
חדש בירושלים מרכז הקונגרסים בנייני האומה מציין 70 שנה ופותח לראשונה את שעריו לסיורים מודרכים בתערוכות השונות
הסיורים חינם בתיאום מראש! במסגרת חגיגות ה70 יפתח לראשונה מרכז הקונגרסים...
הפיכתם של מרחבים עירוניים לאזורים מתחדשים
עורך דין התחדשות עירונית מתמחה בעניינים משפטיים הקשורים לפרויקטים של...
לפי אלו קריטריונים בוחרים את שיטות יציקת הבטון לתבניות?
כאשר מתחילים פרויקט בניה חדש, חשוב לקחת בחשבון כי יסודות...