Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איך לעצב סלון? 10 טיפים חשובים

איך לעצב סלון? 10 טיפים חשובים
קרדיט תמונה: FREEPIK

טיפים חשובים מאוד לעיצוב של הסלון הם עניין מאוד מאוד חשוב ולא קל, בין אם אתם כרגע עברתם אל דירה שהיא שכורה, או שקניתם את הדירה הראשונה שלכם אי פעם, או שפתאום סתם החלטתם שעכשיו והגיע הזמן לעצב לגמרי את הסלון שלכם מחדש, עיצוב של סלון הוא תהליך אשר צריך להקדיש לו המון תשומת לב, ובגלל זה אספנו בשבילכם עשרה טיפים מיוחדים לעיצוב הסלון.

שטיח לריצוף בעייתי

גרים בדירה שהיא שכורה? קניתם דירה מקבלן ואתם החלטתם לא להחליף בכלל את הריצוף? נגמר לכם התקציב ואין לכם אפשרות לשפץ או לחפות? דרך נהדרת לחפות את כל הסלון שלכם ולהסב את מירב תשומת הלב מהריצוף המוזנח, זה לקנות שטיח גדול ויפה.

כריות

דרך נהדרת לשדרג את כל החללים שיש בבית ואת העיצוב של הסלון בפרט היא כמובן להוסיף לו כריות טקסטיל על גבי ספות סלון, דבר זה מעניק מראה מאוד עשיר ומעניק בחירה לפי כמה צבעים לפי הפלטה של הצבעים אשר נקבעה מראש לחלל, במספר צורות וטקסטורות.

פתרון אחסון

האם חסר לכם מקום אחסון בבית? אפשר לבחור בארון בעל דלתות שהן נפתחות בעזרת לחיצה, דבר אשר יוצר ארון מאוד חלק ובעל מראה מאוד אלגנטי ונקי. 

מיקומים שונים

בשביל סלון שהוא קטן חשוב מאוד לבחור בריהוט שהוא מאוד קליל ומינימליסטי, בסלון שהוא גדול ניתן לבחור בריהוט שהוא יותר מסיבי.

התאמה מלאה

כאשר אתם מקבלים החלטה לגבי ההתאמה של המידות של הריהוט בחלל הסלון, תשתמשו בחוק השלישים. הספה החדשה צריכה להיות בגודל של שני שליש מהגודל של הקיר או אם מדובר על ספה אשר עומדת במרכז של החלל אז המידה שלה חייבת להיות בגדו של שני שליש מהגודל של החלל.

הכוח של הקיר

כאשר אתם מתכננים את העיצוב של הסלון תבחרו בקיר כוח. הכוונה לקיר אחד אשר נמצא בחלל שלו אתם תתנו את הפוקוס, תבחרו קיר אשר יקפיץ את החלל ותתנו לו את הטוויסט המאוד מיוחד. 

תאורה אולטימטבית

תשדרגו את העיצוב של הסלון בעזרת בחירה מתאימה של גופי תאורה מאוד מיוחדים. גופי תאורה מעוצבים מעניקים יצירה של התכתבות עם העיצוב של החלל.

האופי של הבית

הבית שלכם זה המקום אשר מבטא את הדרך שבה עשיתם בחיים. לאורך כל השנים אתם צוברים זכרונות, מזכרות והמון פרטים מלאי משמעות אשר מתאימים אל האופי שלנו ואל הדרך אשר אותה עשינו.

צמחים ונוי

הירוק החי מכניס לבית שלנו כל כך הרבה חיים ועניין. הוא הופך את מבנה למקום שבאמת גרים בו, מקום שרואים שיש בו חיים, שיש את מי שמטפח את הצומח ונותן לו המון חום ואהבה. 

הרגשה ביתית

אם זאת דירה שהיא זמנית שלכם, דירה שהיא שכורה או בית שרק עכשיו קניתם, אל תתייחסו בכלל אל הדירה שלכם בתור ‘דירת מעבר’, יש אנשים אשר גרים בשכירות במשך המון שנים באותה הדירה ויש אנשים אשר עוברים כל תקופה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
רילוקיישן לספרד: עוברים את התהליך ללא עיכובים או תקלות עם שירות מקצועי
מעבר ממדינה אחת לאחרת יכול להיות תהליך שמשנה את החיים,...
הכשת הנחש כמעט הסתיימה באסון: חייה של ציפורה ניצלו בבית החולים הדסה עין כרם
בצהרי יום שישי, ציפורה מיוחס שיחקה עם נכדה בחצר כשלפתע...
הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...
מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב
שמן לאוטו הוא מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב....
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
תביעה לביטוח לאומי: עניין מורכב יותר ממה שחשבתם
כולנו משלמים לביטוח לאומי, בין אם בתור שכירים ובין אם...
זכויות עובדים חייבות הגנה גם היום
באופן מפתיע, למרות שיש כל כך הרבה מודעות לזכויות עובדים...