Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איזה מלון מומלץ בירושלים?

איזה מלון מומלץ בירושלים?
credit canva

בעיר הבירה של ישראל יש המון מלונות שווים ומיוחדים. הנה סקירה מהירה של מספר מלונות מומלצים בעיר, כולל פרמטרים שחשוב לבדוק כאשר בוחרים מלון או מקום אירוח בירושלים.

מה הופך מלון למומלץ ואיכותי?

יש לא מעט פרמטרים אשר הופכים בית מלון למומלץ וכזה אשר שווה לבקר בו. מבדיקות שערכנו בקרב ישראלים רבים אשר הזמינו בשנה החולפת מלון בעיר הקודש ירושלים, עולה כי הפרמטרים החשובים ביותר בעת הזמנת המלון הם הפרמטרים הבאים:

מחיר המלון: לכולנו חשוב למצוא מלון איכותי אך רבים מאיתנו עובדים עם תקציב מסוים לחופשה ולכן נרצה לוודא שהמלון אכן עומד במסגרת התקציב שהוגדרה. טווחי המחירים מלונות בירושלים נעים מ-150 ש"ח ללילה במלונות הזולים ביותר ועד ל-800 ש"ח ללילה בעבור הזמנת המלון במהלך חודשים נובמבר או דצמבר.

מיקום המלון: פרמטר נוסף שכדאי לבדוק בעת חיפוש אחר בית מלון מומלץ בירושלים הוא האזור בו ממוקם המלון. חלק מהמלונות ממוקמים באזור המושבה הגרמנית, בעוד אחרים נמצאים בסמוך לשוק מחנה יהודה המדובר. ישנם גם מלונות אשר נמצאים במרחק הליכה מהכותל המערבי, גן לאומי עיר דוד, משכנות שאננים ואזורים נוספים וזה כמובן יתרון משמעותי למי שמחפש לטייל קצת ברגל במהלך החופשה.

המתקנים במקום: פרמטר מומלץ נוסף הוא המתקנים שיש בכל מלון ומלון. ישנם מלונות עם בריכה אחת וישנם מלונות עם שתי בריכות ואף יותר, יש מקומות אירוח עם מרכזי בריאות וספא ויש גם מלונות עם חדר כושר מאובזר, טרקלין עסקים ועוד.

אז איזה מלון מומלץ בירושלים?

לאחר שהבנו מה הופך מלון למומלץ, הגיע הזמן לדבר על המלונות המובילים והאיכותיים ביותר שיש לעיר להציע. המלון הראשון שעליו נדבר הוא מלון אוריינט ירושלים, אשר נמצא במרחק של 1.5 ק"מ ממרכזה של העיר. יש בו 2 בריכות שחייה, כאשר אחת מהבריכות ממוקמת על גג המלון. במלון אוריינט ירושלים יש גם מרכז ספא והחדרים מפוארים ומאובזרים ברמה הגבוהה ביותר. המחירים אומנם אינם זולים אך התמורה שמקבלים בהחלט מצדיקה את העלויות.

מלון נוסף אשר נחשב למלון מומלץ בירושלים הוא מלון כרמים וזאת לא רק בשל העובדה שהמלון מוקף בכרמים ונוף משגע של הרי ירושלים. המלון אשר זכה לדירוג של 5+ כוכבים מטעם משרד התיירות, מתהדר בבריכה פנימית, סאונה, חדר כושר, בוטיק יין מיוחד, אולמות כנסים ואירועים ובר קוקטיילים יוקרתי.

בנוסף לשני המלונות הללו, אנו ממליצים לבדוק גם על מלונות נוספים בעיר ירושלים כגון מלון דן פנורמה, הרברט סמואל ירושלים, מלון סטיי אין הנמצא במערב העיר ירושלים וגם וילה בראון במושבה. לאלו מכם אשר מחפשים את הפאר במיטבו, נמליץ להתרשם גם מתמונות של מלון ממילה וויו אשר ממוקם במרחש של 1.2 קילומטר מהכותל המערבי והר הביתה.

המידע במאמר הוא בשיתוף אתר המלונות הישראלי – הוטליה. למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר עצמו ולקבל המלצות על מלונות מומלצים בירושלים ובאזורים נוספים בארץ.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך לעבור דירה ולהישאר בחיים
מעבר דירה יכול להיות תהליך מרגש אבל באותה נשימה גם...
מה חשוב לדעת על שירותי ענן לעסק?
למרות שאתם אוהבים טכנולוגיה, העסק שלכם תקוע מאחור? לא ברור...
אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם
אלכוהוליזם כבר מזמן אינו מושג נידח בחיי האנושות, ב2023 אנחנו...
רילוקיישן לספרד: עוברים את התהליך ללא עיכובים או תקלות עם שירות מקצועי
מעבר ממדינה אחת לאחרת יכול להיות תהליך שמשנה את החיים,...
הכשת הנחש כמעט הסתיימה באסון: חייה של ציפורה ניצלו בבית החולים הדסה עין כרם
בצהרי יום שישי, ציפורה מיוחס שיחקה עם נכדה בחצר כשלפתע...
הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...
מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב
שמן לאוטו הוא מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב....
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...