ציוני הדרך המשמעותיים ביותר בטיול לבודפשט

ציוני הדרך המשמעותיים ביותר בטיול לבודפשט
קרדיט - Canva

בודפשט היא עיר אירופאית מעניינת ויעד חופשה פופולרי בתקציב נמוך. גשרים, קתדרלות, מבצרים וטירות, מעיינות תרמיים מפורסמים, ברים, פסטיבלים, יינות ומטבח הונגרי טעים – זה מה שתוכלו להכיר במהלך סיורים בעברית בבודפשט. בודפשט היא העיר הגדולה ביותר בהונגריה והעיר העשירית באוכלוסייתה באיחוד האירופי. הבירה ההונגרית ממוקמת על גדות הדנובה, שבה היו בעבר שלוש ערים – בודה, אובודה ופשט. אזורים היסטוריים אלה שונים זה מזה גם היום, וכל אחד מהם אטרקטיבי לתיירות בדרכו שלו. אם תרצו לקרוא מידע נוסף על אתרים מומלצים לטיול הקרוב שלכם לבודפשט, תוכלו למצוא מידע מקיף באתר בודפשט איי אל.

למה כדאי לכם לבקר בבודפשט?

בודפשט חווה כעת פריחה תיירותית: המרחצאות שלה ידועים בכל אירופה ומעבר, והספא נותר יעד נופש מוביל כבר כמה שנים. עם זאת, אל לנו לשכוח שבודפשט היא מרכז תרבותי. האזורים ההיסטוריים של העיר כלולים ברשימת המורשת העולמית של אונסק"ו. הוא מכיל את מיטב המוזיאונים, הגלריות והתיאטראות ההונגרים. יצירות מופת ארכיטקטוניות – הפרלמנט ההונגרי, בזיליקת סנט סטפן, הארמון המלכותי, מבצר הדייגים. ובבודפשט אוהבים לאכול טוב, המנות כאן גדולות והמחירים נמוכים. שווה לנסות לפחות פעם אחת גולאש, פפריקה או לצ'ו – מנות ייחודיות שבהחלט מוזכרות בכל המדריכים הגסטרונומיים, ואפילו על ידי המקומיים עצמם. ניתן להנות מהנופים המהפנטים במהלך שייט בדנובה, במהלכו תוכלו לראות את כל הנקודות ההיסטוריות המשמעותיות במלא יופיין ועוצמתן.

מתי מומלץ לבקר בעיר?

מעניין לבקר בבודפשט בכל עת של השנה: להסתובב בכל רציפי התצפית, לצלם את הגשרים המרהיבים, להירגע ולנוח בפארקים וליהנות בפסטיבלים בקיץ, להתחמם בספא בחורף, ליהנות מהנעימות של שווקי חג המולד ולטעום מאכלים טעימים וחמים. אין זה מפתיע שבבודפשט יש תמיד הרבה טיולים במגוון רחב של פורמטים: מקלאסיקות הליכה עם טיפוס להר גלרט וטיול במרכז פשט ועד טיולי ערב ולילה, הפלגות לאורך הדנובה במהלכן ניתן לשלב טיול בוינה בעברית, מוזיאונים ועוד. למשל אחד המבנים המרכזיים בגבעת המבצר הוא מבצר הדייגים. מגובהו ניתן לראות שני סמלים ארכיטקטוניים נוספים של בודפשט: גשר השרשראות סצ'ני ובניין הפרלמנט ההונגרי. אתם בהחלט צריכים לראות את הפרלמנט הניאו-גותי לא רק ביום, אלא גם בלילה – התאורה וההשתקפות בדנובה רק מדגישים את היתרונות של הבניין יוצא הדופן הזה.

בירת הונגריה מתאימה גם לחופשת קניות. בהשוואה למערב אירופה, המחירים כאן הרבה יותר נעימים. לבסוף, אפשר וכדאי להסתובב בבודפשט כמה שיותר: לחפש ולמצוא מקומות רומנטיים, לצפות בזריחות ושקיעות – והן יכולות להיות מהפנטות בעיר הזו. בודפשט מפורסמת בארכיטקטורה, בגשרים, בנופי העיר והדנובה. תוכלו להנות מכל האטרקציות המיוחדות בעיר ולעקוב אחר המלצות חמות באתר בודפשט איי אל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
השילוב המנצח
רוצים לתת תנופה לערב גיבוש ולחוות משהו מיוחד עם חברים?...
שלווה ביתית בכל עונה
האביב והקיץ הם העונות המושלמות לפתוח את החלונות ולאפשר לאוויר...
החלטתם להשקיע בנדל"ן? בחר את היעד המתאים
להשקה בנדל"ן באופן כללי יש יתרונות רבים. מדובר על אפיק...
כל מה שהממ"ד שלכם צריך כדי להיות תקני ובטוח לשימוש
אומנם יש לכם ממ"ד בבית ויש בו אפילו לא מעט...
קבלת החזרי מס מהמדינה: כך תעשו את זה
לאורך השנים אנו משלמים מיסים שונים למדינה, בין אם זה...
כיצד בוחרים מגש פירות?
מגש פירות מהווה כיום את המתנה האידיאלית עבור כל אדם....
דיקור סיני: שיטת טיפול שהוכיחה את עצמה אלפי שנים
עבורנו הרפואה הסינית נחשבת לדבר חדש יחסית. למרות שיש מטפלים...
איך נעצב את סביבת העבודה המנצחת לעובדים מהבית
הייתה זו מגיפת הקורונה אשר האיצה תהליכים שכבר התחילו מזמן....
רוצים לרכוש דירה בתל אביב? כך תעשו זאת נכון
לא במקרה רבים כל כך רוצים להתגורר בתל אביב. לעיר...
מאות עולים ירושלמים חדשים מסכמים את השנה העברית בשני אירועים מיוחדים למענם ביוזמת עיריית ירושלים וארגון 'נפש בנפש'
מעל 800 עולים חדשים מכל רחבי העולם, אשר בחרו לבנות...
דילוג לתוכן