Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

ניר ברקת, אירח בביתו עשרות בכירי צמרת תעשיית הטלויזיה בעולם

ניר ברקת, אירח בביתו עשרות בכירי צמרת תעשיית הטלויזיה בעולם

עשרות בכירי צמרת תעשיית הטלוויזיה בעולם, התארחו אמש לארוחת ערב בביתו של ראש העיר ירושלים, ניר ברקת. בכירי התעשייה מתארחים בירושלים במסגרת כנס INTV הבינלאומי הנערך בעיר זו השנה השניה ברציפות ועוסק בחדשנות בטלוויזיה בעולם וביצירת שיתופי פעולה עם התעשייה המקומית. הכנס מתקיים ביוזמת זכיינית ערוץ 2 "קשת" ובשיתוף עיריית ירושלים.

 בין האורחים שהתארחו בביתו של ראש העיר ירושלים: בוב גרינבלט,  יו"ר רשת NBC האמריקאית., זוכה 12 פרסי אמי, האחראי על סדרות כגון "דקסטר", "עמוק באדמה", "בוורלי הילס 90210", "מלרוז פלייס", "אקס פיילז" "ושולחן לחמישה", ריק רוזן, מייסד איגוד סוכני הכישרונות Endeavor, הגדולה בעולם  המייצגת את מפיקי "24", "בטיפול", "הסופרנוס", "הומלנד" ועוד.  ג'סטין גורמן, מנהל חטיבת הבידור של Channel 4  הבריטי החתום על כמה מהפורמטים לשעשועונים המובילים בעולם,  טים קרינג, הכותב הראשי של "Heroes", וסדרות מוצלחות נוספות, אלן שפירו, מפיק ראשי של טקסי הפרסים הגדולים בעולם בהם: גלובוס הזהב וטקס פרסי המוזיקה האמריקאית, אלכס קרוגלוב, מנהל רכש התוכן ב-Hulu, סנדרה סטרן, מנהלת חטיבת הטלוויזיה ב-Lionsgate העומדת מאחורי הפקת "מד מן", "בוס" והלהיט "כתום הוא השחור החדש", קארן מנדבך, שאחראית על להיטים כמו Nurse Jackie, ביל קוסבי ומופע שנות ה-70, אורלי אדלסון, נשיאת ITV אמריקה, גידי רף, יוצר ומפיק "חטופים" ו"הומלנד" ואבי ניר מנכ"ל "קשת".

ברקת אמר בארוחת הערב כי "במהלך חמש השנים האחרונות צולמו בירושלים יותר סרטים וסדרות מאשר כל הסרטים שצולמו בה מאז קום המדינה. בעקבות הצעדים שעשינו ירושלים עולה על מסכי העולם והופכת לבירת קולנוע וטלוויזיה, עכשיו הגיע העת שירושלים תפרוץ לשוק הבינלאומי ובקרוב נראה בעיר הפקות בינלאומיות בסדרי גודל שטרם נראו בארץ. תעשיית הקולנוע בירושלים יוצרת מקומות תעסוקה חדשים, מבססת חברות ירושלמיות ומושכת לעיר השקעות זרות מחו"ל".

ברקת סיפר לבכירי התעשייה בעולם כי "פריחת תעשיית הקולנוע והטלוויזיה בירושלים מזכירה לי את הפריחה שראיתי בעצמי בשוק ההייטק הישראלי בתחילת דרכו. הכרה בינלאומית ביכולות של השוק הישראלי להפוך לשחקן משמעותי בעולם וליצור שותפויות עם בכירי המפיקים וחברות בינלאומיות שיגיעו לירושלים". ברקת הוסיף כי "יש לנו כוונה לייצר תמריצי מס בשיתוף עם משרד ראש הממשלה על מנת להביא הפקות בינלאומיות לירושלים. אנחנו מבינים שיש הזדמנות גדולה לפנינו ומנצלים את המפגשים האלה כדי להוציא את הדברים לפועל"

משנת 2008 עלה מספר הסרטים המצולמים בבירה ב-400%, כאשר כיום 25% מהפקות הטלוויזיה והקולנוע בארץ מצולמות בירושלים, זאת לעומת כ-5% בעבר.  עשרות מיליוני שקלים מושקעים בהפקות הקולנוע והטלוויזיה המצולמות בעיר, ולאחרונה מתרחבת הפעילות גם לשוק הבינלאומי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
"השתדלנו להפגיש את הקוראים עם בני אדם"
הסופרים יאיר אגמון ואוריה מבורך נפגשו השבוע עם נשיא המדינה...
כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ אליו צפויים להגיע אלפי חברי הקהילה מכל רחבי הארץ 8 באוגוסט בבנייני האומה
כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ אליו צפויים להגיע אלפי...
סדנת ההדפס הירושלמית חוגגת 50 שנה להווסדה!
סדנת ההדפס ירושלים: פתיחה: יום שישי, ה- 19.7.2024 בשעה :...
פרויקט שימור ייחודי בירושלים ישלב סיפור גבורה משפחתי עם התחדשות עירונית
חברת הנדל"ן 'מידר' יוצאת לדרך עם פרויקט ייחודי לשימור בית...
פסטיבל הקולנוע ירושלים גאה להכריז על הסרטים הישראלים שיוקרנו בפסטיבל ה-41
פסטיבל הקולנוע ה-41 ירושלים (18-27 ביולי) שמח להציג תכנית ענפה...
אות נשיא המדינה להתנדבות הוענק בטקס מרגש במשכן הנשיא לשני מתנדבי מגן דוד אדום
בטקס הענקת אות נשיא המדינה להתנדבות שהתקיים במשכן הנשיא, אתמול...
בטקס מרגש העניק נשיא המדינה את 'אות הנשיא להתנדבות' לשנת תשפ"ד
ואלו הזוכים: ואחיד אלהוזייל, סמי אלקרינאוי, פלאח אמל, סולומון ביטון,...
לפני יציאתם למשחקים בפריז, נשיא המדינה אירח את המשלחות האולימפיות והפראלימפיות ובירך אותן בברכת הצלחה
נשיא המדינה יצחק הרצוג אירח היום, יום רביעי, י״ג בסיון,...
רוברט סטירנס, אחד המנהיגים המוכרים בעולם הנוצרי, הקדיש את פרס ירושלים אותו קיבל, לזכרו של הלוחם, קצין ימ"מ, ארנון זמורה ז"ל, שנהרג בפעולת חילוץ ארבעת בני הערובה
הבישוף רוברט סטירנס, מנהיג ארגון 'כנפי נשרים', אחד המנהיגים המוכרים...
הנשיא הרצוג: "השבת כל החטופים הביתה - קונצנזוס לאומי מוחלט בעם"
אתמול התקיים בבית הנשיא בירושלים טקס הוקרה מרגש לארגונים ואישים...