Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

למה חשוב לכתוב צוואה

למה חשוב לכתוב צוואה
קרדיט Canva

צוואה היא אחד המסמכים החשובים עבור כל אדם באשר הוא מבחינה חוקית ופרקטית, אול היא יוצאת דופן בכך שבשונה מכל חוזה או מסמך חוקי אחר, צוואה נכנסת לפעולה אך ורק בהיעדר הכותב שלה עלי אדמות. כלומר, רק ברגע שהוא לא יהיה זמין יותר לשאלות והחלטות, תיכנס הצוואה לתוקף. על כן, לכל אב או בעל משפחה, המעוניין להותיר ליורשיו הליך חלוקת ירושה נינוח ומשותף, ללא ריבים משפחתיים, סכסוכים, מחלוקות שמתעצמות ואי הסכמות שעלולות להגיע לפסים בלתי רצויים, כדאי מאד להותיר צוואה שיש לה תוקף חוקי בידי עורך דין נוטריוני אחראי ונאמן, אשר בתוקף אחריותו יהיה לסייע בעריכת הצוואה וניסוחה כדי למנוע שימושים לא הוגנים במסמך בעתיד, ובסמכותו יהיה לטפל בהוצאתה אל הפועל כחוק באופן התואם אותה במדויק. עקב העובדה שכל צוואה כוללת בעיקר נכסים משמעותיים ומקרקעין, חשוב לוודא שמדובר בעורך דין המתמצא בכך. עורך דין ונוטריון דוד דרוטמן, המשמש עורך דין מקרקעין ירושלים יחד עם היותו מטפל בכל תחומי צוואות וחוזים, הוא הדמות המתאימה.

איך כותבים צוואה

צוואה שתעמוד בפני האתגרים שיעמיד העתיד בפניה, היא כזו המנוסחת בדיוק רב, ובלי להותיר בה חורים. צוואה צריכה להביא בכתוב את כל פרטי הנכסים של המוריש, ולציין באופן מוחלט שאינו משתמע לשני פנים מה לעשות בכל נכס. הניסוח צריך להיות חוקי ובהיר שיעמוד בפני עתירות משפטיות אם יהיה מי שירצה לנסות להוציא רכוש כנגד רצון המוריש, וכולל כאמור כל נכס באופן מלא כדי למנוע שאלות ואי הבנות בעתיד. צוואה שלא תהיה מנוסחת כראוי עדיף שלא תיכתב כלל. לאחר הכתיבה, שעשויה להיות גם ללא עדים וללא גורם מוסמך נוכח כאשר היא כתובה בכתב יד וחתומה כדין כולל תאריך כתיבתה, ובמקרים מסויימים כדאי לצרף אליה מסמך מאשר כשירות רפואית לאמינות הצוואה. עורך דין ונוטריון דוד דרוטמן, עורך דין צוואות בירושלים, המכיר לעומק את התחום ואת הסוגיות העולות בו, יוכל לכוון את הלקוח באופן מלא ובטוח לצוואה בלב רגוע.

תוקף צוואה

יש המותירים את הצוואה בארון או מגירה בבית או בידי אי מי מהיורשים, אולם רק צוואה שניתנה בידי עורך דין מבעוד מועד, תוכל לקבל משנה אחריות של מי שאינו נוגע בדבר ובקי בחוק לכך שתבוצע באופן מלא ולשביעות רצונו של המוריש. צוואה צריכה להיות מופקדת אצל עורך דין היישר מתוך ידיו של המוריש.

מחפשים עורך דין שתוכלו לסמוך עליו בכל הנוגע לצוואה שלכם או של יקירכם? כתיבה או מימוש צוואות אצלנו במשרד. השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...