Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

הפיצויים שמגיעים לכם בגלל נזקי גוף

הפיצויים שמגיעים לכם בגלל נזקי גוף
קרדיט Canva

תאונות קורות וחלק מהתאונות אפשר להגדיר כרשלנות של מי שבאחריותו נמצא המתחם או המתקן שבו קרתה התאונה. אם זה קרה בשטח ציבורי מדובר ברשות מקומית או הגוף שבבעלותו או בתפעולו קרתה התאונה ולכן ניתן לתבוע על נזקים שנגרמו בגלל הרשלנות שלו. זה קורה גם במקומות עבודה שבהם מחויבים להפעיל אמצעי בטיחות ולדאוג לכך שלא יקרו תאונות, למרות שהמקום מבוטח על ידי חברות ביטוח שמתמחות בכך. תאונות קורות בגלל סיבות שונות במקומות העבודה אולם רשלנות היא הסיבה החשובה שבגללה המעביד יפצה אתכם בפיצויים. הוכחת הרשלנות של בעלי המקום היא הצעד הראשון על מנת לקבל פיצויים שונים שמגיעים לכם כשאתם סובלים מנזקים בגללה. עורך דין לתאונות עבודה ייעזר במומחים שונים על מנת להוכיח את הרשלנות שגרמה לפציעה ויוכיח את הזכאות שלכם לפיצויים וכדאי להתייעץ אתו ולשתף אותו בכל פיסת מידע שעשויה לעזור לכם. עו"ד אסף שפירא מייצג את הלקוחות שלו מול מעסיקים שונים על מנת להשיג להם את הפיצויים שמגיעים להם בזכות.

תאונות ונזקים

נזקי גוף שונים שנגרמים בגלל רשלנות או הזנחה פושעת שגורמת לאנשים להיפגע במקומות שונים מזכים אתכם בפיצויים, במיוחד אם נגרמה לכם פגיעה לטווח ארוך שמשביתה אתכם מעבודה ומפעילות. אם הפציעה בעלת השלכות לזמן רב היא מחייבת התייחסות לכך גם במשא ומתן על הפיצויים שמגיעים לכם ועל תשלומים שאתם יכולים לקבל עד אז לצורך שיקום והחלמה. כשקורה לכם משהו כזה כשאתם נמצאים בשטח ציבורי או פרטי התייעצו עם עורך דין נזקי גוף ירושלים על מנת להגיע להסדר שיפצה אתכם על הנזק שנגרם לכם.

מפגעים מחייבים פיצויים

מפגעי בטיחות שונים שגורמים לפציעות הם לעיתים קרובות בתחום האחריות של הרשות המקומית או של גוף כלשהו שחייב על פי חוק לדאוג לסילוקם ולתיקון הליקויים. אם לא עשו כך וכתוצאה מרשלנות זאת נפגעו אנשים אפשר להוכיח זאת ולהשיג לכם פיצויים על כל פציעה שקורית לכם. זה כולל גם תקיפה במקומות כאלה שבהם צריך היה למנוע זאת, מקרי טביעה, שימוש במוצרים מסוכנים או כאלה שגורמים לנזקים למרות הפרסום שהם בטוחים, תאונות בבתי ספר ובמוסדות להשכלה בכלל ואפילו תקיפות על ידי בעלי חיים. המגוון הגדול של תאונות ופגיעות שגורמות לנזקי גוף מכוסה לרוב על ידי ביטוח ורצוי מאוד לפנות מיד לקבל עזרה וייעוץ שיעזרו רבות בהמשך הדרך. עו"ד אסף שפירא ישמח לעזור לכם לבדוק את זכאותכם לפיצוי ולסייע בקבלת הפיצוי המגיע לכם במשא ומתן או בבית המשפט.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...