Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

העתיד והאפשרויות של הכנסה פסיבית מהאינטרנט

העתיד והאפשרויות של הכנסה פסיבית מהאינטרנט
קרדיט PIXABAY

אחד הדברים המלהיבים שקיימים כיום באינטרנט, הוא האפשרות לייצר הכנסה פסיבית בשלל דרכים מעניינות. אם פעם הכנסה פסיבית התבססה אך ורק על רכישת נדל"ן או השקעה באג"ח בסכומים גבוהים, העולם הדיגיטלי יוצר משהו חדש לגמרי. והעתיד צופן התפתחות נוספת ואפיקים מרתקים, עם עוד הרבה יותר אפשרויות ליצירת הכנסה פסיבית אונליין. נציג כמה דוגמאות, מודלים של הכנסות וגם מבט אל העתיד.

סוגי נכסים ליצירת הכנסה בדיגיטל

דרך מרכזית להפקת הכנסה פסיבית מהאינטרנט מתחילה עם רכישה או הקמה של נכס דיגיטלי. נכס דיגיטלי פסיבי (לחצו לפירוט נוסף) יכול להיות למשל אחד מכל אלה:

  1. אתר אינטרנט
  2. בלוג
  3. דף ברשת חברתית
  4. ערוץ תוכן
  5. אפליקציה

שימו לב שאת הנכסים הללו ניתן להקים בצורה עצמאית, לבנות בעזרת פלטפורמות ייעודיות או על ידי צוות פיתוח או אפילו לקנות מן המוכן. כל אחד ואחר מהנכסים הללו ניתן לקדם, לפרסם ולשווק, על מנת לייצר באז ולהביא טרפיק, לייצר הורדות, ולהרחיב מעגל של משתמשים וקהילה. במילים אחרות, המטרה היא שתהיה חשיפה לנכס. חשיפה גדולה הופכת את ההכנסה הפסיבית לגבוהה בהתאם.

לייצר כסף מנכס דיגיטלי

כעת נציג כמה דרכים שיכולים לייצר כסף על בסיס הנכס הדיגיטלי:

  1. פרסום – הצגת מודעות בתוך הנכס או בשיתוף עימו. על כל קליק מקבלים כסף מהמפרסם. סוגים מסוימים של מודעות מעניקים הכנסה על פי רמת חשיפה במקום קליקים.
  2. הפניות לרכישה – הצטרפות לתוכניות שיווק שותפים מאפשרת לקבל הכנסה נאה מכל הפניה לביצוע רכישה. הטמעת קישורים עסקיים באתר שמובילה חלק מהגולשים לביצוע רכישה, תורמת הכנסה במעין מודל של דמי תיווך.
  3. מסחר דיגיטלי – באמצעות נכסים כגון אתר או דף עסקי, ניתן למכור מוצרים ושירותים דיגיטליים. ניתן למכור כיום ברשת כל דבר לקהלי יעד מגוונים מהארץ או מן העולם.
  4. שירותים דיגיטליים – הפקת הכנסה פסיבית יכולה להתבסס על מתן שירותים דיגיטליים מגוונים. למשל, ניתן למכור שירותי פרימיום למנויים. ניתן למכור קורסים דיגיטליים או פיצ'רים מתקדמים. בעלי תוכן דיגיטלי יכולים למכור קבצי תמונות, קול או תמונה דרך אתר פרטי או אתרים מתמחים.
  5. ספונסרים ותוכן ממומן – בעלי נכס דיגיטלי פופולרי יכולים להעביר דרכו פוסטים או תכנים ממומנים בתשלום. לרוב התכנים הללו יהיו קשורים לנושא של האתר, הבלוג או הקהילה.

הכנסה פסיבית אונליין – מבט אל העתיד

מגמות מעניינות צופות התפתחות של אפשרויות נוספות להכנסה פסיבית אונליין. לדוגמא, יצירת הכנסות מגיימינג, ברמת הקהילה. כבר כיום ישנם כמה משחקים שמשלמים כסף לגיימרים, עבור היותם פעילים בעולם המשחק. זה צפוי להתפתח ואף מאפשר מסחר בפריטי משחק שונים בשילוב טכנולוגיית NFT. דרך נוספת שתתפתח תהיה רכישת נדל"ן וירטואלי, הקמת משרדים ומתחמים מיוחדים, במסגרת המטוורס ההולך ומתפתח. אין ספק, הכלכלה הדיגיטלית לא נחה ועוד תמשיך לייצר אפשרויות הכנסה נוספות, ליזמים ולציבור הרחב.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...