Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

הירושלמית שכובשת את ניו יורק

הירושלמית שכובשת את ניו יורק
קרדיט : קרטיס וקורט צילומים

הילה קרמר, בת 25, עברה בשיא מגפת הקורונה לניו יורק ומאז לא מורידה את הרגל מהגז. אחרי שעברה לא מעט פה בירושלים, עכשיו היא כובשת פסגות בעיר הכי אינטנסיבית בעולם.

 הילה קרמר נולדה בהר הצופים ליוסי, מתכנת בביטוח לאומי ולשושי, אחות חדר ניתוח בהדסה עין כרם, רביעית מתוך חמישה ילדים. היא גדלה כל חייה במבשרת ציון וחלמה להופיע על במות למחייתה. היא התחילה בתור מתעמלת קרקע והופיעה בעשרות אירועים כחלק מהקבוצה הייצוגית. כנסי מורים לכבוד תחילת שנת הלימודים, מרתון ירושלים, חגיגות 50 שנה לאיחוד ירושלים באיצטדיון טדי, פסטיבל ירושלים לאמנויות ואפילו באירועי המכביה, בכל אלו יכולתם למצוא את הילה, עובדת קשה ולא מפסיקה לרגע. ״החיים שלי הרגישו כמו מרתון: לפחות ארבעה אימונים בשבוע, שיעורי נגינה בכינור, שיעורי פיתוח קול ושמירה על ציונים גבוהים לאורך כל הדרך, זו הייתה עבודה בלתי נגמרת״ הילה מספרת.

כשהילה הגיעה לתיכון הראל ורצתה לבחור את המגמות אותן היא תרחיב היא ביקשה להרחיב מוסיקה ותיאטרון אך בית הספר לא אישר לה, בטענה ש״אי אפשר לבנות מזה מקצוע״. אז הילה הרחיבה מוסיקה ומדעי המחשב, ואם היה לכם ספק היא גם סיימה את הבגרות עם 5 יחידות אנגלית ו5 יחידות מתמטיקה. בשלב הזה הילה כבר הספיקה להופיע בתיאטרון בית מזיא ליד מחנה יהודה, בצוללת הצהובה ובמגוון אירועים ירושלמיים.

הילה המשיכה בכל שנותיה בתיכון להופיע באירועי יום הזיכרון ויום העצמאות במבשרת ציון ובשבתות תרבות בישוב. ״מי שלימדה אותי הכי הרבה והדריכה אותי בדרך הייתה המורה שלי לפיתוח קול, עידית חי רוזן. היא בעצמה עם קורות חיים כל כך ארוכים ומרשימים כל כך שאי אפשר בכלל לספור את כל מה שעשתה, אבל לא רק שהיא נתנה לי הזדמנויות מקצועיות אינסופיות, היא גם לימדה אותי והדריכה אותי בצורה הכי אישית ואוהבת עם לב אינסופי ותשוקה למקצוע. היא באמת המורה הכי טובה שיכולתי לבקש״ הילה אומרת.

קרדיט: באדיבות הילה קרמר

כשהתגייסה לצה״ל החליטה להתגייס כתצפיתנית והמשיכה תפקיד כמפקדת ובמהלך שירותה הייתה מוצבת ביהודה ושומרון והגנה על הכניסות לירושלים.

לאחר שיחרורה הילה החליטה שהיא רוצה להתחיל לימודי משחק והתקבלה לאחד מבתי הספר הנחשבים ביותר בניו יורק. למרות שהקורונה עיכבה את מעברה בכמעט שנה, הילה עשתה בסוף את המעבר המיוחל והפכה לסטודנטית במשרה מלאה בבית הספר AMDA שממוקם במרכז העיר ניו יורק.

הלימודים היו לא פשוטים: ״לפחות 8 שעות בשבוע של ריקודים ברמה הכי מקצועית שיש, שיעורי משחק, שירה, תיאוריה ואתיקה במקצוע. השיעורים כללו כל דבר שאי פעם אצטרך לדעת על השתחלות למקצוע והמורים שרובם אנשים שהצליחו בברודווי בעצמם מצפים ממך לרמה הכי גבוהה. שיעורי בית בערמות אבל נהניתי מכל רגע כי כל החיים שלי סוף סוף סבבו אך ורק את מה שאני רוצה לעשות בחיי ותו לא״ הילה אומרת בגעגוע.

אחרי שנתיים של לימודים אינטנסיביים ומתישים היא סיימה את לימודיה והחלה בדרכה לבסס את עצמה במקצוע. היא שיחקה את האקטיביסטית אמה גולדמן במחזמר ״המתנקשים״ בתיאטרון בפרברי ניו יורק, הופיעה במספר ערבי קברט במועדונים בניו יורק והייתה חלק ממופע מערכונים בתיאטרון אוף-ברודווי. בו זמנית היא התחילה לעבוד בחנות הצעצועים הגדולה ביותר בעיר FAO Schwartz והייתה לאישה הראשונה שהוכשרה כקוסמת בחנות.

קרדיט: באדיבות הילה קרמר

לאחרונה הייתה חלק מפרק בסדרה Carpool Karaoke והגשימה חלום כשעבדה עם שני השחקנים שנתנו לה את ההשראה להיכנס למקצוע. ״כשהייתי קטנה הייתי מכורה לסדרה Glee והערצתי את שני השחקנים הראשיים בסדרה, ליה מישל ודארן כריס. שהשתחררתי מהצבא אפילו טסתי לראות הופעה שלהם בלונדון וכשהתקבלתי לסדרה וביקשו ממני לצלם פרק עם שניהם, זה היה כמו סימן שאני על הדרך הנכונה. שיחקתי מעריצה שלהם (ואם אני כנה, לא ממש הייתי צריכה לשחק) וליה מישל אף נתנה לי כרטיס להופעה שלה בברודווי. זה היה יום מטורף מלא בהגשמת חלומות וזה הרגיש כאילו מישהו למעלה נותן לי טפיחה על השכם ואומר לי להמשיך בדרך שלי״ הילה נזכרה בהתרגשות.

היום הילה עובדת על מופע קסמים חדש ופורץ דרך עם הקוסם אפולו רייגו שנחשב לאחד הקוסמים המובילים בניו יורק כיום. היא מקווה להמשיך לשים את חותמה במקצוע ומקווה לחזור ולהופיע בארץ. ״הייתה תקופה אחרי הצבא בה עבדתי בתיאטרון החאן ואין דבר שישמח אותי יותר מלשחק על הבמה שם, בתור ירושלמית. להמשיך את הקריירה שלי בארץ יהיה מעין סגירת מעגל והגשמת חלום לכל דבר״ הילה אומרת.

את כל ההצלחה היא מייחסת למשפחתה: ״בלי הוריי לא הייתי מגיעה לעשירית ממה שהגעתי אליו. הם תמיד תמכו במה שרציתי לעשות ודחפו אותי להמשיך כשרציתי להפסיק. אחיי ואחיותיי תמיד היו שם ועזרו לי בכל מה שהייתי צריכה והמשפחה שלי היא הסיבה שאני נמצאת איפה שאני״.

הילה היא דוגמא להצטיינות ירושלמית. היא עובדת קשה ומגשימה את מטרותיה בלי לעצור לרגע ואנחנו ממליצים לכם לזכור את השם שלה, כי בקרוב הוא יהיה על שלטי חוצות בלי סוף.

ליצירת קשר חפשו אותה באינסטגרם hila.kremer@

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...