Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איך לבחור תכשיט לנערה

איך לבחור תכשיט לנערה
קרדיט- Photo by Joshua Rawson-Harris on Unsplash

נערות רבות מתחילות לענוד תכשיטים עם חגיגת בת המצווה או אפילו לפני ומחליפות את אוסף תכשיטי הילדות שלהן בתכשיטים בוגרים יותר.
תכשיט מוסיף קסם רב להופעה והוא יכול גם להיות בעל משמעות כאשר מי שהעניק לנערה את הפריט הוא מישהו יקר לליבה או שלתכשיט נוסף טוויסט פרסונאלי אשר מעצים את המגע האישי הייחודי.
מעוניינים להעניק לנערה מתנה יפה? לפניכם טיפים כיצד לבחור עבורה את האוצר האולטימטיבי.

סודות הזהב

תכשיטים לנערות מגיעים במגוון ווריאציות וממבחר חומרי גלם משובחים כשאין ספק שחומר גלם מסוג זהב אמיתי נחשב למוביל מבינם וממספר סיבות טובות.
ראשית, זהב הוא חומר יוקרתי ואיכותי שבשל הנדירות שלו כמשאב על פני כדור הארץ היוקרה שלו באה לידי ביטוי בהפיכתו כאפיק השקעה מוביל והוא תמיד ייחשב למוצר יקר ערך.
שנית, העמידות הגבוהה שלו מקנה לו תוחלת חיים ארוכה והתכשיט יוכל ללוות את הנערה למשך כל החיים.
לזה אפשר להוסיף תכונות מוערכות כמו התאמה לעור רגיש, כי מדובר בחומר היפו אלרגני ובשל העמידות הגבוהה שלו גם ניתן לרחוץ עמו – כך שהיא לא תצטרך להוריד אותו ברחצה בבית או בבריכה או בים והיא תוכל להיות אתו לתמיד.
על מנת לדעת שבצעתם בחירה מושכלת ובחרתם תכשיט איכותי התייחסו לדרגת הקרט של הזהב, שמבטאת למעשה את טוהר הזהב אשר בתכשיט וכך גם את העמידות, האיכות והיוקרה שלו. ככל שאחוז טוהר הזהב גבוה יותר, כך התכשיט יהיה יוקרתי יותר. דרגת הקרט מופיעה במפרט הטכני של כל פריט ופריט.

במבחר סגנונות ובעיצובים שונים

ההיצע של תכשיטי זהב למתבגרות הוא עצום וכל שצריך זה רק לבחור. בבואכם לבחור החליטו איזה תכשיט תרצו להעניק לה: האם צמיד, שרשרת, עגילים או טבעת או אולי נציג מכל קטגוריה כך שתוכלו לייצר עבורה טוטאלוק שלם והוליסטי.
בנוסף, שקלו איזה סגנון יתאים לה כשיש תכשיטים ייעודיים לנערות המאופיינים לרוב בקווים מינימליסטיים ומעודנים, דקים יותר שמתאימים לתקופה זו בחיים.
כמובן שאפשר להתייחס גם לסטייל האישי שלה על מנת לחבר לה את הפריטים שיתאימו לאישיות ולסגנון החיים שלה כמו למשל, אלמנטים שהיא אוהבת כמו לבבות, כוכבים, פרפרים וכדומה.
בסט השיקולים כדאי להתייחס גם לנוחות השימוש בתכשיט ובמיוחד לאבטחה שלו, כדי שהיא תוכל לענוד אותו בכל עת, ללימודים וגם לפעילות ספורטיבית ושתהיה הברגה חזקה. למשל, בעגילים צמודים שיהיה סוגר הברגה שמבטיח את יציבות הפריט והקיבוע שלו על האוזן.

שילובים מיוחדים כמתנה למתבגרת

בררו גם את מידות הפריט ואם מדובר בשרשרת אם יש אופציה להארכה ואם מדובר בשרשרת בסיס שאפשר להוסיף לה שרשראות נוספות, למשל, עם תליונים או אם מדובר בטבעת האם זו טבעת, שמתאימה לענידה על כל אצבע או טבעת אמצע, להוספה לטבעות קיימות.
כמו כן, התייחסו לאלמנטים כמו גימור הפריט, בין אם מאט או מנצנץ ומבריק.
ניתן לבחור פריטים שמעבר לזהב או כסף מגיעים עם פנינים או שיבוצי יהלומים בצורה מעודנת מינימליסטית שמוסיפה טוויסט ואת הניצוץ המבוקש.
אפשרות נוספת היא ללכת על סט אחיד של אלמנט שחוזר בכל פריט או להפך, לייצר מעין מיקס אנד מאץ' יצירתי בין הפריטים וליצור שילובים מעניינים והנערה כבר תחליט עם איזה בגד או תסרוקת לענוד כל אחד מהפריטים או אם את כולם יחדיו.

מה דעתכם להוסיף ממד אישי לתכשיט? ניתן לבצע חריטה או לבחור תליון הנושא את האות הראשונה של שמה של המתבגרת או של מישהו שקרוב לליבה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...