תוצאות מהפכה זימון התורים של עיריית ירושלים

תוצאות מהפכה זימון התורים של עיריית ירושלים
עיריית ירושלים

בין 3 ל- 6 דקות המתנה בלבד למזמינים תור במערכת זימון התורים העירונית לעומת 50 דקות בעבר בתור הרגיל

כחודש לאחר המעבר לשיטת זימון תורים, בעיריית ירושלים מציינים בסיפוק את התוצאות המצוינות וחושפים נתונים מבדיקות שנערכו על ידי רשות השירות העירונית.

בעוד שבעבר עמד זמן ההמתנה הממוצע בחלק ממחלקות העירייה על 20- 50 דקות בממוצע, כיום ממתינים משתמשי מערכת זימון התורים החדשה רק כ- 5:48 דקות בממוצע בלבד.

בשבוע האחרון למשל, עמד התור במחלקת מגורים על כ- 3 דקות בלבד בממוצע, 5 דקות בממוצע במחלקת הנחות בארנונה, 7 דקות בלבד במחלקת מזרח העיר, 6.4 דקות במחלקת שומה וכך הלאה.

מהפכת זמני המתנה בירושלים
עיריית ירושלים

בנוסף נרשמה עלייה חדה של 288% (!) בשימוש בטפסים מקוונים בנובמבר 2018 לעומת התקופה המקבילה אשתקד. תושבים רבים מעדיפים למלא את הטפסים באופן מקוון מבלי להגיע כלל לעירייה, מה שמביא אף הוא לזמני המתנה קצרים יותר לאלו המגיעים.

במסגרת המהפכה, השלימה העירייה את הפיכת מרבית שירותי העירייה לדיגיטליים ומהירים, כך שהתושבים יכולים לקבל את מרבית השירותים העירוניים מהבית או מהאפליקציה העירונית מבלי להגיע לעירייה מכל מקום ובכל שעה. בין השירותים השונים: תשלומים שונים, נושאי חניה, קידום עסקים, רישוי בניה ושירותים רבים נוספים. כמו כן, מפעילה העירייה מוקד טלפוני עם מענה אנושי בשפות רבות ובהן ערבית, צרפתית, אמהרית, רוסית ואפילו יידיש. כך, גם מי שאינו מצוי בעולם הדיגיטלי יכול לקבל שירות בנוחות מירבית.

התושבים מעידים על שביעות הרצון הרבה מהשינוי גם במשובים שמולאו על ידם ידנית: "חוויה נפלאה להזמין תור דרך האתר. כמעט ללא שהות בתור", "הזמנתי תור דרך האתר ולא חיכיתי בתור וזה שיפור ענק", ועוד.

בפגישה שנערכה השבוע בהשתתפות מנהלי מחלקות בעירייה יחד עם לקוחות גדולים כגון יזמים בתחום התכנון והבניה, מגישי תכניות, נציגי ארגון הקבלנים בירושלים, הובעה שביעות רצון רבה מהמהלך ותמימות דעים כי הוא מטייב את איכות השירות.

בימים הקרובים יוקם בקומת הכניסה לעירייה, מרכז שירות דיגיטלי שבו יוכלו הפונים לשירותים העירוניים לבצע מגוון רחב של פעולות באופן עצמאי באמצעים דיגיטליים, ללא צורך להמתין לפקיד. דיילי שירות שיפעלו במקום יסייעו לפונים בהכרת השירותים הדיגיטליים.

לפני כחודש הכריזה עיריית ירושלים על מהפכת שירות חסרת תקדים במסגרתה הגעה לעירייה תהיה בהזמנת תור מראש בלבד, כפי שקיים בקופות החולים, בדואר ובמוסדות רבים נוספים וזאת  במטרה לחסוך לתושבים עמידה בתורים, המתנה ארוכה לקבלת שירות ולייעל את השירות לתושב.

עבור מהפכה זו הוכנה לשימוש מערכת לזימון תורים מראש באתר עיריית ירושלים, אפליקציית ירושלמי ומוקד טלפוני אחיד 3552* לכל השירותים באמצעותו כל תושב יכול לקבוע פגישה מראש ולהגיע אליה מבלי לחכות בתור ומבלי לבזבז את זמנו.

מנכ"ל העירייה אמנון מרחב: "אנחנו גאים לראות שמהפכת השירות אכן מביאה להקלה, שיפור וייעול השירות לתושבים כפי שתכננו ומביאה את העירייה לסטנדרטים הגבוהים ביותר המקובלים בעולם השירות. הזמן של התושבים יקר לנו ועל כן איננו חוסכים במאמצים ובהשקעת משאבים. עיריית ירושלים תמשיך לפעול כל העת על מנת להתייעל לשפר ולהוביל בשירותים הניתנים לתושבים, תקצר את הבירוקרטיה והתורים  ותגדיל את שביעות רצון התושבים."

מהפכת השירות לוותה בקמפיין פרסומי באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות ודיילים שהוצבו בכניסה לעירייה מעניקים סיוע וליווי לתושבים ומדריכים אותם כיצד לתאם תורים מראש וכיצד ניתן לקבל שירותים מבלי להגיע לעירייה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כבוד לנוער!
עם פתיחת החופש הגדול- התנדבו 340 בני ובנות נוער ממועצה אזורית מטה בנימין, לשני ימי...
מסעדת אושי אושי נפתחה בקניון מבשרת
"אושי אושי" רשת המסעדות האסייתיות הפופולרית פתחה בקניון מבשרת מסעדה...
תשעת הימים בגולדיס: תפריט ספיישל דגים וטאבון לחובבי טעמים ונשמה
לקראת תשעת הימים, גולדיס מעדניית הגורמה של ישראל והמובילה בתחום...
התאמת עדשות מגע למראה חד וברור
מהי התאמת עדשות מגע? התאמת עדשות מגע היא תהליך חשוב לכל...
מבקר המדינה מתריע על ליקויים בפעילות עיריית ירושלים והמועצה האזורית מטה יהודה
מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, מצא ליקויים בשורה של נושאים שבדק:...
לאחר שעשתה היסטוריה וזכתה בגביע ארבע האומות: נשיא המדינה אירח את נבחרת ישראל בכדורגל לקטועי גפיים
נשיא המדינה יצחק הרצוג אירח היום, יום שלישי, כ”ו בתמוז,...
"להחזיר את העצמאות בידיים" קבוצת סטודנטים ממכללת עזריאלי בירושלים פיתחו פתרון לבעלי מוגבלות מוטורית: מקל ארגונומי מיוחד להכנסת כרטיס חניה בחניון
המוצר פותח במסגרת התכנית של TOM  'תיקון עולם מייקרס' באקדמיה,...
לאחר ארבע שנים ללא שגריר: נשיא המדינה קיבל את כתב ההאמנה של שגריר פולין בישראל. שגריר מלטה הגיש גם הוא את כתב ההאמנה לנשיא
נשיא המדינה יצחק הרצוג קיבל היום, יום שני, כ״ה בתמוז,...
ביקוש בירושלים והסביבה למטפלות סיעודיות
לאור הביקוש הגדול למטפלות עבור ציבור הקשישים עמותת מטב יוצאת...
הסכם חיים משותפים: כמה דברים שכדאי לדעת
ישנם לא מעט זוגות אשר מסיבות כאלה ואחרות אינם נישאים....
דילוג לתוכן