פרסום בעיתון בימים של אתגרים כלכליים

פרסום בעיתון בימים של אתגרים כלכליים
מקור pixabay

בימים מאתגרים אלו, כשחוסר הוודאות שולטת וכשהמגיפה הכלכלית נראית מאיימת הרבה יותר מהמגיפה הבריאותית, אנו מתחילים לראות ולהבין את גודלה ואת עוצמת ההרס שהיא זורעת ומשאירה אחריה.

מאות עסקים שלא שורדים, תוכניות כלכליות שמכניסות את המדינה לגירעון תקציבי ומרחיקות את האופק העסקי יותר ויותר. בשעות קשות אלו תהליכים משפטיים כמו פשיטות רגל, כינוס נכסים, פירוקי חברות, הופכים להיות שכיחים יותר ויותר והעיתונות היומית, הכלכלית והמקומית מתמלאת במודעות פרסום של עורכי דין המבקשים לפרסם לציבור הרחב את דבר המודעה כפי שקבע המחוקק.

פרסום בעיתון בימים של אתגרים כלכליים
מקור pixabay

היכן מתפרסמות מודעות בעיתון

את פרסום המודעה ניתן לראות בעיתונים יומיים מובילים, עורך דין שמחוייב לפרסום מודעה משפטית בעיתון שכזה, יבחר לעשות פרסום בעיתון ידיעות אחרונות שהוא אחד העיתונים היומיים הגדולים והמובילים9 בישראל מאחר והתפוצה שלו גדולה מאוד והמודעה שפרסם תיחשף למאות אלפי קוראים פוטנציאליים שהמחוקק חושב כי חשוב שיראו את דבר הפרסום.

אם המודעה היא בתחום הכלכלי כמו פרסום מודעת מכרז לדוגמה, סביר להניח שהמפרסם יפנה לעיתון כלכלי גדול ויבחר לעשות פרסום בעיתון גלובס שהוא עיתון מוביל בקטגורית העיתונים בכלכליים .

פרסום בעיתון שהוא אתר אינטרנט

מרבית העיתונים הגדולים והמובילים אם לא כולם, מבינים כי על מנת לשרוד בעצמם ולעמוד במה שהמציאות והקידמה הטכנולוגית מכתיבות,  הם חייבים לעבוד במקביל על שתי מדיות מפרסמות – דפוס ואינטרנט. בצורה כזו יגדילו את התפוצה לגרסה המודפסת של העיתון שלהם ובמקביל את החשיפה לאתר האינטרנט שמלווה את העיתון. בדרך כלל שתי הפלטפורמות אף ידחפו ויקדמו אחת את השנייה מאחר ולמרות שאסטרטגיות השיווק ומכירת הנדלן הפרסומי שונות בתכלית, היעדים שלהן וקהל הלקוחות דומים.

איך בוחרים עיתון לפרסום

כמו ברוב המקרים בעולם העסקים, ישנה אפשרות לפנות ישירות לעיתונים או למגזינים אך היא פחות טובה מאחר ובמקרה של מודעות משפטיות או כלכליות לדוגמה, נדרש ניסיון רב והבנה בדרישות המחוקק לצד הכרות אופטימלית של השטח ושל האופציות שעומדות לרשות המפרסם כמו גם היכרות וניסיון בעבודה מול עיתונים מובילים.

זו הסיבה שרבים מהמפרסמים בוחרים ובצדק לפנות לסוכנויות פרסום שמקושרות לעיתונים המובילים כמו מודעות 24 שעות או אקטיב ויז\'ן ומשאירים להם לבצע את הפרסום מול העיתונים.

סוכנויות פרסום אלו מחזיקות בנוסף לכותבי המודעה וליועצים המשפטיים גם מחלקות גרפיות שנותנות מענה לכל סוגי המודעות בין אם מדובר בפרסום מודעת אבל, פרסום מודעה מסחרית, פרסום מודעת נדל\"ן, פרסום מודעת דרושים וכד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
באילו מצבים לפנות לעורך המתמחה בדיני עבודה
דיני העבודה מהווים מערכת חוקים מקיפה המסדירה את יחסי העבודה...
עורך דין מס הכנסה: ליווי מקצועי להתמודדות מול רשויות המס
החובה לדווח על הכנסות ולשלם מיסים היא בסיסית בכל מערכת...
איך מגיעים לחו"ל ונשארים בארץ ? חוקר פרטי לשירותכם
האם אתם מתגוררים בארץ? לא מעטים מאיתנו מרגישים את עצמם...
צווי בטיחות – להתמודד נכון עם דרישות החוק
בענף הבנייה, צווי בטיחות הם כלי אכיפה חיוני שנועד להבטיח...
הילד מעוכב לתחנת המשטרה? פנו קודם כל לעורך דין המומחה בתחום
הליכים פליליים נגד אדם גורמים לשיבוש משמעותי בשגרת החיים ויכולים...
שיער בעייתי זה לא חייב ללוות אתכן - על פתרונות טיפוליים לשיער
האם אתן מתמודדות עם שיער שומני, יבש או פגום? אתן...
מה כולל ייעוץ לפני חקירה?
חקירה במשטרה היא חוויה לא פשוטה. היא לא פשוטה למי...
חברת IT – שותף טכנולוגי להצלחת העסק
בעולם שבו הטכנולוגיה ממלאת תפקיד מרכזי בפעילות היומיומית של כל...
למה צריך לבחור אם אפשר גם וגם
כאשר בחרנו להקים את The DUKE לנגד ענינו ראינו דבר...
ניהול בתים משותפים: איך זה משפיע על הדיירים והנכסים
בשנים האחרונות, ענף ניהול הבתים המשותפים בישראל עובר מהפכה שקטה...
דילוג לתוכן