הגגות החדשים נחנכו באירוע במעמד שר התיירות, יריב לוין, וראש העיר ירושלים, ניר ברקת
בתום כשנה של עבודות – עיריית ירושלים, באמצעות חברת עדן לפיתוח כלכלי של מרכז העיר, השלימה את פרויקט שדרוג גגות שוק מחנה יהודה. הפרויקט, אשר עלותו נעמדת ב כ-18 מיליון שקלים, משותף למשרד התיירות, עיריית ירושלים באמצעות חברת עדן . הפרויקט כולו בוצע תוך שיתוף פעולה גם עם סוחרי השוק שיוצגו על ידי יו"ר ועד הסוחרים במקום.
שוק מחנה יהודה נמצא בפריחה כלכלית ותרבותית כפי שלא היה שנים רבות הודות לשילוב הידיים בין הסוחרים, בעלי העסקים המקומיים ועיריית ירושלים .השוק הפך לאבן שואבת למבקרים רבים מחוץ לירושלים, ולסיפור הצלחה אדיר המסמל את התעוררותו של מרכז העיר ירושלים. בשוק קיים תמהיל ירושלמי של עסקים, מסעדנות וחיי לילה ייחודיים. כל אלה משכו מבקרים ומבלים מכל הארץ, שהביאו לפריחה כלכלית ועסקית. הראייה לכך היא הביקוש האדיר לפתיחת עסקים בשוק.
בחברת עדן מציינים כי לשוק פוטנציאל עסקי גבוה, לאור מיקומו האסטרטגי בין צירים מחוללי תנועה ואטרקטיביות שלו כמוקד מסחר. כיום קיימים בו שטחי מסחר בהיקף של כ- 30,000 מ"ר, כאשר תמהיל העסקים המגוון כולל לצד העסקים המסורתיים (ממכר מזון, שירותים למיניהם וביגוד והנעלה) עסקים חדשים כמו חנויות בוטיק שונות, מסעדות גורמה ועסקים נוספים.
שר התיירות, יריב לוין: "יחד עם התנופה חסרת התקדים בתיירות הנכנסת לישראל, אנו עדים למספרים הולכים וגדלים של תיירים הפוקדים את העיר ירושלים. אנו נותנים מענקים ותמריצים רבים לבניית בתי מלון ותשתיות תיירות בעיר, וכך גם בשוק מחנה יהודה, אשר הפך בשנים האחרונות לאחד מהאתרים המרכזיים בירושלים, המושך תיירים רבים ובו ניתן לחוות חוויה ירושלמית אותנטית. אני משוכנע כי פרויקט קירוי השוק יתרום להתפתחותו וירחיב את היכולת למשוך תיירים ומבקרים לכל אורך השנה."
ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, ציין כי: "אין תושב בארץ או מבקר מהעולם שלא שמע על ההצלחה האדירה של שוק מחניהודה בשנים האחרונות, שהתאפשרה בזכות שיתוף פעולה של בעלי העסקים, הממשלה והעירייה. אני נרגש לחנוך את מתיחת הפנים שעשינו לשוק עם גגות, מערכות אוורור ותאורה חדשים ומזמין את כולם, בואו לשוק לחוויה ירושלמית – לקנות לבלות ולבקר"
מנכ"ל עדן – החברה לפיתוח כלכלי של ירושלים, אלון שפייזר: "השלמנו למעשה את שלב א' של שדרוג שוק מחנה יהודה. החלפנו את הגג הישן בגג חדש לחלוטין, טיפלנו במרזבים ובסתימות, החלפנו את המאווררים המיושנים במפוחי אוויר חדישים, התאורה בשוק המקורה הוחלפה לתאורה חדשה בטכנולוגיית לד חסכנית. בשלב הבא, בכוונתנו לטפל באופן יסודי גם בתאורה ברחוב המרכזי של השוק – רחוב מחנה יהודה. המטרה בסופו של דבר היא לשפר את חווית השיטוט בשוק, בקיץ ובחורף, ביום ובלילה. זו היא חלק מפעילותנו המתמשכת לייצר ציר תרבותי-תיירותי במרכז העיר. ההנחה היא שהאנשים הרבים שמגיעים לבלות ולערוך סידורים בשוק, יגיעו גם לחלקים נוספים במרכז העיר ויתרמו, בין השאר, לחיי המסחר באזור כולו. חשוב לציין שהפרויקט כולו נעשה תוך שיתוף מלא של הסוחרים בראשותו של נינו פרץ".
נציג הסוחרים, נינו פרץ: "שמחתי שנפלה בחלקי ההזדמנות לקחת חלק בפרויקט הזה ולסיים אותו בשיתוף פעולה עם מנהלי עדן. תודה על האמון שנתנו בי".