טעויות נפוצות בעת פתיחת אתר מכירות

טעויות נפוצות בעת פתיחת אתר מכירות
צילום iCLIPART

פתיחת אתר מכירות היא המשך טבעי של כל עסק פיזי, עסק קמעונאי שמוכר את המוצרים שלו באמצעות חנות אחת או יותר. אתר מכירות או "חנות וירטואלית" היא גם הדרך הטובה ביותר עבור מי שאין לו חנות קיימת אך רוצה למכור מוצרים בדרך יעילה ובעיקר זולה ורווחית. לחנות באינטרנט יש יתרונות רבים, יתרונות כמו הגעה לקהל לקוחות פוטנציאלי עצום, הנוחות שבניהול החנות, הפתיחה הרציפה בכל שעות היממה ועלויות התפעול הנמוכות ביחס לחנות פיזית. אך אתר מכירות צריך לדעת איך להקים, צריך לדעת איך לעשות את זה בצורה נכונה בשביל להצליח. הנה כמה מהטעויות הנפוצות שעושים בעלי חנויות ברשת הן בתהליך הפתיחה והן במהלך התפעול שלהן:

  • לא בודקים ביקוש – באינטרנט יש דרכים שונות לבדוק ביקוש של מוצרים ויש כלים שונים שניתן לעשות בהם שימוש. הרצון למכור מוצר מסוים הוא טוב אך ללא ביקוש הוא לא יימכר ולא יעמוד בציפיות. בדיקת ביקוש למוצרים ספציפיים תחסוך לא מעט אנרגיה וכמובן גם לא מעט השקעה כספית שיכולה לרדת לטמיון ומצד שני, תעלה רעיונות למכירת מוצרים בעלי ביקוש גבוה.
  • מחפשים את הזול ביותר – בשביל להצליח ולגרום לעוד ועוד רכישות דרך האינטרנט של כמה שיותר לקוחות צריך לקחת אנשי מקצוע רציניים, צריך לבחור חברת בניית אתרים מקצועית וצריך מעצבים בעלי ניסיון, משווקים עם רזומה ואנשי מקצוע רציניים נוספים. אין קיצורי דרך וההשקעה הכספית תביא בסופו של דבר את התוצאה הרצויה.
  • לא מתייחסים ברצינות לשיווק החנות – ניהול חנות אינטרנטית מצריך שיווק מתמיד ויש לא מעט דרכים לעשות את זה אם במנוע החיפוש של גוגל, אם ברשתות החברתיות ובדרכים רבות אחרות. חנות אינטרנטית היא עסק לכל דבר והיא מצריכה רצינות בשיווק, ובלי רצינות כזו החנות תעמוד שוממת וללא מבקרים ורוכשים.
  • לא משקיעים זמן בניהול – יש לא מעט בעלי חנויות אינטרנטיות שעוסקים בניהול שלהן בזמן הפנוי ומידי פעם ולא משקיעים את הזמן הרצוי. ניהול אתר מכירות דורש השקעת זמן, דורש עדכון של המוצרים, "סידור" שלהם, צילום איכותי שלהם, פירוט שלהם וקידום החנות באופן כללי. מי שאין לו את הזמן להתעסק עם ניהול החנות אולי כדאי שיחשוב שוב על כל העניין.
  • לא עושים סקר שוק לבחירת חברת בניית אתרים – חברת בניית אתרים זו שתבנה את החנות והרמה המקצועית שלה תהיה קריטית להצלחה בהמשך. חשוב לעשות סקר שוק מקיף, לבחון את החברות השונות, להבין מהו הניסיון של כל אחת, לבחון פרויקטים שנוהלו על ידי כל אחת מהחברות ולקבל את החלטה טובה.

טעויות כאלו יהיו בעלות השלכות דרמטיות

התוצאה של הטעויות שהוזכרו כאן כמו רבות אחרות תהיה אחת – אי הצלחה של החנות, מינימום תנועה אליה אם בכלל, פחות קונים ובשורה התחתונה – פחות הכנסות מהחנות.

צילום iCLIPART
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
באילו מצבים לפנות לעורך המתמחה בדיני עבודה
דיני העבודה מהווים מערכת חוקים מקיפה המסדירה את יחסי העבודה...
עורך דין מס הכנסה: ליווי מקצועי להתמודדות מול רשויות המס
החובה לדווח על הכנסות ולשלם מיסים היא בסיסית בכל מערכת...
איך מגיעים לחו"ל ונשארים בארץ ? חוקר פרטי לשירותכם
האם אתם מתגוררים בארץ? לא מעטים מאיתנו מרגישים את עצמם...
צווי בטיחות – להתמודד נכון עם דרישות החוק
בענף הבנייה, צווי בטיחות הם כלי אכיפה חיוני שנועד להבטיח...
הילד מעוכב לתחנת המשטרה? פנו קודם כל לעורך דין המומחה בתחום
הליכים פליליים נגד אדם גורמים לשיבוש משמעותי בשגרת החיים ויכולים...
שיער בעייתי זה לא חייב ללוות אתכן - על פתרונות טיפוליים לשיער
האם אתן מתמודדות עם שיער שומני, יבש או פגום? אתן...
מה כולל ייעוץ לפני חקירה?
חקירה במשטרה היא חוויה לא פשוטה. היא לא פשוטה למי...
חברת IT – שותף טכנולוגי להצלחת העסק
בעולם שבו הטכנולוגיה ממלאת תפקיד מרכזי בפעילות היומיומית של כל...
למה צריך לבחור אם אפשר גם וגם
כאשר בחרנו להקים את The DUKE לנגד ענינו ראינו דבר...
ניהול בתים משותפים: איך זה משפיע על הדיירים והנכסים
בשנים האחרונות, ענף ניהול הבתים המשותפים בישראל עובר מהפכה שקטה...
דילוג לתוכן