עמדת הרישום בכנס או האירוע מהווה חלק בלתי נפרד מקבלת הפנים לאורח וגיבוש הרושם הראשוני. על כן, עלינו להבטיח חוויה חיובית ומענה מהיר ויעיל. את עמדת הרישום נאייש עם צוות של דיילות כאשר מספר אנשי הצוות נקבע בהתאם למספר למשתתפים באירוע ומורכבות תהליך הרישום. כדאי להציב צוות שירות לצד עמדת הרישום גם במידה ובחרתם בעמדת רישום בשירות עצמי (עמדה ממוחשבת). אם חשוב לכם לייצור רושם ראשוני חיובי ותדמית רצינית ואמינה עבור האירוע הקפידו לתאם מראש גם חברת אבטחה לאירועים וגם צוות דיילות שירות עבור עמדת הרישום.
היכן כדאי למקם את עמדת הרישום?
את עמדת הרישום בכנס נציב במיקום בולט מיד בכניסה או במתחם קבלת הפנים. על פי החלטה שלכם ניתן יהיה להתנות את הכניסה אל המתחם בהסדרת הרישום. במקרים של אירועים למוזמנים בלבד הצוות יאשר כניסה למתחם האירוע רק עבור אורחים רשומים. עמדות רישום לכנסים נהוג לאייש על ידי צוות של דיילות מנוסות שיודעות כיצד להשלים במהרה את תהליך הרישום במטרה להבטיח כניסה מהירה אל המתחם. תכנון נכון ימנע מצב לא נעים בו אורחים רבים ממתינים ממושכות ליד עמדת הרישום. על פי הנחייה שלכם, עמדות רישום לכנסים תבצע גם הדפסה של תגים, חלוקת מתנות והכוונה. הרישום יאפשר לכם לדעת בכל רגע נתון כמה אורחים הגיעו לאירוע וכמה אורחים עוד צפויים להגיע.
מי מאייש את עמדת הרישום בכנס?
ההמלצה לאיוש יעיל של עמדת הרישום היא על שירותי דיילות. בהתאם לצורך ניתן יהיה להציב בעמדת הרישום גם נציגות מטעמכם לטובת זיהוי מהיר של אורחים חשובים או מענה לאורחים לא רשומים. שירותי דיילות מבטיחים מענה מקצועי, סבלני ואדיב שמציג את האירוע שלכם ואתכם באור חיובי. התפקיד של הדיילות כה חשוב להצלחת האירוע עד כי לא נוותר עליהן גם במידה ובחרנו להציב עמדות רישום אוטומטיות בשירות עצמי. עמדות הרישום הממוחשבות אינן מצליחות להחליף את החיוך האנושי הלבבי של דיילות השירות.
בחירה נכונה של דיילות לכל אירוע
מבחינת האורחים, כל אנשי הצוות באירוע כולל שירותי דיילות, מאבטחים, מלצרים ועוזרי הפקה מייצגים אתכם. אם אתם בוחרים בעצמכם חברת אבטחה לאירועים או צוות שירות עבור עמדות רישום לכנסים עליכם להקפיד לבחון את ההתאמה של העובדים למערך האירוע. לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר? צוות הדיילות של חברת ביזנס קלאס דיילות יידע איך להפוך כל אירוע למוצלח ומרשים תוך קידום היעדים שקבעתם עם אופציה של קידום מכירות.