כחלק משבוע ההצדעה למשרתי השירות הלאומי-אזרחי, התקיים במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל יחד עם שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק, מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי וראשי אגודות השירות הלאומי-אזרחי טקס הענקת תעודות למצטייני השירות הלאומי-אזרחי בבית הנשיא בירושלים. בין המצטיינים שזכו לאות הוקרה על תרומתם והתנדבותם המשמעותית לטובת החברה והמדינה, נבחרה גם בת השירות הלאומי פראמדיקית מד"א נוי גירחיש.
"נוי, בת ה-20 מרחובות מתנדבת בשירות הלאומי במגן דוד אדום במסלול ייעודי לפראמדיקים. היא החלה את דרכה כמתנדבת נוער במד"א והמשיכה את שליחותה בארגון כפראמדיקית". נכתב במכתב ההמלצה שבגינו זכתה בהצטיינות, "במסגרת תפקידה נוי יוצאת לקריאות חירום, מעניקה טיפול רפואי מציל חיים ומלווה מטופלים ברגעים רגישים ומשמעותיים. השירות דורש אחריות, מקצועיות, עבודה תחת לחץ וקבלת החלטות מהירה, ונוי עושה זאת במסירות גדולה ובלב רחב. בזמן חירום, כמו בעם כלביא ובשאגת הארי, נוי פעלה מסביב לשעון במסירות ובמחויבות כדי לתת מענה רפואי לכל מי שנזקק".

לאחר הטקס, שיתפה נוי בהתרגשות את תחושותיה: "מד"א גורם לי להרגיש משמעותית בפעילות שלי ואני גאה לעשות את התפקיד שלי על הצד הכי טוב שאפשר. מד"א מאפשר לי ללמוד, להתפתח ולגלות בגרות וסבלנות כאדם וכפראמדיקית. בשנתיים שלי כפראמדיקית למדתי המון על עצמי ועל היכולות שלי, הכרתי אנשים שהיו חלק בלתי נפרד מהדרך שלי ועיצבו אותי כמי שאני".
מנכ"ל מד"א אלי בין, בירך את נוי: "מגן דוד אדום הנו ארגון הנשען על הון אנושי, בזכותו השירות הניתן לאזרח – מקצועי, מהיר ויעיל. זכייתה של נוי באות מצטיינת הנשיא, הנו דוגמה חיה וחותמת של כבוד לתרומתה הרבה ופועלה הרב למען הצלת החיים. אנו מברכים את נוי וגאים על זכייתה המרגשת".