Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מוצרים לשיער מחומרים טבעיים בלבד- האם הם טובים יותר עבורך?

מוצרים לשיער מחומרים טבעיים בלבד- האם הם טובים יותר עבורך?
קרדיט - Canva

כבר זמן מה, מוצרי טיפוח אורגניים לשיער מבוקשים ביותר. מוצרים אורגניים לשיער הפכו לאחרונה לפופולריים יותר, מה שלא מפתיע בהתחשב בהתמקדות המוגברת של החברה שלנו בבריאות ובתודעה סביבתית. נראה שהציבור הרחב מסכים שאוכל אורגני עדיף לנו. פירות וירקות אורגניים מועדפים עלינו. אבל מה דעתך על פריטים לשמירה על בריאות השיער? אם את חושבת לעבור למוצרי טיפוח אורגניים לשיער, המוצרים של רפאל אביב יכולים לספק לך את המענה הדרוש.

כל מה שתרצי לדעת על מוצרי טיפוח לשיער על בסיס אורגני

כאשר את קונה מזון אורגני, את יכולה להיות בטוחה שהוא לא מכיל דשנים סינתטיים, חומרי הדברה או חומרים כימיים אחרים. לכן, בתיאוריה, לא תמצאי אף אחד מהרעלים הפוטנציאליים גם במוצרי טיפוח אורגניים לשיער.

האיבר הגדול ביותר בגופך, העור, כולל את הקרקפת שלך. זרם הדם שלך מסוגל לספוג את כל מה שאת מורחת על השיער והקרקפת שלך, כמו למשל את הלחות הרבה ממריחת סרום ארגן לשיער. לכן, את צריכה להיות זהירה עם המוצרים שאת משתמשת בהם על השיער והקרקפת שלך. זה נכון ללא קשר אם תבחרי בגישה אורגנית לחלוטין או לא.

מה מייחד מוצרי טיפוח אורגניים לשיער?

אם את מודאגת מהחשיפה של השיער שלך לכימיקלים סינתטיים, מוצרים אורגניים הם אלטרנטיבה טובה. אם יש לך עור רגיש, כדאי לנסות שמפו ומרכך אורגניים כי הם רכים יותר ופחות קשים על הקרקפת והשיער. מלחים, הנמצאים ברוב מוצרי טיפוח השיער הרגילים, יכול לגרות את הקרקפת, העיניים והעור. נתרן הוא חומר פעיל שתעשיות רבות משתמשות בו מכיוון שהוא זול וגורם לשמפו להקציף. בעוד שסיליקונים וחומרים סינתטיים אחרים עשויים להעניק לשיער תחושה מבריקה ונקייה, יש להם גם פוטנציאל לייבש אותו. את יכולה להזין את השיער ועור הקרקפת שלך עם רכיבים טבעיים כמו ארגן, קראטין ועוד חומרים טבעיים הנמצאים בסדרת מוצרי הטיפוח האורגניים של רפאל אביב.

היתרונות העיקריים של שימוש במוצרי טיפוח אורגניים לשיער

בניגוד למוצרי טיפוח רגילים לשיער, שמפו ומרכך אורגניים אינם גורמים לשיער שלך להיראות בריא יותר ממה שהוא בפועל. חלק מהמוצרים העמוסים בסיליקונים וסולפטים עשויים לתת את הרושם שהם עושים פלאים לשיער שלך בהתחלה, אבל ההשפעות ארוכות הטווח של הכימיקלים הקשים הללו ייגרמו לשיער שלך להראות חסר חיים.

פעולת הקצף של השמפו שלך מופקת על ידי סולפטים, שהם חומרים פעילים. אבל במרדף אחר הניקיון, הוא מנקה את השיער שלך מהשמנים הטבעיים שלו. מכיוון שמוצרים אורגניים אינם מקציפים כמו המוצרים הרגילים, הם מגנים על השיער שלך. שימוש בשמפו אורגני עלול ליצור את הרושם שהוא לא יעיל. אבל תהיי בטוחה, גם בלי הקצף, הוא עדיין מבצע את תפקידו. רוצה להתנסות במוצרי טיפוח אורגניים לשיער? הזמינים את המוצרים המעולים של רפאל אביב ולא תצטערי!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
3 דברים שחשוב לזכור לפני שבוחרים מוסך לטיפול תקופתי
כמה פעמים בשנה אתם צריכים לתקן את הרכב שלכם? זה...
לימודים ועבודה מרחוק כחלק מהתרבות המודרנית
עם פרוץ מגפת הקורונה נתקלנו בסיטואציות חדשות להן היינו צריכים...
הדרך לשלום בית ולהסכם גירושין הוגן
תהליך הגירושין הוא תהליך מורכב ורגשי שיכול להוביל לסכסוכים ולחצים...
קסם השוקולד הוא קסם שלעולם לא פג
יש אדם בעולם אשר יכול לסרב לשוקולד? אנחנו לא יודעים,...
טיפול בגלי רדיו למיצוק פנים- כל מה שחשוב לדעת
העור שלנו מהווה את אחד האיברים הגדולים ביותר בגופנו. אם...
מרגישים לבד ומחפשים עניין? כדאי לחשוב על דיור מוגן
תוחלת החיים היום היא ארוכה והרפואה מצליחה לתת מענה למגוון...
חקירה לפני מתן עדות: למה כדאי לשים לב
משטרת ישראל יכולה לזמן אדם מסוים בהתאם לשיקול דעתה לאחד...
איך מגשר משפחתי יכול לעזור בפתרון סכסוכים?
בכל משפחה עלולים להתפתח סכסוכים עקב קונפליקטים שונים. מצב נפוץ...
63 שנה של פעילות פתיחת שנת הפעילות של האגודה למלחמה בסרטן והשקת מבצע הקש בדלת המסורתי תתקיים לראשונה בירושלים עם פתיחת מיון אונקולוגי חדש
המיון נפתח ביוזמת ובמימון האגודה למלחמה בסרטן השנה, בצל המלחמה,...
הדרך לשינוי מתחילה בלמידה
אם יש משהו שמשותף להרבה אנשים, ובמיוחד בעידן המודרני, זה...