Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מצבה: הכתובת של יקירינו לאחר שהלכו לעולמם

מצבה: הכתובת של יקירינו לאחר שהלכו לעולמם
קרדיט - Canva

אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות במצב הזה המצב בו הוא מאבד אדם קרוב. הסיטואציות כואבות במיוחד במלחמות ובמצב ביטחוני לא יציב בו לצערנו המוות מגיע גם אל אנשים צעירים ואפילו צעירים מאוד: חיילים בסדיר או במילואים שהכל עוד נהיה פתוח לפניהם. עבור משפחותיהם הדבר כואב במיוחד אך עם זאת נדרש מהם לטפל גם בעניינים טכניים הקשורים לקבורה בשלב ראשון ולאחר מכן בחירת מצבות והתקנתן בטקס האזכרה או גילוי מצבה  ביום השלושים. חשוב לפנות אל בעלי מקצוע בתחום אשר יש להם את כל הכלים לתת לכם את השירות הכולל יחס אישי, אמפתי ומלא הבנה למצבכם שהוא לא פחות חשוב מן המוצר עצמו כך תקבלו בסופו של דבר את המקום להגיע אליו בכל עת שתתגעגעו ליקירכם.

לחשוב על החומר והעיצוב בהם יקירכם היה בוחר

אמנם הבאים לפקוד את קברו של יקירכם הוא אתם, ואתם גם אלה הרואים את המצבה בכל פעם בה אתם מגיעים, אך בהסתכלות על מצבות ובחירת זו המתאימה ביותר חשבו לא רק על העדפתכם אלא לכו לבוני המצבות כשיקירכם נמצא עמוק בליבכם כל הזמן. בחירת המצבה ועיצובה יכולים להיות פשוטים וסטנדרטיים אך גם להיות ייחודיים. החומר האפשרי לבניה הוא שיש חברון, לבניית מצבה בהירה בגוון המוכר, גרניט לקבלת גוון כהה, או שיש טורקי בגוון אפור תכלת. לא רק החומר חשוב למראה אלא גם העיבוד: האם יתקבל מראה חלק, גולמי יותר או מראה פראי. את הכתוב ניתן לקבל מהדבקת אותיות או לחרוט, מה שנותן לאותיות עמידות רבה יותר ולכן זו האופציה המומלצת. הנוסח יכול להיות מגוון אך אם אין רעיון או העדפה ניתן להסתפק בנוסח האחיד אותו מציעה חברה קדישא.

לא  רק לבנות אלא גם לתחזק

מירב תשומת הלב ניתנת לנושא כאשר בונים את המצבה. אז נעשית בחירת החומר, עיצוב המצבה, בחירת הניסוח הכתוב עליה וכו'. אכן מצבות עשויות חומר עמיד שנועד להחזיק לטווח ארוך כדי שכבודו של המת יישמר וציון המקום בו הוא נמצא יהיה לדורי דורות. עם זאת, גם את המצבה יש לתחזק ולשמר כדי שתיראה היטב למשך שנים. עם הזמן יכול להצטבר אבק על המצבה, עובש ועשבים שוטים יכולים לצמוח סביבה מה שנותן תחושה של הזנחה. לעיתים יתכן צורך בתיקון מקצועי, למשל אם נוצר סדק, כשיש כתמים קשים שניתן להתגבר עליהם רק ע"י ליטוש או שברים קטנים שיש לתקן.

שיש נפתלי הוא חברה משפחתית המתמחה בבניית מצבות מ 1951 ומופעלת היום ע"י הדור הרביעי. החברה נותנת מענה בכל הנוגע לבניית המצבות ועיצובן והשירות הניתן הוא מקצועי כשכל לקוח מקבל יחס אישי מלא הבנה ואמפתיה. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
צוואה הדדית- מה חשוב לדעת
כאשר אדם מגיע לגיל מבוגר, הוא מתחיל לעכל את העובדה...
תכנון נכון מבטיח עתיד מאושר!
ההחלטה מה לעשות עם הפנסיה שלכם יכולה להיות אחת ההחלטות...
הורידו עומס מבלי להתפשר על איכות- הזמינו מפעיל ליום הולדת לילדים
יש הרבה חלקים נעימים כשזה מגיע לתכנון מסיבת יום הולדת...
הצלחה באכלוס פרויקט קריית היובל של אשטרום מגורים להשכרה ארוכת טווח בירושלים
בזמן קצר מאד הושכרו כ 350 דירות מתוך 396 דירות...
מרפאה וטרינרית היא הרבה יותר מחיסונים בלבד
טיפולים רבים שמקבלים היום במרפאה וטרינרית הפכו אותה למרכז רפואי...
חדשנות בשילוב נוחות
ישיבה ממושכת עלולה לגרום לאי נוחות, כאבי גב ואפילו פריצות...
איך למנוע סכסוכי ירושה?
סדרת הטלוויזיה "יורשים" זכתה בשורה ארוכה של פרסים, וגם באהבת...
איך לעבור דירה ולהישאר בחיים
מעבר דירה יכול להיות תהליך מרגש אבל באותה נשימה גם...
מה חשוב לדעת על שירותי ענן לעסק?
למרות שאתם אוהבים טכנולוגיה, העסק שלכם תקוע מאחור? לא ברור...
אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם
אלכוהוליזם כבר מזמן אינו מושג נידח בחיי האנושות, ב2023 אנחנו...