Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

השתלת קרנית בלייזר – השיטה שכדאי לכם להכיר 

השתלת קרנית בלייזר – השיטה שכדאי לכם להכיר 
קרדיט לתמונה Freepik

בעת בה המבנה של קרנית העין או שקיפותה נפגעים כתוצאה ממחלת עיניים כמו קרטוקונוס או לסירוגין, כתוצאה מפציעה, הדבר יכול להביא להפרעה חמורה ביותר בכל הנוגע למעבר של קרני האור אל תוך העין, דבר שגורם בעצם לראייה מטושטשת באופן בלתי נסבל וכן גם לעיוורון במקרים מסוימים. 

לשם כך, מטופלים שסובלים ממצבים אלה ובין היתר ממחלת קרטוקונוס זקוקים לניתוח השתלת קרנית אצל מומחה קרטוקונוס כמו ד"ר מייקל מימוני , אם כי קיים מגוון אפשרויות בנושא זה. ובכן, אחת הבחירות הטובות ביותר שניתן לבצע היא השתלת קרנית בלייזר – אפשרות שעליה החלטנו להסביר לכם לעומק במהלך הכתבה הבאה. 

איך זה עובד?

ניתוח השתלת קרנית בלייזר נחשב לסוג ניתוח לא שכיח במיוחד , אם כי ראוי לציין שמדובר באחד הפתרונות היעילים הקיימים עבור אלו שקרנית העיניים שלהם נפגעה בצורה מאוד משמעותית. בזכות טכנולוגיית הלייזר וההתפתחות הכבירה בתחום טכנולוגיית הרפואה, ניתן לבצע הסרת קרנית בצורה פשוטה הרבה יותר מיתר הניתוחים שכן, מדובר על ניתוח שזמן ההחלמה שלו נחשב לקצר מאוד, זאת בעוד כי אלו שעברו ניתוח השתלת קרנית בלייזר בדרך כלל לא יסבלו מתופעות לוואי בתומו. 

למעשה, הניתוח המדובר מתבצע על ידי השימוש בקרן לייזר, כאשר זו חותכת את רקמת הקרנית ברמת דיוק יוצאת דופן. חיתוך זה בעצם מונע פגמים אפשריים בראייה וכן גם מקצר באופן משמעותי את הזמן של הליך הניתוח עצמו, הרי שבמקום לבצע חיתוך של כל הקרנית במקרים ספציפיים בהם מדובר על פגיעה חלקית – הלייזר המדויק מאפשר לבצע חיתוך מדויק להפליא, זאת על ידי חישוב מראש של צורת השתל. 

יתרונות של ניתוח השתלת קרנית בלייזר

  • מהיר יותר – הודות לדיוק יוצא הדופן של טכנולוגיית הלייזר, ניתן להגיע לתוצאות מהירות יותר שמבצעות התאמה של כל מקרה ניתוח באשר הוא. למעשה, במקרים בהם הפגיע היא חלקית רק באזור אחד, בזכות אותה טכנולוגיית חיתוך מדויק ניתן לטפל אך ורק באזור הפגוע – דבר אשר חוסך זמן רב למנתח וכן גם למטופל.
  • ללא תופעות לוואי – מאחר וכאמור, מדובר על שיטה מדויקת מאין כל שיעור – התוצאה שמתקבלת בדרך כלל תביא לכך שהמטופלים כמעט ולא יסבלו כלל מתופעות לוואי כלשהן. 

ולסיכום

אין ספק כי קרנית עכורה זהו מצב מאוד מתסכל, מצב בו האדם הסובל מבעיות הקרנית מרגיש בירידה משמעותית באיכות החיים שלו בשל בעיות הראייה להן הוא נתון. אולם, ניתן לטפל במצב זה על ידי ביצוע ניתוח השתלת קרנית, כאשר השתלת קרנית בלייזר ללא ספק נחשבת לאחד הפתרונות המומלצים ביותר בשל כל היתרונות שהיא מביאה לשולחן. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
צוואה הדדית- מה חשוב לדעת
כאשר אדם מגיע לגיל מבוגר, הוא מתחיל לעכל את העובדה...
תכנון נכון מבטיח עתיד מאושר!
ההחלטה מה לעשות עם הפנסיה שלכם יכולה להיות אחת ההחלטות...
הורידו עומס מבלי להתפשר על איכות- הזמינו מפעיל ליום הולדת לילדים
יש הרבה חלקים נעימים כשזה מגיע לתכנון מסיבת יום הולדת...
הצלחה באכלוס פרויקט קריית היובל של אשטרום מגורים להשכרה ארוכת טווח בירושלים
בזמן קצר מאד הושכרו כ 350 דירות מתוך 396 דירות...
מרפאה וטרינרית היא הרבה יותר מחיסונים בלבד
טיפולים רבים שמקבלים היום במרפאה וטרינרית הפכו אותה למרכז רפואי...
חדשנות בשילוב נוחות
ישיבה ממושכת עלולה לגרום לאי נוחות, כאבי גב ואפילו פריצות...
איך למנוע סכסוכי ירושה?
סדרת הטלוויזיה "יורשים" זכתה בשורה ארוכה של פרסים, וגם באהבת...
איך לעבור דירה ולהישאר בחיים
מעבר דירה יכול להיות תהליך מרגש אבל באותה נשימה גם...
מה חשוב לדעת על שירותי ענן לעסק?
למרות שאתם אוהבים טכנולוגיה, העסק שלכם תקוע מאחור? לא ברור...
אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם
אלכוהוליזם כבר מזמן אינו מושג נידח בחיי האנושות, ב2023 אנחנו...