Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

טיפול בקרקעות מזוהמות

טיפול בקרקעות מזוהמות
Credit: Pixabay

ככל שקיים חשש כי חלחלו חומרים רעילים לקרקע, ההשלכות התברואתיות והסביבתיות עשויות להיות רחבות היקף. לכן, החוק הישראלי וההיגיון הבריא דורשים כי נייעד לכך טיפול בהקדם האפשרי. כדי להעריך את מידת הנזק ולייעד טיפול ראוי, חשוב להסתייע באנשי מקצוע המתמחים בסקרי קרקע. הגורם המתאים יידע כיצד להתאים את הטיפול הנכון לאופי הזיהום. למענה מקצועי, פנו אל צוות EOS – שירותי התייעלות סביבתית.

Credit: Pixabay

המודעות להשלכות רחבות ההיקף של נזקים סביבתיים על בריאות הציבור ויציבות המערכות האקולוגיות עלתה באופן ניכר בשנים האחרונות. כתוצאה מכך, חברות רבות משקיעות משאבים על מנת לפתח תהליכים בני קיימא שיאפשרו להם לפעול באופן אחראי סביבתית. על אף עובדה זו, קיימות למרבה הצער לא מעט קרקעות בישראל שנחשפו לחומרים מסוכנים עקב מגוון תהליכים מזהמים שנעשו בסביבתן. נזקים סביבתיים חמורים אלו עשויים לגרום נזק אדיר לחי ולצומח ולגרום לשאיפת החומרים או חלחול למי תהום. ככל שקיים חשד לזיהום הקרקע, יש לקחת אחריות על המצב ולקבל סיוע מקצועי מקיף. לאחר ביצוע סקר קרקע, נתחיל בתהליך טיפול בקרקע שימנע מהמצב להחמיר.

ביצוע סקר קרקע באמצעים מתקדמים

כדי להתחיל בסקר הקרקע, יערוך יועץ סביבתי מקצועי סקירה גיאוגרפית מקיפה של האזור וייעזר בתצלומי אוויר עדכניים והיסטוריים על מנת לערוך השוואה בנראות הקרקע ובהשפעות המקיפות של הזיהום. במקביל, ייאסף מידע אודות השימושים שנעשו בקרקע לאורך השנים ודיווחים אודות אירועי דליפה. ככל שתבוסס היתכנות לזיהום, יבוצע דיגום בקרקע על ידי קידוחים בנקודות שייקבעו על ידי המומחה.

בשלב זה, ניתן יהיה לבצע הערכה של אופי וחומרת הזיהום כדי לדעת באיזה אופן לפעול. בין אם יידרש פינוי של הקרקע, שטיפה או טיפול ביולוגי, אנו ב-EOS – שירותי התייעלות סביבתית נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לייעד את הפתרון היעיל והבטוח ביותר ובעלויות מינימליות.

טיפול מקצועי ואמין לכל אורך התהליך

צוות החברה הוא מהמובילים בישראל ובעל ניסיון רב שנים, מהארוכים והמעמיקים בארץ, בשיטות טיפול בקרקע מזוהמת. באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ועם ידע מקצועי רחב היקף, אנו עורכים סקר ודיגום מעמיק ומייעדים את הפתרונות היסודיים והחסכוניים ביותר שיאפשרו למנוע אסונות סביבתיים בעלי השלכות כבדות. ההכשרה, הידע והניסיון שלנו מאפשרים לספק טווח רחב של שירותים בתחום ההתייעלות הסביבתית. כדי לקבל מידע נוסף על מגוון השירותים הזמינים לך, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בטלפון 052-4506622 והצוות המקצועי שלנו יספק לך את כל המידע.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
צוואה הדדית- מה חשוב לדעת
כאשר אדם מגיע לגיל מבוגר, הוא מתחיל לעכל את העובדה...
תכנון נכון מבטיח עתיד מאושר!
ההחלטה מה לעשות עם הפנסיה שלכם יכולה להיות אחת ההחלטות...
הורידו עומס מבלי להתפשר על איכות- הזמינו מפעיל ליום הולדת לילדים
יש הרבה חלקים נעימים כשזה מגיע לתכנון מסיבת יום הולדת...
הצלחה באכלוס פרויקט קריית היובל של אשטרום מגורים להשכרה ארוכת טווח בירושלים
בזמן קצר מאד הושכרו כ 350 דירות מתוך 396 דירות...
מרפאה וטרינרית היא הרבה יותר מחיסונים בלבד
טיפולים רבים שמקבלים היום במרפאה וטרינרית הפכו אותה למרכז רפואי...
חדשנות בשילוב נוחות
ישיבה ממושכת עלולה לגרום לאי נוחות, כאבי גב ואפילו פריצות...
איך למנוע סכסוכי ירושה?
סדרת הטלוויזיה "יורשים" זכתה בשורה ארוכה של פרסים, וגם באהבת...
איך לעבור דירה ולהישאר בחיים
מעבר דירה יכול להיות תהליך מרגש אבל באותה נשימה גם...
מה חשוב לדעת על שירותי ענן לעסק?
למרות שאתם אוהבים טכנולוגיה, העסק שלכם תקוע מאחור? לא ברור...
אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם
אלכוהוליזם כבר מזמן אינו מושג נידח בחיי האנושות, ב2023 אנחנו...