Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

פרסום במעריב – מגמות

פרסום במעריב – מגמות
מקור pixabay

התקופה שהקורונה מתרחשת בה גרמה לה להפוך לאחת המגפות המאתגרות ביותר שאי פעם היו. מצד אחד, המאה ה-21 מאפשרת לנו לרתום את החידושים בתחום הביוטק והרפואה על-מנת לייצר חיסון בפרק זמן שנחשב למהירות שיא במונחים רפואיים. השכלולים הטכנולוגיים והדיגיטליים הם גם מה שאפשר לאנושות להתגבר על מגבלות הריחוק החברתי שגזרה על עצמה בעקבות התפשטות המגפה. חנויות האונליין, הרשתות החברתיות ואתרי האינטרנט השונים – שגם קודם למגפה נהנו מפריחה חסרת תקדים – הפכו לכוכבים הגדולים ביותר שלה, ביחד עם תוכנות לתקשורת מקוונת ולימודים מרחוק, שמאפשרים לנו לנהל אורח חיים ששונה מהותית ממה שהכרנו בעבר, אך עם זאת עדיין מצליח לשמור על רצף מסוים של תעסוקה, לימודים, העברת מידע ותקשורת בינאישית.

פרסום במעריב - מגמות
מקור pixabay

מצד שני, הרשתות החברתיות גם "סובלות" מהצפה חסרת תקדים של תוכן. בעלי עסקים בכל הגדלים צופים בקולגות שלהם נפרדים ממפעלי חייהם והמותגים אותם טיפחו בעמל רב, משום שהם לא צלחו את המהמורות הכלכליות שהביאה עמה הקורונה וכללי הריחוק הנגזרים ממנה. בתוך כל התוכן הזה, כל מפרסם רוצה לבלוט ככל הניתן, שכן התחרות על לב (וכיס) הצרכנים גדולה מאי פעם. ההצפה הזו, היא מה שגורמת דווקא לשיטות אחרות, כמו פרסום במעריב, להצליח יותר משיווק דיגיטלי.

פרסום במעריב מסב אליכם את כל תשומת הלב

במקום להתחרות בין אלפי מותגים ומתחרים, לתכנן קמפיינים מורכבים, למקד קהלי יעד ולשלם סכומי כסף גדולים על מודעות ממומנות, פרסום במעריב מאפשר לכם להגיע בבת אחת לכמות עצומה של אנשים וזאת מבלי שתצטרכו לחוש בתחרות צמודה ומאיימת מול עסקים אחרים.

מי שנחשף לנושא של פרסום במעריב הוא קהל קוראים היושב בבית בתקופת הקורונה ויש לו אורך רוח וסבלנות לקרוא תכנים ארוכים – כאלה הכוללים גם את המודעה שלכם והמסר השיווקי שאתם מעבירים בה. כמו כן, בזמן שהמתחרים שלכם נאבקים על עוד מודעה קטנטנה שתופיע על מסך הסמארטפון הקטן של הלקוחות שלהם, פרסום במעריב מאפשר לכם לפרסם מודעה גדולה ומאירת עיניים, שאי אפשר להתעלם ממנה והיא בוודאות תתפוס טוב יותר את תשומת לב הקוראים.

עם כל הכבוד לחשיבות שיש לשיווק דיגיטלי, חשוב לזכור גם את היתרונות של פרסום בעיתונות הכתובה וספציפית פרסום במעריב – אחד העיתונים הנמכרים והאהובים ביותר בישראל. פרסום במעריב יסייע לכם להחזיק את הראש מעל המים לאורך כל תקופת הקורונה, לבסס את עצמכם מבחינה עסקית ולהגיע ליותר לקוחות ממה שחשבתם שאפשרי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...
מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב
שמן לאוטו הוא מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב....
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
תביעה לביטוח לאומי: עניין מורכב יותר ממה שחשבתם
כולנו משלמים לביטוח לאומי, בין אם בתור שכירים ובין אם...
זכויות עובדים חייבות הגנה גם היום
באופן מפתיע, למרות שיש כל כך הרבה מודעות לזכויות עובדים...
מתי ניתן לשנות הסכם גירושין?
כאשר זוג  מתגרש ומגיע להסכם גירושין, הסכם זה על כל...
שמן CBD לטיפול בחרדה והזעת יתר
בשנים האחרונות, שמן CBD הפך לאחת מהאפשרויות הפופולריות ביותר בקרב...
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...