Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

פרסום בעיתון בימים של אתגרים כלכליים

פרסום בעיתון בימים של אתגרים כלכליים
מקור pixabay

בימים מאתגרים אלו, כשחוסר הוודאות שולטת וכשהמגיפה הכלכלית נראית מאיימת הרבה יותר מהמגיפה הבריאותית, אנו מתחילים לראות ולהבין את גודלה ואת עוצמת ההרס שהיא זורעת ומשאירה אחריה.

מאות עסקים שלא שורדים, תוכניות כלכליות שמכניסות את המדינה לגירעון תקציבי ומרחיקות את האופק העסקי יותר ויותר. בשעות קשות אלו תהליכים משפטיים כמו פשיטות רגל, כינוס נכסים, פירוקי חברות, הופכים להיות שכיחים יותר ויותר והעיתונות היומית, הכלכלית והמקומית מתמלאת במודעות פרסום של עורכי דין המבקשים לפרסם לציבור הרחב את דבר המודעה כפי שקבע המחוקק.

פרסום בעיתון בימים של אתגרים כלכליים
מקור pixabay

היכן מתפרסמות מודעות בעיתון

את פרסום המודעה ניתן לראות בעיתונים יומיים מובילים, עורך דין שמחוייב לפרסום מודעה משפטית בעיתון שכזה, יבחר לעשות פרסום בעיתון ידיעות אחרונות שהוא אחד העיתונים היומיים הגדולים והמובילים9 בישראל מאחר והתפוצה שלו גדולה מאוד והמודעה שפרסם תיחשף למאות אלפי קוראים פוטנציאליים שהמחוקק חושב כי חשוב שיראו את דבר הפרסום.

אם המודעה היא בתחום הכלכלי כמו פרסום מודעת מכרז לדוגמה, סביר להניח שהמפרסם יפנה לעיתון כלכלי גדול ויבחר לעשות פרסום בעיתון גלובס שהוא עיתון מוביל בקטגורית העיתונים בכלכליים .

פרסום בעיתון שהוא אתר אינטרנט

מרבית העיתונים הגדולים והמובילים אם לא כולם, מבינים כי על מנת לשרוד בעצמם ולעמוד במה שהמציאות והקידמה הטכנולוגית מכתיבות,  הם חייבים לעבוד במקביל על שתי מדיות מפרסמות – דפוס ואינטרנט. בצורה כזו יגדילו את התפוצה לגרסה המודפסת של העיתון שלהם ובמקביל את החשיפה לאתר האינטרנט שמלווה את העיתון. בדרך כלל שתי הפלטפורמות אף ידחפו ויקדמו אחת את השנייה מאחר ולמרות שאסטרטגיות השיווק ומכירת הנדלן הפרסומי שונות בתכלית, היעדים שלהן וקהל הלקוחות דומים.

איך בוחרים עיתון לפרסום

כמו ברוב המקרים בעולם העסקים, ישנה אפשרות לפנות ישירות לעיתונים או למגזינים אך היא פחות טובה מאחר ובמקרה של מודעות משפטיות או כלכליות לדוגמה, נדרש ניסיון רב והבנה בדרישות המחוקק לצד הכרות אופטימלית של השטח ושל האופציות שעומדות לרשות המפרסם כמו גם היכרות וניסיון בעבודה מול עיתונים מובילים.

זו הסיבה שרבים מהמפרסמים בוחרים ובצדק לפנות לסוכנויות פרסום שמקושרות לעיתונים המובילים כמו מודעות 24 שעות או אקטיב ויז\'ן ומשאירים להם לבצע את הפרסום מול העיתונים.

סוכנויות פרסום אלו מחזיקות בנוסף לכותבי המודעה וליועצים המשפטיים גם מחלקות גרפיות שנותנות מענה לכל סוגי המודעות בין אם מדובר בפרסום מודעת אבל, פרסום מודעה מסחרית, פרסום מודעת נדל\"ן, פרסום מודעת דרושים וכד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך לעבור דירה ולהישאר בחיים
מעבר דירה יכול להיות תהליך מרגש אבל באותה נשימה גם...
מה חשוב לדעת על שירותי ענן לעסק?
למרות שאתם אוהבים טכנולוגיה, העסק שלכם תקוע מאחור? לא ברור...
אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם
אלכוהוליזם כבר מזמן אינו מושג נידח בחיי האנושות, ב2023 אנחנו...
רילוקיישן לספרד: עוברים את התהליך ללא עיכובים או תקלות עם שירות מקצועי
מעבר ממדינה אחת לאחרת יכול להיות תהליך שמשנה את החיים,...
הכשת הנחש כמעט הסתיימה באסון: חייה של ציפורה ניצלו בבית החולים הדסה עין כרם
בצהרי יום שישי, ציפורה מיוחס שיחקה עם נכדה בחצר כשלפתע...
הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...
מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב
שמן לאוטו הוא מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב....
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...