טעויות נפוצות בעת פתיחת אתר מכירות

טעויות נפוצות בעת פתיחת אתר מכירות
צילום iCLIPART

פתיחת אתר מכירות היא המשך טבעי של כל עסק פיזי, עסק קמעונאי שמוכר את המוצרים שלו באמצעות חנות אחת או יותר. אתר מכירות או "חנות וירטואלית" היא גם הדרך הטובה ביותר עבור מי שאין לו חנות קיימת אך רוצה למכור מוצרים בדרך יעילה ובעיקר זולה ורווחית. לחנות באינטרנט יש יתרונות רבים, יתרונות כמו הגעה לקהל לקוחות פוטנציאלי עצום, הנוחות שבניהול החנות, הפתיחה הרציפה בכל שעות היממה ועלויות התפעול הנמוכות ביחס לחנות פיזית. אך אתר מכירות צריך לדעת איך להקים, צריך לדעת איך לעשות את זה בצורה נכונה בשביל להצליח. הנה כמה מהטעויות הנפוצות שעושים בעלי חנויות ברשת הן בתהליך הפתיחה והן במהלך התפעול שלהן:

  • לא בודקים ביקוש – באינטרנט יש דרכים שונות לבדוק ביקוש של מוצרים ויש כלים שונים שניתן לעשות בהם שימוש. הרצון למכור מוצר מסוים הוא טוב אך ללא ביקוש הוא לא יימכר ולא יעמוד בציפיות. בדיקת ביקוש למוצרים ספציפיים תחסוך לא מעט אנרגיה וכמובן גם לא מעט השקעה כספית שיכולה לרדת לטמיון ומצד שני, תעלה רעיונות למכירת מוצרים בעלי ביקוש גבוה.
  • מחפשים את הזול ביותר – בשביל להצליח ולגרום לעוד ועוד רכישות דרך האינטרנט של כמה שיותר לקוחות צריך לקחת אנשי מקצוע רציניים, צריך לבחור חברת בניית אתרים מקצועית וצריך מעצבים בעלי ניסיון, משווקים עם רזומה ואנשי מקצוע רציניים נוספים. אין קיצורי דרך וההשקעה הכספית תביא בסופו של דבר את התוצאה הרצויה.
  • לא מתייחסים ברצינות לשיווק החנות – ניהול חנות אינטרנטית מצריך שיווק מתמיד ויש לא מעט דרכים לעשות את זה אם במנוע החיפוש של גוגל, אם ברשתות החברתיות ובדרכים רבות אחרות. חנות אינטרנטית היא עסק לכל דבר והיא מצריכה רצינות בשיווק, ובלי רצינות כזו החנות תעמוד שוממת וללא מבקרים ורוכשים.
  • לא משקיעים זמן בניהול – יש לא מעט בעלי חנויות אינטרנטיות שעוסקים בניהול שלהן בזמן הפנוי ומידי פעם ולא משקיעים את הזמן הרצוי. ניהול אתר מכירות דורש השקעת זמן, דורש עדכון של המוצרים, "סידור" שלהם, צילום איכותי שלהם, פירוט שלהם וקידום החנות באופן כללי. מי שאין לו את הזמן להתעסק עם ניהול החנות אולי כדאי שיחשוב שוב על כל העניין.
  • לא עושים סקר שוק לבחירת חברת בניית אתרים – חברת בניית אתרים זו שתבנה את החנות והרמה המקצועית שלה תהיה קריטית להצלחה בהמשך. חשוב לעשות סקר שוק מקיף, לבחון את החברות השונות, להבין מהו הניסיון של כל אחת, לבחון פרויקטים שנוהלו על ידי כל אחת מהחברות ולקבל את החלטה טובה.

טעויות כאלו יהיו בעלות השלכות דרמטיות

התוצאה של הטעויות שהוזכרו כאן כמו רבות אחרות תהיה אחת – אי הצלחה של החנות, מינימום תנועה אליה אם בכלל, פחות קונים ובשורה התחתונה – פחות הכנסות מהחנות.

צילום iCLIPART
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
פתרונות מתקדמים לבריאות השיניים שלכם
שמירה על בריאות השיניים היא חלק בלתי נפרד מהחיים, מכיוון...
מגוון נושאים משפטיים שכדאי להכיר כמו העיסוק של עורך דין פירוק חברות
בדומה לדין האזרחי או הפלילי החלים על כלל בני האדם...
שירותי ניקוי ושיקום נזקי מים מתקדמים
שיקום נזקי מים הוא תהליך קריטי הנדרש כאשר מתרחשים נזקים...
התאמת עדשות מגע למראה חד וברור
מהי התאמת עדשות מגע? התאמת עדשות מגע היא תהליך חשוב לכל...
הזדמנות השקעה ייחודית בנדל"ן בדובאי
מדוע כדאי לשקול השקעות נדל"ן בדובאי? השקעות נדל"ן בדובאי מציעות יתרונות...
גלו את הכוח של יוגה שיקומית לריפוי וצמיחה אישית
יוגה שיקומית: הגשר לשיקום פיזי ונפשי יוגה שיקומית היא חוויה מיוחדת...
הסכם חיים משותפים: כמה דברים שכדאי לדעת
ישנם לא מעט זוגות אשר מסיבות כאלה ואחרות אינם נישאים....
הצעד הראשון לעולם המטבעות הדיגיטליים
עולם הקריפטו, שמייצג את מהפכת הכלכלה הדיגיטלית, מציע אינספור הזדמנויות...
החשיבות של מכירת רכבים יד 2
בעת בחירת רכב חדש, האופציה של מכירת רכבים יד 2...
הטעמים המדהימים של פולי קפה
פולי קפה - הדרך המושלמת לקפה איכותי כדי ליהנות מקפה איכותי...
דילוג לתוכן