פרסום בגוגל – להיות היכן שמחפשים אתכם

פרסום בגוגל – להיות היכן שמחפשים אתכם
חיפוש בגוגל. באדיבות: Pixabay

פרסום בגוגל – האם הוא באמת כדאי? האם באמת אי אפשר להגיע למקומות טובים בתוצאות החיפוש אם בוחרים לעשות קידום אורגני בלבד? האם אפשר לעשות פרסום עצמאי בגוגל – ללא עזרת מקצוענים? כל התשובות במאמר שלפניכם.

למה דווקא גוגל?

גוגל הוא המקום שבו אנשים מחפשים הכל. הם מחפשים שם מידע על כל דבר שהם רק רוצים או צריכים לדעת והם מחפשים שם עסקים שיכולים לתת להם שירותים מסוימים שהם צריכים. כך למשל, אם אדם מסוים שגר בירושלים צריך אינסטלטור יחפש בגוגל את הביטוי "אינסטלטור בירושלים", הוא יקבל רשימה ארוכה של אינסטלטורים שיכולים לספק שירותי אינסטלציה בעיר. אבל, בעלי המקצוע הראשונים שאותו אדם יראה יהיו אלה אשר בחרו לעשות פרסום בגוגל, היינו – לשלם לגוגל כדי להופיע בראש הרשימה. מכיוון שעל פי כל המחקרים שנעשו אנשים רבים נוטים להיכנס ללינקים הראשונים שמופיעים מולם ברשימת תוצאות החיפוש הרי שאין ספק כי פרסום בגוגל הוא אפיק שלכל עסק כדאי להשקיע בו, אם הוא מעוניין להגדיל את מעגל לקוחותיו ולהתקדם.

איך עושים פרסום בגוגל?

חיפוש בגוגל. באדיבות: Pixabay

כדי לפרסם בגוגל צריך לפתוח חשבון AdWords ואז להתחיל לייצר מודעות. לכאורה – לא מאוד קשה, אבל אם מנסים מבינים שיש הרבה דברים שצריכים לדעת. קודם כל – צריך לעשות מחקר מילות מפתח כדי להבין מה הגולשים מחפשים כשהם מחפשים את השירות או את המוצר שלכם. אחר כך צריך להחליט מהו התקציב שעומד לרשותכם לטובת הפרסום, ולהבין כמה עולה לכם קליק של גולש על מודעה שמכילה את ביטויי המפתח שבחרתם. כמובן שלכל ביטוי יש מחיר אחר, וצריך להיות כל הזמן עם היד על הדופק על מנת שלא לעבור את התקציב. לאחר מכן יש לכתוב מודעות תחת המגבלות של גוגל – היינו – מודעות שיש בהן מספר מסוים של תווים, שאינן כוללות סימני  קריאה וסימנים אחרים ועוד, לחכות לאישור פרסום ולבצע אופטימיזציה מתמדת לקמפיין כדי לשפר את הרווחיות.

כל התהליך הזה דורש לא רק כסף אלא גם זמן וידע, ולרוב בעלי העסקים אין אותו בשפע. מעבר לכך, אם לא מתמקצעים בתחום ולא יודעים בדיוק איך לעשות פרסום בגוגל שיניב תוצאות – אפשר להגיע למצב שבו יש הרבה מאוד הוצאות על הפרסום – אבל אין מספיק הכנסות.

UFIRST לשירותכם – פרסום בגוגל במיוחד עבורכם

UFIRST הוא משרד פרסום מוביל בתחום של ניהול מוניטין ופרסום בגוגל, אשר עובד עם ארגונים ועסקים גדולים וקטנים. כשמדובר בפרסום שכזה, אנחנו מבצעים עבודת שטח יסודית כדי למצוא את מילות המפתח שבאמצעותן כדאי לקדם את העסק בגוגל, מבינים עד הסוף כמה יעלה כל קליק על כל מודעה, יוצרים מודעות שמושכות את העין ואת הלב ומנהלים את התקציב כשאנחנו עם היד על הדופק כל הזמן.

התוצאה: כשאתם עושים פרסום בגוגל אתנו אתם יכולים להיות בטוחים גם שכל הקמפיינים יתבצעו אך ורק במסגרת התקציב וגם שיגיעו אליכם פניות איכותיות באופן קבוע.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הצעד הראשון לעולם המטבעות הדיגיטליים
עולם הקריפטו, שמייצג את מהפכת הכלכלה הדיגיטלית, מציע אינספור הזדמנויות...
הטכנולוגיה שמאזנת בין דיוק, יעילות וחיסכון
במהלך השנים האחרונות, מערכות שקילה הפכו לכלי חיוני בתעשיות רבות....
גולדיס משיקה קולקציית מגשי אירוח חדשה בסטנדרט גולדיס – חגיגה של טעם, טריות ונראות מוקפדת
מותאמים לאירועים פרטיים ועסקיים, מגשי האירוח החדשים של גולדיס משלבים...
קיץ של הופעות וחוויות לכל המשפחה במלונות דן בירושלים
גיא אדירן, מנכ"ל מלונות דן באזור ירושלים פתח את אירועי...
העיצוב של ''מלון התיאטרון' החדש בירושלים: מראה יוקרתי המשלב אותנטיות ירושלמית. חזית המלון מתכתב עם חזית תיאטרון ירושלים
מלון היוקרה החדש בירושלים, מלון התיאטרון, נפתח השבוע לקהל הרחב. ...
ניהול תקציב משפחתי
למה כדאי לבחור ברואה חשבון מומלץ לניהול העסק שלך?
בבחירת רואה חשבון מומלץ, חשוב להבין שמדובר באחד השותפים העסקיים...
מלון היוקרה החדש: ''מלון התיאטרון' נפתח לקהל הרחב בירושלים
מלון היוקרה החדש בירושלים, מלון התיאטרון, נפתח  לקהל הרחב.  מדובר...
ספרים שממשיכים לחיות: פרויקט איסוף ספרים בשיתוף עמותת שק''ל ופתחון לב
לקראת שבוע הספר בישראל, יוצא לדרך פרויקט איסוף ספרים יד...
תו נכה - המדריך המלא לזכויות שלכם
חייבים חניה נגישה? כך תקבלו תו נכה בקלות ובמהירות קבלת...
ליווי מקצועי למימוש זכויות רפואיות: הדרך הקלה והבטוחה שלך
מהו מימוש זכויות רפואיות? תהליך מימוש זכויות רפואיות הוא תהליך מורכב...
דילוג לתוכן