Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תמיד חלמתם על אחוזה מפוארת? כך תשיגו מראה יוקרתי גם בבית הנוכחי שלכם

תמיד חלמתם על אחוזה מפוארת? כך תשיגו מראה יוקרתי גם בבית הנוכחי שלכם
קרדיט - Pixabay

כולנו מכירים את בתי היוקרה הגדולים והמפוארים בסרטים – עם שערי זהב עצומים, מזרקות וגינות ירוקות ונרחבות שמובילות לבתים עצומים עם חצר גדולה ובריכה, כאשר בפנים מתגלים בפני הנכנסים גרמי מדרגות קולוסאלים ושנדלירים מעוטרים. אולי לא ידעתם, אבל עיצוב פנים יוקרתי יכול להרגיש ככה, גם בדירות ובתים קטנים יותר ועם תקציב נמוך בהרבה. הפיכת עיצוב פנים ליוקרתי ואלגנטי תלויה רבות בידע נרחב של מעצב הפנים, עין עיצובית וכמובן בחירת החומרים הנכונים. השינוי הראשון אותו ניתן להטמיע בבית הוא הקירות והמרצפות. שימוש במרצפות לבנות או למינציה מהודרת לרצפה ושילובם עם דוגמאות עדינות וצבעים ניטרליים לקירות, כבר יוצר תחושת ניקיון, טוהר ויוקרה ברחבי הבית. נגיעות קטנות כמו תוספת כריות נוי, עציצים או סידור מחדש של רהיטים כדי ליצור יותר מרחב גם כן תורם לאווירה של סדר וניקיון שמורגשת בבתים יוקרתיים.

איך תהפכו את הדירה לבית יוקרתי מבלי לשבור את הכיס

השלב הבא צריך להיות מיקוד בריהוט שלכם – האם הוא מתאים בצבעיו לאמירה שאתם רוצים להעביר בעיצוב? לקירות, למרצפות, לחלונות ולדלתות? מומחים עבור עיצוב פנים ברעננה, בתל אביב, או כל מקום אחר בארץ חוסכים לכם זמן והתלבטות על ידי לא רק קבלת החלטות עיצוביות מושכלות עבור הנכס שלכם, אלא גם מציאת הרהיטים הנכונים במחיר המשתלם ביותר. במידה והתקציב שלכם מוגבל, כמו גם החלל הפנוי ברחבי הבית, מעצב מומחה יכול להשתמש גם ברהיטים יד שניה או, בחידוש של רהיטים קיימים, או אפילו בסידור שלהם מחדש כדי ליצור עיצוב פנים המשדר יוקרה. בנוסף, כדי לחדד את הסגנון המודרני והיוקרתי המוכר לנו כיום, המעצב המיומן יסדר את החדר מחדש ואולי אפילו יציע לפתוח קירות או להוסיף חלונות על מנת לאפשר יותר אור טבעי לחדור פנימה אל תוך הבית, לרווח בין הרהיטים כדי לשוות לדירה מראה גדול יותר וליצור זרימה בין הפנים לחוץ, עם דירה מוארת, מרווחת ומסוגננת.

למה לעבוד עם מעצב פנים מומחה

עיצוב יוקרתי כולל הקפדה על כל הכללים הללו – שמירה על חלל פתוח ומואר, מרווח ואטרקטיבי, עם סוגי הרהיטים הנכונים, החומרים והצבעים. מלבד שיתוף בידע נרחב ומיומנות בעיצוב, פנייה אל מומחה לעיצוב וסטיילינג של הבית יכולה לחסוך לכם התרוצצויות בחיפוש אחר הרהיט המושלם, לחשוף אתכם למקומות יעודיים לקנייה ולמנוע תוצאות מאכזבות עקב עבודה לא מקצועית. אז למה להתאמץ? מחפשים מומחית עבור עיצוב פנים ברעננה, ובשאר אזור השרון? הכירו את הסטודיו אודליה ברזילי עיצוב ואדריכלות פנים, הפועל בתחומי העיצוב והסטיילינג מזה 17 שנה. עם אודליה תוכלו לקבל עיצוב ייחודי שמתאים לצרכים וההעדפות שלכם, בין אם תרצו להתמקד באזורים ספציפיים כמו המטבח או הסלון, או שתהיו מעוניינים בשיפוץ כולל והפיכת הבית שלכם ליוקרתי, מודרני, אלטרנטיבי, או כל סגנון אחר שתבחרו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מתכננים אירוע? אל תוותרו על הסעה איכותית לאורחים שלכם
אם אתם מתכננים אירוע כלשהו בקרוב, אתם בוודאי דואגים לכל...
מה אתם חייבים לדעת על עיצוב פנים של וילה?
לעצב וילה זה מסוג אותם הדברים שעלולים להיות מאוד מורכבים...
תאונת עבודה- הרבה מעבר לפגיעה במסגרת העבודה
רבים לא מודעים לכך שתאונת עבודה היא הרבה מעבר לפגיעה...
כל מה שרציתם לדעת על תשלומים עם כרטיס האשראי בחו"ל
האם כדאי לשלם באשראי או מזומן, מהי עמלת המרה, מי...
המשמעות של מרכז גמילה בטיפול בהתמכרויות שונות
בריאותו ואישיותו של אדם נהרסים שניהם כתוצאה משימוש בחומרים ממכרים...
עריכת צוואה: צעד מומלץ שיקל על כל הנוגעים בדבר
אף אחד לא אוהב לחשוב על סוף החיים ולעסוק בדברים...
עורך דין מקרקעין בירושלים – חשיבות הליווי המשפטי בעסקאות נדל"ן
כאשר עוסקים ברכישת נדל"ן או מכירתו, התהליך כולו יכול להיות...
המטבח כמרכז החיים המודרניים: עיצוב וחדשנות
המטבח תמיד היה מקום חשוב בבית, אך בעידן המודרני הוא...
פוסט טראומה מינית
אנחנו חיים בחברה שבה, לצערנו הרב, לא מעט אנשים נפגעים...
ההיסטוריה של הפיצה: ממאכל רחוב לנחלת הכלל
הפיצה היא כיום אחד המאכלים האהובים ביותר ברחבי העולם, אך...