Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

רשת מלונות ACCOR מרחיבה את פעילותה בישראל- ופותחת מלונות נוספים

רשת מלונות ACCOR מרחיבה את פעילותה בישראל- ופותחת מלונות נוספים
צילום: אסף פינצוק

רשת מלונותACCOR הבינלאומית מודיעה כי היא מרחיבה את פעילותה בישראל, זאת לאור ההצלחה של מלונות IBIS ירושלים מרכז העיר. במהלך 2023/2024 תפתחAccor 4 מלונות בישראל – 2 תחת המותג MGallery, אחד תחת המותג Swissotel ובשנת 2024 ייפתח מלון Pullman ירושלים.

רשת מלונות ACCOR הבינלאומית הינה אחת הרשתות הגדולות בעולם. היא מונה מעל 5,500 בתי מלון ברחבי העולם הפרושים על 110 מדינות עם מעל 40 מותגים שונים. לקבוצה מעל 50 שנות ניסיון בתעשיית האירוח ופורטפוליו מותגים שאין שני לו, החל ממותגי יוקרה ועד מותגים בדרגות תיירות, משולבים במועדון לקוחות בינלאומי מהאטרקטיביים ביותר בעולם.

מעבר ללינה, ACCOR מאפשרת דרכים חדשות לחיות, לעבוד ולשחק, באמצעות שילוב של מזון ומשקאות עם חיי לילה, רווחה וחללי עבודה משותפים. הקבוצה גם מספקת פתרונות דיגיטליים הממקסמים חשיפה, מייעלים את התפעול השוטף של בית המלון ומעצימים את חוויית הלקוח.

ACCOR הנה חברה בורסאית, מחויבת ליצירת ערך בר קיימא, ולוקחת על עצמה תפקיד פעיל בשמירה על כדור הארץ ובתרומה לקהילה, באמצעות תוכניות Planet 21 וקרן תרומות לסולידריות המאפשרת לקבוצות חלשות גישה לתעסוקה באמצעות הכשרות מקצועיות.

בישראל פתחה הרשת לפני כ- 5 שנים את מלון ibisירושלים מרכז העיר הכולל 124 חדרי אירוח מאובזרים. המלון מעוצב ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, וזהה ליתר מלונות ibis בעולם. ב- 2019 פתחה הרשת את מלון ibis stylesירושלים מרכז העיר השוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וגם חדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה .

שני מלונות ibis נמצאים ממש 'היכן שכל האקשן קורה' – לב מרכז העיר ירושלים, במיקום הטוב ביותר שקיים. מלונות איביס מהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע. המלונות ממוקמים בסמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות

.
המלונות מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים הגבוהים של הרשת, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet Bed TM by ibis מבית היוצר של מותג ibis העולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי. מלונות ibis ירושלים מציעים לאורחיהם WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים ועוד.

כניסת רשת מלונותAccor לישראל על שני מלונות ibis בירושלים הוכיחה כי קיים ביקוש גדול למותג הבינלאומי על מגוון בתי המלון ולכן החליטה הרשת להכניס מותגים נוספים לישראל וכאמור, בקרוב צפויים להיפתח 4 בתי מלון חדשים.

צילום: יעל הרמן

במהלך פברואר 2023 צפוי להיפתח בתל אביב מלון ELKONIN תחת מותג היוקרה MGallery. המלון ממוקם בלב נווה צדק ויפתח מחדש לאחר 109 שנים! לאחר ששוחזר בקפידה תוך שמירה על המלון הראשון והמקורי שנבנה בשנת 1913.
במלון עיצוב אקלקטי מודרני ואלגנטי והוא כולל 42 חדרים ו- 2 סוויטות מפוארות, גג פנורמי עם בריכה, ספא יוקרתי ומסעדה ייחודית של קבוצת רובושון עם ניחוחות של כוכבי מישלן.

במהלך מרץ 2023 צפוי להיפתח בירושלים מלון התיאטרון, אף הוא מבית המותג MGallery. מדובר במלון במתחם תיאטרון ירושלים הכולל 73 חדרים, ביניהם 2 סוויטות, 700 מקומות חניה, 5 אפשרויות הסעדה וספא רחב ידיים המשתרע על כ- 600 מ"ר.

במהלך קיץ 2023 ייפתח מלון Swissotel South Beach Tel Aviv מבית המותג Swissotel. מדובר במלון היוקרתי הגדול ביותר בישראל המשתרע על פני כ- 68,000 מ"ר! המלון בעל 27 קומות וכולל 265 חדרים מתוכם 8 סוויטות שיתפרשו על פני כ- 80 מ"ר וסוויטה נשיאותית שתתפרש על פני כ- 160 מ"ר. במלון תמצאו 3 בריכות שחיה: החיצונית באורך 110 מ"ר תתפרש על פני שטח של כ- 1,000 מ"ר, בריכה עם מי ים המלח ובריכת שחיה מחוממת ומקורה. גם בתחום הקולינרי יוצע מגוון סוגים של מסעדות שיציעו מבחר מאכלים בהשראה מקומית. מתחם הטיפולים והספא אף הוא רחב ידיים ומפנק ביותר, בעל 15 חדרי טיפול עם 20 מיטות, חדר כושר רחב ממדים שמתפרש על פני כ- 3,000 מ"ר, סאונה רטובה, סאונה יבשה, 8 אולמות אירועים ו- BALL ROOM ענק.

צילום: אסף פינצוק

במהלך שנת 2024 ייפתח מלון Pullman ירושלים. המלון, שנבנה בהשקעה כוללת של מאות מיליוני שקלים, יכלול 310 חדרים מעוצבים ונוחים ויספק מגוון רחב וייחודי של חוויות ובילוי: 2 מסעדות, 3 ברים, ספא ייחודי, חדר כושר, 2 בריכות שחייה (חיצונית ופנימית) ומתקני כנסים ואירועים יוצאי דופן: 8 חדרי ישיבות ואולם כנסים ואירועים מרשים המשתרע על פני כ- 1,000 מ"ר בחלל אחד. המלון ממוקם בסמוך למרכזי קניות, צופה על העיר עם נוף פנורמי להרי ירושלים, במרחק קצר מאד מפארק ההייטק "הר חוצבים" המרכז את מיטב החברות בחוד החנית של תעשיית ההיי-טק הישראלית.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
זכויות עובדים חייבות הגנה גם היום
באופן מפתיע, למרות שיש כל כך הרבה מודעות לזכויות עובדים...
הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך"
להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה בסינגל חדש – "ריבה ריבך"....
נשיא המדינה אירח אחיות ואחים מצטיינים ממערכת הבריאות
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, אירחו היום, יום שלישי,...
להחזיר את עצמנו כמה שנים לאחור- זה אפשרי
במיוחד בעידן שלנו, בו כולם מצלמים ומצטלמים כל הזמן, המודעות...
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית
הפועל לב ירושלים מסכמת עונה היסטורית כמחזיקת גביע המדינה וסגנית...
בקניון הדר נחנכה ׳המרפסת׳, שדרת הבילוי והקולינריה
מאות אורחים, בהם אנשי עסקים, מנכ״לי חברות, פוליטיקאים, ודמויות בולטות,...
התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת
אסטרטגיה עסקית כוללת את התוכניות וההחלטות שחברה מקבלת כדי להשיג...
כל הפרטים החשובים על תהליך גירושין
תשלומי מדור מייצגים את חובתם של ההורים להעניק לילדיהם סביבה...