Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קסם השוקולד הוא קסם שלעולם לא פג

קסם השוקולד הוא קסם שלעולם לא פג
קרדיט - Canva

יש אדם בעולם אשר יכול לסרב לשוקולד? אנחנו לא יודעים, אנחנו בטוח לא יכולים לסרב לטעם הנפלא והמתוק של שוקולד עשיר, עם טעם משכר. סדנת 'מוקאיה' הוקמה על ידי השוקולטייר הנפלא, עודד מקסימוב. לאורך שנים, למד מקסימוב את סודות השוקולד מפי שוקולטיירים מומחים בצרפת ובלגיה. את הידע ואת הכישרון מביא מקסימוב לכאן, אלינו, בישראל. אם אתם רוצים לרכוש ביצת שוקולד ענקית או אם אתם מחפשים להצטרף לאחת מסדנאות השוקולד, הרי שאתם יכולים לעשות זאת עוד היום.

שוקולד מלווה את התרבות האנושית מאז ומעולם

לא במקרה הפך שוקולד לחלק מהתרבות האנושית. עוד בימים בהם בני השבטים הקדמונים בדרום אמריקה הסתובבו בין מטעי הקקאו, הם השכילו להכיר את הסגולות המיוחדות של הצמח ממנו אנחנו היום יודעים להכין שוקולד. אגב, מחקרים מוכיחים כי צריכה של שוקולד, באמצעות ביצת שוקולד ענקית ובאופנים שונים, משחררת אנדרופינים במוח. אותם אנדרופינים משתחררים כאשר אנחנו מרגישים תחושות של עונג, שמחה וכאשר אנחנו מתאהבים. אותם אצטקים קדמונים, על שמם נקראה הסדנה 'מוקאיה' השתמשו בקקאו כדי להכין משקאות אותם שתו מנהיגי השבטים בזמן שחתמו על הסכמי שלום בין הצדדים הניצים. אם אתם מחפשים לפנק משהו אהוב, אם אתם רוצים להתענג בעצמכם על שוקולד משובח, אתם מוזמנים לבקר בכל עת ולרכוש מארז מנצח. כמו גם ביצי שוקולד מפתיעות, מבריקות, כאלו השובות את הנפש.

מחפשים חוויה חד פעמית? מה עם סדנת שוקולד?

סדנת שוקולד היא המקום בו אתם יכולים לגלות את היצירתיות שלכם. זה המקום בו אתם יכולים להתנסות בערבוב של חומרי גלם שונים לתוך תרכובת טעימה ומשכרת בטעמים, כזו שיצרתם במו ידיכם. בנוסף, זכרו כי סנדת שוקולד ליום הולדת היא מתנה יוצאת דופן. פשוט משום שעל ידי הצטרפות לאותה סדנת שוקולד ליום הולדת אתם מקבלים לא רק הזדמנות ליהנות מיצירה של שוקולד ביחד, אלא, אתם צוברים זכרונות. אנחנו יודעים היום כי מתנה היא משהו אליו אנחנו מתרגלים במהירות. אבל זכרון טוב הוא משהו שפשוט אי אפשר לקחת מאיתנו. סדנת שוקולד ליום הולדת היא ללא כל ספק המקום בו תוכלו לצבור חוויות נפלאות יחדיו.

אנחנו כאן עבורכם עם שוקולד נפלא

שוקולד הוא הרבה יותר מעוד ממתק, שוקולד מעניק לנו הזדמנות חד פעמית לצאת למסע, לצאת לעולם חדש של טעמים וריחות. אנחנו כאן, ב 'מוקאיה' ממתינים לכם כדי לחלוק אתכם עוד רגעים של אהבה משותפת לשוקולד נפלא.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
3 דברים שחשוב לזכור לפני שבוחרים מוסך לטיפול תקופתי
כמה פעמים בשנה אתם צריכים לתקן את הרכב שלכם? זה...
לימודים ועבודה מרחוק כחלק מהתרבות המודרנית
עם פרוץ מגפת הקורונה נתקלנו בסיטואציות חדשות להן היינו צריכים...
הדרך לשלום בית ולהסכם גירושין הוגן
תהליך הגירושין הוא תהליך מורכב ורגשי שיכול להוביל לסכסוכים ולחצים...
קסם השוקולד הוא קסם שלעולם לא פג
יש אדם בעולם אשר יכול לסרב לשוקולד? אנחנו לא יודעים,...
טיפול בגלי רדיו למיצוק פנים- כל מה שחשוב לדעת
העור שלנו מהווה את אחד האיברים הגדולים ביותר בגופנו. אם...
מרגישים לבד ומחפשים עניין? כדאי לחשוב על דיור מוגן
תוחלת החיים היום היא ארוכה והרפואה מצליחה לתת מענה למגוון...
חקירה לפני מתן עדות: למה כדאי לשים לב
משטרת ישראל יכולה לזמן אדם מסוים בהתאם לשיקול דעתה לאחד...
איך מגשר משפחתי יכול לעזור בפתרון סכסוכים?
בכל משפחה עלולים להתפתח סכסוכים עקב קונפליקטים שונים. מצב נפוץ...
63 שנה של פעילות פתיחת שנת הפעילות של האגודה למלחמה בסרטן והשקת מבצע הקש בדלת המסורתי תתקיים לראשונה בירושלים עם פתיחת מיון אונקולוגי חדש
המיון נפתח ביוזמת ובמימון האגודה למלחמה בסרטן השנה, בצל המלחמה,...
הדרך לשינוי מתחילה בלמידה
אם יש משהו שמשותף להרבה אנשים, ובמיוחד בעידן המודרני, זה...