Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נושא המזונות ככלי לויכוחים בגירושין

נושא המזונות ככלי לויכוחים בגירושין
קרדיט - Canva

המורכבות בנושא הגירושין טמונה רבות בחלוקת הנכסים שמגיעה לאחר הפרדת החיים של בני הזוג אחד מהשני. נכסים משותפים, נכסים של אחרים ששני בני הזוג משתמשים בהם יחד, נכסים שנקנו לאחר הנישואין, וכן, כספים וחובות משותפים כמו חשבונות בנק, פנסיות, הלוואות, משכנתאות וכדומה, מעוררים מחלוקות רבות בין בני הזוג המתגרשים ובני המשפחה שלהם. נושא המזונות למשל, הוא עניין שגורם לסכסוכים רבים והתארכות של תהליך הגירושין, ובכך, הוצאות בית משפט מרובות ועלויות עורך דין שמתווספות לעוגמת הנפש המגיעה עם המאבק המשפטי. לפיכך, במסגרת תהליך הגירושין, ניתן לערוך הסכם מזונות באמצעות עורך דין או מגשר, המפרט את הסכומים המעורבים. סעיפים בהסכם יכולים לכלול את אופן העברת התשלום והמועד האחרון לכך, וכמובן, הוספה של מנגנונים מיוחדים שמטרתם לפתור סכסוכים הקשורים למזונות ולפרט מה קורה במקרה וישנם שינויים בסכומי המזונות כאשר חל שינוי משמעותי, כמו למשל במידה וההכנסה של אחד מבני הזוג עלתה.

למה כדאי לפנות אל מגשר במקום

פניה אל מגשר גירושין מומלץ עבור עריכת המזונות, וכן, עבור תהליך הגירושין בשלמותו היא מומלצת וכדאית. מגשר גירושין לרוב יהיה בעל הכשרה משפטית ויוכל לנסח עבורכם מסמכים בעלי תוקף משפטי כמו הסכם גירושין או הסכם מזונות, ויחסוך לכם זמן, כסף ועוגמת נפש הכלולים בפנייה לבית המשפט. בנוסף, פנייה להליך גישור במקום לבית משפט יכולה לסייע לשמור על יחסי אנוש טובים בין שני בני הזוג ובין בני הזוג לילדים במידה ויש כאלו, וכן, להבטיח את שלומם ורווחתם של הילדים. בהליך גישור ניתן לקבל החלטות שמוסכמות על בני הזוג ולא בהכרח מה שמקובל על בית המשפט – לדוגמא, הורים שמחליטים להתגרש ואחד מהם עובר לעיר אחרת, יכולים להחליט שהילד או הילדים ישארו בחזקת אחד ההורים עד סיום הלימודים, כדי לא לקרוע אותם מהמסגרות ומהחיים שהם מכירים, ולאחר מכן יעבור לגור עם ההורה השני, דבר שאפשרי רק באמצעות הסכם גירושין הנעשה בהליך גישור ובהסכמה של שני הצדדים.

תהליך גישור בהתאמה אישית למקרה שלכם

כאשר אתם בוחרים מגשר, חשוב לבחור מגשר בעל ניסיון אשר מומחה בתחום, אך מעבר לכך, חשוב שתרגישו שהמגשר שלכם מבין אתכם, שהוא מקשיב לבעיות שלכם ויכול לענות על כל השאלות שצצות במהלך התהליך בצורה מקצועית וישירה. מחפשים מגשר גירושין מומלץ? משרד נישרי מגשרים מעסיק את המגשרים המקצועיים, האיכותיים והטובים ביותר בתחום. בואו לעבוד עם מגשר מכיל, אדיב ואמפתי, שיהיה קשוב אליכם ויספק פתרונות יצירתיים שמתאימים במיוחד עבור המקרה שלכם. פניה אל המשרד מבטיחה זמינות גבוהה, אמינות, דיסקרטיות והתאמה ללוח הזמנים שלכם, במחירים נוחים לכל כיס. עם פגישת ייעוץ בחינם תוכלו להכיר אותנו ולהתרשם מהיכולות שלנו, אז צרו קשר עוד היום ותנו למשרד להוביל אתכם לשלב החדש בחיים שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מתכננים אירוע? אל תוותרו על הסעה איכותית לאורחים שלכם
אם אתם מתכננים אירוע כלשהו בקרוב, אתם בוודאי דואגים לכל...
מה אתם חייבים לדעת על עיצוב פנים של וילה?
לעצב וילה זה מסוג אותם הדברים שעלולים להיות מאוד מורכבים...
תאונת עבודה- הרבה מעבר לפגיעה במסגרת העבודה
רבים לא מודעים לכך שתאונת עבודה היא הרבה מעבר לפגיעה...
כל מה שרציתם לדעת על תשלומים עם כרטיס האשראי בחו"ל
האם כדאי לשלם באשראי או מזומן, מהי עמלת המרה, מי...
המשמעות של מרכז גמילה בטיפול בהתמכרויות שונות
בריאותו ואישיותו של אדם נהרסים שניהם כתוצאה משימוש בחומרים ממכרים...
עריכת צוואה: צעד מומלץ שיקל על כל הנוגעים בדבר
אף אחד לא אוהב לחשוב על סוף החיים ולעסוק בדברים...
עורך דין מקרקעין בירושלים – חשיבות הליווי המשפטי בעסקאות נדל"ן
כאשר עוסקים ברכישת נדל"ן או מכירתו, התהליך כולו יכול להיות...
המטבח כמרכז החיים המודרניים: עיצוב וחדשנות
המטבח תמיד היה מקום חשוב בבית, אך בעידן המודרני הוא...
פוסט טראומה מינית
אנחנו חיים בחברה שבה, לצערנו הרב, לא מעט אנשים נפגעים...
ההיסטוריה של הפיצה: ממאכל רחוב לנחלת הכלל
הפיצה היא כיום אחד המאכלים האהובים ביותר ברחבי העולם, אך...