Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

מתכונים בריאים וטעימים לחגי תשרי

מתכונים בריאים וטעימים לחגי תשרי
credit PIXABAY

שנה חדשה בפתח וכולם מחכים ומצפים לחגי תשרי. חגי תשרי מסמלים את החגיגיות של שנה חדשה, את המפגש עם בני המשפחה המורחבת, את המאכלים המסורתיים והמשפחתיים שכולם אוהבים. יחד עם זאת, רבים חוששים מתקופת החגים המתחילה בראש השנה. מדובר על תקופת חגים אינטנסיבית שבעיקר מלאה בארוחות טעימות. ישנם לא מעט אנשים שמקפידים על תזונה בריאה ושמירה על הגזרה וחוששים כי חגי תשרי העומדים על הפרק, יהרסו להם את כל העבודה הקשה של אכילה בריאה ומאוזנת. לכן, חשוב מאוד לדעת כיצד לשלב מאכלים בריאים ובד בבד טעימים גם בארוחות ראש השנה וזאת בכדי להמשיך לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת, גם באינטנסיביות של חגי תשרי.

credit PIXABAY

איזה מאכלים מייחדים את חגי תשרי?

המאכלים המייחדים את חגי תשרי הם מאכלים מיוחדים. מכיוון שמדובר על שנה חדשה, אשר כולם מייחלים שתהיה טובה ומתוקה, הרי שהמאכלים הנאכלים בחג הם מתוקים יותר. הם משלבים בהם דבש, סילאן, פירות יבשים או כל דבר מתוק אחר. הם חגיגיים וטעימים. כמובן שכל משפחה מכינה מאכלים כמיטב המסורת שלה. מה שחשוב הוא שבסופו של דבר, כל ארוחות החג יהיו טעימות וחגיגיות וישלבו בהן את מהות החג הלא הוא המתיקות של שנה חדשה העומדת בפתח. אם אתם מחפשים מתכונים בריאים, טעימים וטובים אשר בד בבד מאפיינים את החג, הנה כמה מתכונים טובים וטעימים.

סלט פטריות אקזוטיות צלויות

בכדי שארוחת החג תהיה גם בריאה וגם טעימה, חשוב מאוד להוסיף בה מתכונים בריאים וטעימים של סלטים. סלט פטריות אקזוטיות צלוי הוא בהחלט סלט שיכול לשדרג לכם לחלוטין את ארוחת החג. בכדי להכין אותו יש להכין מראש חבילה של פטריות, 10 בצלצלי שאלוט, שיני שום קצוצות, 2 כפות של ג'ינגר קצוץ דק, 2 כפות של שמן שומשום, 3 כפות סויה, כפית דבש, 2 כפות של חומץ אורז או חומץ בלסמי רגיל. בכדי להכין את הסלט יש לחתוך את הפטריות, לצלות אותן במחבת על להבה גבוהה כאשר היא חמה מאוד כ3 דקות, יחד עם הבצל. לאחר מכן להוריד את הפטריות והבצל מהאש, להוסיף את שאר הרכיבים ופשוט לערבב הכל.

סביצה סלמון אנדיב ורימונים

מדובר על מנת פתיחה מושלמת לסעודת החג המתבססת על אחד מסימני החג. בכדי להכין את המנה יש להכין מראש 2 ראשי אנדיב אדום ו2 ראשי אנדיב לבן המופרדים לעלים, מנגו גדול שפורסמים לפרוסות דקות, 6 צנוניות פרוסות, סלק חתוך למקלות, חצי כוס של רימונים, עלים מ5 של גבעולי נענע, חופן גדול של נבטי חמנייה, בצל סגול אחד, 2 גבעולים של בצל ירוק שפורסים דק ו300 גרם של סלמון טרי. מסדרים הכל בצורה יפה על הצלחת ומכינים רוטב ויניגרט. את הרוטב שופכים על הצלחת ומגישים עם עלי הנענע מעל. מדובר על מנה טעימה, קלילה, בריאה ואיכותית שללא ספק יכולה להעניק הן לכם והן לאורחים שהזמנתם, חוויה קולינרית טעימה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
רילוקיישן לספרד: עוברים את התהליך ללא עיכובים או תקלות עם שירות מקצועי
מעבר ממדינה אחת לאחרת יכול להיות תהליך שמשנה את החיים,...
הכשת הנחש כמעט הסתיימה באסון: חייה של ציפורה ניצלו בבית החולים הדסה עין כרם
בצהרי יום שישי, ציפורה מיוחס שיחקה עם נכדה בחצר כשלפתע...
הזכויות שלכם במשפחה מחייבות הגנה משפטית
אחת הבעיות המוכרות במקרי גירושין היא הקשיים שנוצרים בין זוגות...
תכנית עבודה נכונה מבטיחה הצלחה בעסק
ניהול עסק מחייב כישורים ומיומנויות מסוג אחר מאשר עבודה יצרנית...
מה חשוב לדעת כשמקימים עסק?
עסק הוא לא רק עבודה ופרנסה, אלא גם הגשמת מטרה...
מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב
שמן לאוטו הוא מרכיב בסיסי בתחזוקה ובביצועים של מנועי רכב....
חובות שאפשר לשלם כדאי להסדיר בהקדם
גם אם צברתם חוב גדול מאוד ואתם יכולים לשלם אותו...
כל מה שצריך לדעת על בניית ממ"ד לבית
מקלטים הם תוספות חיוניות לבתים פרטיים, כי המספקים הגנה מפני...
תביעה לביטוח לאומי: עניין מורכב יותר ממה שחשבתם
כולנו משלמים לביטוח לאומי, בין אם בתור שכירים ובין אם...
זכויות עובדים חייבות הגנה גם היום
באופן מפתיע, למרות שיש כל כך הרבה מודעות לזכויות עובדים...