מעברים וכניסות למשרדים ולעסקים

מעברים וכניסות למשרדים ולעסקים
קרדיט לתמונה: 8peer.co.il

אט אט מתחילים דלתות אוטומטיות לכבוש את נתחי השוק הרחבים של השערים והדלתות. לא רק עסקים חובקי עולם משתמשים בדלתות כאלו, היום כל מבנה יכול להרשות לעצמו לשדרג את הנראות, הרושם והיוקרה שהוא משרד, באמצעות דלת אוטומטית בחזית וגם בדלתות הפנים. בעסקים, מזרדים, חברות הייטק ומוסדות, הצורך גדול עוד יותר, מעבר מהיר הוא הפתרון המדהים שרבים מבעלי העסקים כבר זיהו כמחויב המציאות, והפכו את שטח המשרד שלהם לאזור חדשני ומשרד מקצועיות. מעבר מהיר בין חדרים ואגפים, דלתות חשמליות במקום אלו הישנות, הן בעלות יתרונות משמעותיים כל כך עבור עסקים ומוסדות, שקשה להבין כיצד ניתן להתנהל בלעדיהם.

למה צריך אוטומציה בדלתות

קודם כל, השקיפות. מעברים מהירים ודלתות אוטומטיות ייחודיות בזכוכיות החלקות והנקיות שלהן, זה לא רק משרד יוקרה ואסתטיקה, במשרדים ומוסדות זה מאפשר לבוס, לראש המחלקה, לראש הצוות וגם לפקידים, להשקיף על הנעשה בתוך חדרים אחרים בלי לפתוח דלת, תחושת השקיפות משפיעה על התפקוד המקצועי והיעיל של הצוות, מונעת טעויות אנוש ובזבוז זמן, וגורמת לכל עובד לנצל את הזמן ולשדר אחריות ומקצועיות גם מאחורי הדלת, שהרי בכל רגע נתון הוא חשוף לצפייה של לקוחות או אי מי בדרגים הגבוהים. מעבר לכך, מעבר מהיר מאפשר להתנייד מחדר לחדר בתוך מבנה העסק או המוסד עם תיקים, מסמכים ושאר חפצים, בקלות גבוהה. אין צורך ללחוץ על ידית או הקיש קוד בידיים עמוסות. אם בעבר גבו דלתות אוטומטיות מחיר גבוה מכדי שעסק פרטי רגיל יוכל לשלם, היום זה בהחלט עממי ואפשרי ובעיקר- משתלם.

מיתוג באמצעות דלתות

דלתות אוטומטיות שקופות יכולות להיות בסיס למיתוג מושלם של העסק או המשרד, הרבה יותר מכל שילוט כניסה נוכח ככל שיהיה, ויותר מכל עיצוב פנימי על הקירות. מעבר מהיר המעוצב בקו תואם לעסק או למשרד, יוכל לתת נוכחות וגימור מקצועי לכל השטח, ולשדר ללקוחות וגם לעובדים מסר שיווקי איכותי סופר עוצמתי. סלוגן, לוגו, ועיצוב ייחודי בקו העסק, יוכלו להיות מוטבעים ישירות על הזכוכית בהזמנה אישית, או להיות מודבקים בטפט איכותי המיועד להדבקה על זכוכית על ידי איש מקצוע מנוסה. תזוזתם האוטומטית של המעברים ושל הלוגו יוסיפו עניין ותשומת לב ויטמיעו את העיצוב הייחודי של העסק לתת המודע של העובר בהן, יותר מאלמנטים הקבועים על הקיר שלעיתים נאבדים בשלל הפריטים האחרים הנתפסים בעיין.

פאר אנפון מציעים לכם מגוון דגמים של מעבר מהיר עבור כל עסק, משרד או מרפאה המעוניינים להזניק את המראה והשיווקיות של השטח, דלתות אוטומטיות בעיצוב אישי כולל כל הפרטים, ועוד ועוד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
קבלת החזרי מס מהמדינה: כך תעשו את זה
לאורך השנים אנו משלמים מיסים שונים למדינה, בין אם זה...
כיצד בוחרים מגש פירות?
מגש פירות מהווה כיום את המתנה האידיאלית עבור כל אדם....
דיקור סיני: שיטת טיפול שהוכיחה את עצמה אלפי שנים
עבורנו הרפואה הסינית נחשבת לדבר חדש יחסית. למרות שיש מטפלים...
איך נעצב את סביבת העבודה המנצחת לעובדים מהבית
הייתה זו מגיפת הקורונה אשר האיצה תהליכים שכבר התחילו מזמן....
רוצים לרכוש דירה בתל אביב? כך תעשו זאת נכון
לא במקרה רבים כל כך רוצים להתגורר בתל אביב. לעיר...
נפגעתם חלילה בתאונת דרכים? אל תתמודדו לבד
תאונת דרכים מקבלת התייחסות שונה מסוגים אחרים של תאונות כמו...
למדת מיקרובליידינג? קבלי אספקה קבועה של ציוד
כל מי שלומדת מקצוע בתחום האסתטיקה יודעת שהכי חשוב למצוא...
מה צריך לעשות כדי להפוך למדריכי הורים טובים?
כל מה שקשור להדרכת הורים תמיד היה נראה לכם מעניין?...
מה עושים עם עשן במפעל
כמה עשן יש בבית שלכם?  אין בית שאין בו עשן,...
המדריך המלא לטיפוח הגוף - דברים שכל אישה צריכה לדעת
פעולות טיפוח חיוניות גם לשמירה על בריאות הגוף, גם לעיכוב...
דילוג לתוכן